کد خبر 1269772
تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۰
۱۲۰ دستگاه "ماینر" قاچاق در شهرستان قدس کشف شد

گروه استان‌ها ــ فرمانده انتظامی استان از کشف ۱۲۰ دستگاه ماینر قاچاق به ارزش ۲۷ میلیارد ریال از یک سوله در شهرستان قدس خبر داد.

به گزارش مشرق، به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان تهران؛ سردار کیوان ظهیری با اعلام خبر کشف تعداد قابل توجهی ماینر اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و استفاده غیرمجاز از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال قاچاق در شهرستان قدس، بررسی موضوع در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران کلانتری ۱۱ شهرستان قدس با شناسایی محل نگهداری این دستگاه‌ها در یک سوله، با هماهنگی قضائی در بازرسی‌ها ۱۲۰ دستگاه ماینر غیرمجاز را کشف کردند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به اینکه ارزش ریالی این دستگاه‌ها توسط کارشناسان حدود ۲۷ میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: سوله موردنظر پلمب و یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

سردار ظهیری در پایان خاطرنشان کرد: فعالیت غیرمجاز تولیدکننده رمز ارز دیجیتال علاوه بر مضرات اقتصادی باعث اخلال در شبکه برق‌رسانی می‌شود، لذا شهروندان هرگونه خبری در این زمینه را بلافاصله به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس