فرمانده نداجا: چالشی در مرز‌های آبی وجود ندارد/ هدف ما برقراری امنیت شاهرگ اقتصادی کشور خیلی دورتر از سواحل ایران است

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با تأکید بر اینکه چالشی در مرزهای آبی کشور وجود ندارد، گفت: هدف اصلی ما برقراری امنیت برای شاهرگ اقتصادی کشور خیلی دورتر از سواحل جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش مشرق، امیر دریادار شهرام ایرانی، فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، با اشاره به امنیت پایدار حاکم بر کشور، گفت: امنیت در مرزهای کشور به‌ویژه مرزهای دریایی به‌طور صد درصد برقرار است.

بیشتر بخوانید:

دریادار ایرانی: ناوگروه هفتادوپنجم نداجا به کشور مراجعت کرد

جمهوری اسلامی ایران، دنبال نقش‌آفرینی در امنیت منطقه و جهان

فرمانده نیروی دریایی ارتش تأکید کرد: جمهوری اسلامی ایران، دنبال نقش‌آفرینی در امنیت منطقه و جهان است و بحمدالله در این حوزه هم موفقیت‌های زیادی را به‌دست آورده‌ایم.

چالشی در مرزهای آبی کشور وجود ندارد

ایرانی با تأکید بر اینکه چالشی در مرزهای آبی کشور وجود ندارد، اضافه کرد: هم‌رزمان بنده شبانه‌روز در حال پاسداری و نگهبانی از مرزها به‌ویژه مرزهای آبی کشور هستند.

هدف، برقراری امنیت برای شاهرگ اقتصادی کشور خیلی دورتر از سواحل ایران

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به اینکه هدف اصلی ما برقراری امنیت برای شاهرگ اقتصادی کشور خیلی دورتر از سواحل جمهوری اسلامی ایران است، تصریح کرد: تمام تلاش خود را در این رابطه بکار گرفته‌ایم.

ایرانی با تأکید بر اقتدار صنعت دفاعی کشور، هدایت سرریز فناوری‌های دفاعی را به سمت دیگر صنایع، صد در صد کمک‌کننده به صنایع دیگر کشور برشمرد و اضافه کرد: شک نکنید که این امر محقق شود، در راستای حل مشکلات سایر صنایع کمک خوبی خواهد بود.

فرمانده نیروی دریایی ارتش اظهار داشت: بالاترین فناوری در جهان، ساخت زیردریایی و ناوشکن هاست و صنایع دیگر می‌توانند حداکثر استفاده را از این ظرفیت داشته باشند.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
    0 0
    با تملق و شعار و ...به جایی نمیرسید حضور دائمی در نزدیکترین اقیانوس هم نیازمند داشتن چند فروند ناوشکن هست
  • IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
    2 0
    به نظر من ایران و پاکستان و افغانستان باید با همدیگر روابط گسترده اقتصادی و سیاسی و فرهنگی دوستانه برقرار کنند .در افغانستان و پاکستان شیعیان زیادی هست که سرنوشت انها برای ما مهم است و تنها راه حفظ ارامش انها ارتباط صمیمانه سه کشور ایران و پاکستان و افغانستان است .
    • IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
      1 0
      شیعیان پاکستان و حتی دیپلماتهای شهید مان قربانی مماشات با پاکستان هستن پاکستان مهد تروریسمه
  • IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
    1 1
    شما امکانات و ابزار شناسایی چالش ها را ندارید
  • IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
    1 0
    ایران با ایجاد ارتباط صمیمی با ملت افغانستان و طالبان باید حضور فعالتری در بازسازی افغانستان داشته باشد .تنها در این صورت است که گروههای افراطی القاعده و داعش حضور کم رنگی در افغانستان پیدا می کنند . برادران عزیز محبت و نوعدوستی جواب می دهد . لطفا رابطه شیعیان افغانستان را با طالبان برادرانه کنید . گذشته ها را فراموش کنید و همه چیز را به خدا واگذار کنید . طالبان هر چه که بودند و هر چه که هستند ما باید به خودمان و مصالح کشور نگاه کنیم . با ایجاد سازندگی در افغانستان هم برای جوانان خودمان کار پیدا کرده ایم و هم به پیشرفت افغانستان کمک کرده ایم .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس