کد خبر 1267684
تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۴
شهریه واحدهای برون مرزی دانشگاه آزاد ۲۰ درصد کاهش یافت

سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: در اعلام آموزش مجازی و آزمون‌های حضوری ستاد کرونا تصمیم گیر بوده و خواهد بود.

به گزارش مشرق، احمد حیدری، سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی، در مورد شیوه آموزش در سال تحصیلی جدید گفت: به طور کلی آموزش از ابتدای سال تحصیلی جدید همچون سال گذشته برمبنای آموزش مجازی است.

بیشتر بخوانید:

میزان افزایش شهریه سال تحصیلی جدید دانشگاه آزاد چقدر است؟

وی در پاسخ به این سوال که در صورت آموزش مجازی آیا این امکان وجود دارد که آزمون‌ها به صورت حضوری برگزار شود، گفت: در مورد مجازی بودن آموزش ستاد ملی کرونا و همچنین در مورد حضوری شدن آزمون‌ها این ستاد صلاحیت اعلام نظر داشته و دارد، از این رو با اعلام این ستاد و بهبود شرایط تصمیمات بعدی در مورد آزمون‌ها اخذ خواهد شد،از این رو همه چیز به روند بیماری در کشور و کنترل شیوع آن بستگی دارد.

وی در پاسخ به این سوال که واکسیناسیون دانشجویان از چه زمانی آغاز می‌شود گفت: مجری واکسیناسیون وزارت بهداشت است و تمامی اقدامات ما برای انجام واکسیناسیون دانشجویان و اعلام اسامی آنان به این وزارتخانه انجام گرفته است.

وی ادامه داد: از این رو با تامین واکسن مورد نیاز این امر به زودی امکان پذیر خواهدشد.

وی درپایان گفت:تا به امروز زمان دقیقی برای واکسیناسیون دانشجویان اعلام نشده است، اما خبرهای خوبی در راه است که در روزهای جاری واکسیناسیون انجام خواهد گرفت،چرا که محموله‌های خوبی از واکسن وارد کشور شده است که به زودی نیز این امر میسر میشود.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    0 0
    وقتی کلاس مجازی هست امتحان حضوری بی معنی هست
  • IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    0 0
    تفاوتی تو مدرک های مفت و بی خاصیتی که به ادمای بی خاصیت میدین نداره، حضوریتون چه گلی به سر این کشور زده که مجازیتون بزنه. چند نفر رو اسم ببرم که پا پول مدرک های بالا گرفتن و الان مدیران گردن کلفت بی سواد هستن؟ دانشگاه ازاد!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس