کد خبر 1268583
تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۲
قالیباف نمایه

محمدباقر قالیباف امروز (دوشنبه) دیداری با مدال آوران المپیک توکیو داشت.

به گزارش مشرق، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار امروز (دوشنبه ۱۵ شهریور) با ورزشکاران مدال آور المپیک ضمن تقدیر از تلاش های ورزشکاران گفت: ورزش خاستگاه عمومی و اجتماعی و به دور از مباحث سیاسی، حقوقی و مذهبی است و باید با سرمایه گذاری های لازم کار را به درستی دنبال کرد تا نتایج خوبی را به دست آورد، در محدودیت های مالی و محیطی می توان با دقت در برنامه ریزی، ضعف ها را جبران کرد.

وی ادامه داد: مجموعه وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک باید از هم اکنون تابلوی زمانبندی خود را برای بازی های آسیایی و المپیک در مقابل جوانان و مردم روشن کرده و هر شخصی با مسئولیت مشخص اقدامات لازم را انجام دهد.

رئیس قوه مقننه کشورمان تاکید کرد: مجموعه وزارت ورزش باید درعرصه برنامه ریزی خود تمرکز و اولویت را در رشته هایی با سابقه درخشان و مدال آور قرار دهد. البته نه به گونه ای که به سایر رشته ها توجهی نشود، اما در یک مدیریت درست و اصولی، اولویت بندی بسیار موثر است.

قالیباف با اشاره به حمایت مجلس از حوزه ورزش در زمینه قانونگذاری اظهار کرد: تدوین و تصویب برنامه پنج ساله هفتم توسعه پیش رو است و باید برای حل مشکلات دست و پاگیر در حوزه قهرمانی، برنامه ریزی و قوانین لازم را تصویب کرد. البته در حوزه امنیت شغلی و رفاهی قهرمانان ورزشکار نیز مجلس به دنبال ایجاد قوانین موثر است تا ثبات و آرامش روحی را در میان این ورزشکاران ایجاد کند.

لازم به ذکر است در پایان این مراسم که با حضور مدال آوران کشتی در المپیک و رئیس فدراسیون کشتی برگزار شد، توسط  رئیس مجلس شورای اسلامی از مدال آوران المپیک و مسئولان ورزشی تقدیر بعمل آمد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس