کد خبر 1267668
تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۱

کفش کار یکی از لوازم بسیار مهم در محیط‌های کاری است که باید همواره از آن استفاده شود. کفش ایمنی از جمله پوشش هایی است که برای مشاغل مختلف مورد استفاده قرار گرفته و افراد ملزم به پوشیدن آن می باشند همانطور که می دانیم در محیط‌های کاری خطرات زیادی وجود دارد که ممکن است سلامتی افراد را به خطر بیاندازد بنابراین استفاده از تجهیزات ایمنی مانند کفش ایمنی و دستکش ایمنی بسیار مهم بوده و باید به آن دقت بسیار زیادی داشته باشیم.

انواع تجهیزات ایمنی برای هر یک از مشاغل به صورت متفاوت در نظر گرفته شده و در واقع با توجه به خطرات موجود در هر شغلی ، تجهیزات ایمنی با بهترین محافظت به تولید رسیده است و در زمان خرید باید به این مسئله دقت لازم را داشته باشید تا تجهیزاتی مناسب را خریداری نمایید..

کفش کار از کجا بخریم : رادین ایمن

کفش ایمنی چیست؟

 کفش ایمنی یکی از تجهیزات ایمنی است که از پا ها در برابر بروز مشکلات و سوانح در محیط‌های کاری جلوگیری می کند ، کفش ایمنی انواع مختلفی دارد که برای خرید کفش کار باید به آن توجه داشته باشید همچنین باید حتماً کفش کار استاندارد و با کیفیتی را تهیه کنید. کفش های ایمنی معمولاً از چرم طبیعی ساخته شده‌اند تا فاسد نشده و دوام بیشتری داشته باشند.همچنین در بسیاری از کفش های ایمنی از سرپنجه فولادی استفاده شده که بسیار مقاوم است و از صدمه رسیدن پاها در زمان افتادن وسیله و یا گیر کردن پا در دستگاه‌ها جلوگیری می کند. کفه کفش ایمنی دارای مقاومت بسیار بالایی بوده و انعطاف کافی را برای حرکت مناسب دارد. از کفش کار برای پوشش پرسنل کار و کارگران استفاده می شود. تجهیزات ایمنی موجب حفاظت از سر و بدن نیروی کار شده و آن ها بدون نگرانی به فعالیت می پردازند. خرید تجهیزات ایمنی باید با اطلاعات لازم انجام شود به همین جهت برای کسب اطلاعات می توانید مشاوره دریافت نمایید تا بتوانید خرید راحت تری را تجربه کنید.

خرید کفش ایمنی با کیفیت

 همانطور که می دانیم پاها از اجزای مهم در بدن هستند و سلامتی هر یک از قسمت های بدن بسیار مهم بوده بنابراین در مشاغل مختلف باید حتماً از  بدن محافظت کرد به همین منظور انواع تجهیزات ایمنی از جمله کفش کار، دستکش ایمنی ،عینک ،کلاه ایمنی ، لباس کار و غیره به تولید رسیده اند که استفاده از هریک از این تجهیزات در زمان کار بسیار ضروری خواهد بود.

انواع کفش ایمنی مناسب

کفش ایمنی برای مشاغل مختلف دارای انواع متفاوتی می باشد مثلاً برای کار کردن در محیط هایی که با الکتریسیته و برق سروکار دارد باید از کفش های پلاستیکی و بدون وجود فلز در آن استفاده کرد تا این کفش ها بتواند مانع از ورود جریان الکتریسیته به پاها شود همچنین در محیط های کاری که مرتبط با مواد شیمیایی به جهت خطرناک بودن این مواد باید کفشهای ایمنی غیر قابل نفوذ باشند و دارای ساقه های بلندتری باشند. در محیط هایی که در رابطه با شغل های مرتبط با صنایع می باشد ،کفش کار دارای سرپنجه فولادی بوده و معمولاً از چرم تهیه می‌شوند تا در زمان افتادن لوازم بر روی پا، آسیبی به افراد وارد نشود و به دلیل این که این مشاغل با استفاده از تجهیزات سنگین و دستگاه های خطرناک انجام می‌شوند، رویه کفش و همچنین کفه کفش مقاومت بسیار بالایی دارد و از پا ها محافظت کاملی را به عمل می آورد.

فروش انواع کفش ایمنی با قیمت ارزان

 انواع تجهیزات ایمنی و لباس کار مانند کفش ایمنی متناسب با فعالیت کاری در رادین ایمن موجود می باشد و برای خرید کفش کار می توانید به سایت رادین ایمن مراجعه فرمایید و محصولات مورد نظر خود را تهیه کنید.رادین ایمن با در نظر گرفتن قیمت های بسیار مناسب برای محصولاتش توانسته موجب جلب رضایت مشتریانش شود. در زمان خرید کفش کار و سایر تجهیزات ایمنی باید از استاندارد بودن آن اطمینان حاصل کنید زیرا اگر تجهیزات ایمنی خریداری شده دارای استاندارد های لازم در شغل مورد نظر شما را نداشته باشد ،ممکن است به خوبی از بدن محافظت نکند و افراد دچار صدمه می شوند بنابراین با خرید از رادین ایمن شما از استاندارد بودن تجهیزات ایمنی اطمینان پیدا خواهید کرد.

لیز خوردن ناگهانی بر روی اجسام ، برق گرفتگی ، آسیب بر اثر مواد اسیدی و شیمیایی، سوختگی، سقوط اجسام بر روی پاها، رفتن میخ به داخل پا و غیره از جمله سوانحی است که در زمان کار اتفاق می‌افتد و این حوادث به طور غیر قابل پیش بینی اتفاق افتاده و اگر از تجهیزات ایمنی استفاده نشده باشد.فرد دچار صدمات گاها جبران‌ناپذیری خواهد شد بنابراین استفاده از انواع تجهیزات ایمنی از جمله کفش ایمنی بسیار ضروری است و باید افراد به آن دقت بسیار بالایی داشته باشد کارفرمایان باید برای پرسنل خود از انواع تجهیزات ایمنی بهره ببرند و این تجهیزات را برای آنها فراهم نمایند و همچنین هر فردی خود مسئول است که از تجهیزات ایمنی استفاده کند تا از جان خود محافظت نماید.

کفش کار از کجا بخریم : رادین ایمن

نکات خرید کفش ایمنی

همانطور که گفته شد کفش های ایمنی باید دارای استاندارد های لازم باشند همچنین مناسب با شغل مورد نظرتان باشد بنابراین با خرید از مراکز مطمئن می توانید از استاندارد بودن کفش ایمنی، اطمینان پیدا کنید. زیره از قسمت های مهم در کفش بوده که باید دارای مقاومت بالا و ضخامت مناسب باشد. به دلیل ارتباط با کفه کفش ایمنی با راه رفتن افراد، هرگونه مشکلی در کفه کفش کار می تواند باعث بروز مشکلاتی از قبیل پادرد، زانودرد و غیره شود بنابراین کفه کفش علاوه بر مقاومت لازم باید منعطف باشد و افراد به راحتی با آن به فعالیت بپردازند. رویه ی کفش کار نیز از قسمت‌ های مهم دیگر می باشد که در بسیاری از این کفش ها رویه از جنس چرم است و چرم کفش ها ممکن است از نوع طبیعی و یا مصنوعی باشد.کفش ایمنی هایی که از چرم طبیعی ساخته شده اند به دلیل فساد ناپذیری آن ها، دارای طول عمر بیشتری هستند و قیمت بالاتری هم دارند. یکی دیگر از قسمت‌های مهم کفش ایمنی سرپنجه کفش ها می باشد، سرپنجه کفش ها به خصوص در مشاغل مرتبط با صنایع باید دارای مقاومت بسیار بالایی باشد و در ساخت آنها از فلزاتی مانند فولاد استفاده شود که در زمان افتادن اجسام بر روی پاها از آن محافظت نماید.انواع دیگری از کفش های کار نیز وجود دارند که در آنها هیچ گونه فلزی به کار نرفته است و یا از جنس های دیگری ساخته شده که مرتبط با مشاغل مختلف می باشد . در هر صورت خرید تجهیزات ایمنی حائز اهمیت بوده و باید به آن دقت شود.

کفش کار از کجا بخریم : رادین ایمن

از انواع کفش های ایمنی می توان به کفش کار عایق برق ،کفش کار ضربه گیر، چکمه پلاستیکی ،کفش کار جوشکاری ،کفش ایمنی کوهستان، کفش ایمنی کلار و غیره اشاره کرد.رادین ایمن از مجموعه های فعال در زمینه پخش انواع تجهیزات ایمنی می باشد که با در نظر گرفتن فروش اینترنتی محصولات را به سراسر کشور ارسال نمایند.مرکزمعتبر به دلیل پخش مستقیم و بدون واسطه قیمت های ارزانی را برای انواع تجهیزات ایمنی در نظر گرفته است و شما میتوانید انواع این لوازم را به قیمت تولیدی از رادین ایمن خریداری نمایید. برای خرید کفش ایمنی به سایت رادین مراجعه فرمایید و از محصولات این مجموعه دیدن فرمایید دارند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس حاصل فرمایید.

https://radinimen.com/


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس