کد خبر 1267491
تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۹
انصراف از فروش سهام عدالت امکان‌پذیر است؟

امروز همزمان با رشد شاخص بورس، ارزش سهام عدالت نیز افزایش یافت. در حالی که شاخص کل بورس تهران بیش از ۲۰ هزار واحد معادل ۱.۳۴ درصد رشد را به ثبت رساند، قیمت سهام عدالت نیز ۱.۵ درصد افزایش یافت.

به گزارش سرویس بورس مشرق، بازار سرمایه هفته جاری را با چراغ سبز آغاز کرد و در شروع معاملات امروز سیزدهم شهریور ماه، با برتری صف‌های خرید همراه بود، شاخص کل بورس تهران در شروع معاملات بازار با رشد ۲۳ هزار واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۵۴۳ هزار واحد قرار گرفت.

در پایان معاملات شاخص کل بورس با افزایش ۲۰۴۲۸ واحد به رقم یک میلیون و ۵۴۱ هزار و ۵۴ واحد رسید. امروز همه شاخص‌های بورس سبز بودند، به گونه‌ای که شاخص کل ۱.۳۴ درصد و شاخص هم وزن با ۱.۹۹ درصد رشد همراه شدند.

نمادهای «فارس»، «میدکو» و «نوری» بیشترین اثر مثبت را بر شاخص بورس داشتند.

در جریان معاملات امروز بازار سهام روند نمادهای تاثیرگذار بر سبد سهام عدالت صعودی بود و به همین دلیل و باعث رشد ارزش سهام عدالت شدند

ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۱۴ میلیون و ۷۷۹ هزار و ۱۹۰ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱.۵ درصد معادل ۲۳۲ هزار و ۴۳۰ تومان افزایش داشت.
با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۸ میلیون و ۷۶۷ هزار و ۵۱۴ تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت و دارایکم امروز ۱۳ شهریور +جدول

ارزش دارایکم چقدر شد؟

قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با افزایش ۲.۲۵ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۴ هزار و ۳۴۲ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۲ میلیون و ۸۶۸ هزار و ۴۰۰ تومان افزایش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با افزایش ۱.۱۱ درصدی نسبت به روز معاملات ۱۴ هزار و ۳۴۲ تومان معامله شد.

ارزش سهام عدالت و دارایکم امروز ۱۳ شهریور +جدول

منبع:نبض بورس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    0 0
    این بورس وظیفه اصلیش اینه که ماها رو زجرکش کنه ، دق بده، سکته کنیم یعنی وظیفه ستون پنجمی داره به خدا خجالت داره مملکت اسلامی بعد از یک سال فروش پالایش یکم که چهار پالایشگاه بزرگ ایران است سود به سهامدارش نداده که هیچ، بخشی از اصل پولشون رو هم بالا کشیده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس