رئیس

محمدرضا یزدانیان به عنوان رئیس جدید سازمان قضائی نیروهای مسلح استان تهران معرفی و از خدمات حجت الاسلام والمسلمین فراتی تقدیر به عمل آمد.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام والمسلمین بهرامی رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح در این مراسم با بیان اینکه خدمت به مردم از چنان جایگاهی برخوردار است که در برخی روایات در کنار ایمان به خدا از بالاترین خصلت‌ها شمرده شده است، افزود: فرصت خدمت رسانی به مردم یک نعمت الهی است که باید قدردان آن باشیم و در جهت کسب رضایت مندی شهروندان برای اعتلای کشور تلاش کنیم.

وی با اشاره به تأثیر آموزش‌های سازمان قضائی نیروهای مسلح در کاهش جرایم نیروهای مسلح گفت: برگزاری دوره‌های آگاه سازی از چنان اهمیتی برخوردار است که فرمانده معظم کل قوا در جلسه‌ای که خدمت ایشان بودیم با استقبال از این آموزش‌ها بر استمرار آن تأکید کردند.

این مقام قضائی در ادامه، با معرفی محمدرضا یزدانیان به عنوان رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح استان تهران از خدمات صادقانه حجت الاسلام والمسلمین فراتی تقدیر کرد.

رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح با اشاره به خدمات حجت الاسلام والمسلمین فراتی گفت: ایشان به آموزش نیروهای مسلح اهتمام خاصی داشتند و در مدت خدمت فردی امین، مخلص و صبور و نسبت به حفظ آبرو و حیثیت افراد بسیار حساس بودند.

وی با اشاره به سوابق خدمتی رئیس سابق سازمان قضائی نیروهای مسلح گفت: در آخرین سال خدمت به عنوان قاضی نمونه کشوری انتخاب شدند.

رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح سپس به معرفی رئیس جدید سازمان قضائی نیروهای مسلح استان تهران پرداخت و گفت: دکتر یزدانیان به قوانین و مقررات، آئین نامه‌ها و دستورالعمل‌ها کاملاً مسلط و فردی متعهد، مخلص و جانباز جنگ تحمیلی هستند.

رئیس جدید سازمان قضائی نیروهای مسلح استان تهران نیز در این آئین گفت: یکی از اهداف سند تحول قضائی که در سازمان قضائی نیروهای مسلح بومی سازی و تجزیه و تحلیل شده ایجاد نظام تحولی در انجام مأموریت‌ها است.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح کمک‌های شایانی به سازمان قضائی نیروهای مسلح در این تحول می‌توانند بنمایند، گفت: در بحث کشف جرم نیروهای مسلح با اتخاذ رویکرد کشف علمی جرایم و جرم یابی علمی که عوامل تشکیل دهنده و دلایل شرعی و قانونی وقوع جرم را تجزیه و تحلیل می‌کند، در تحول مأموریت‌های سازمان قضائی می‌توانند نقش آفرینی نمایند.

رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح استان تهران همچنین گفت: نقش مهم و حساس نیروهای مسلح در پیشرفت و ارتقای مأموریت‌های سازمان قضائی نیروهای مسلح اقتضا می‌کند تا تعامل سازنده و مؤثر البته نظامند و هدفمند و تعریف شده شکل بگیرد و در این تعامل احکام قطعی قضائی باید فصل الخطاب باشد.

یزدانیان پیش از این به عنوان مدیرکل دفتر تحقیقات ویژه سازمان قضائی نیروهای مسلح مشغول به خدمت بود و در سوابق قضائی وی، دادستان نظامی استان همدان، مدیر کل حقوقی سازمان قضائی نیروهای مسلح، معاون دادستان نظامی تهران و مستشار قضائی دادگاه تجدید نظر نظامی تهران به چشم می‌خورد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس