کد خبر 1269829
تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۵
دستگیری 18 سارق سابقه‌دار در ایرانشهر

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و دستگیری ۱۸ سارق سابقه دار هفته گذشته در این طرح خبر داد.

به گزارش مشرق، به نقل از پایگاه خبری پلیس، حسن کیخا اظهار کرد: روز گذشته طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف پیشگیری، کنترل جرایم وشناسایی سارقان توسط ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر به اجرا درآمد.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی در اجرای این طرح ضمن کشف ۲ قبضه کلت کمری، ۱۸ سارق سابقه دار را شناسایی و با هماهنگی قضائی دستگیر که در بازجویی های به عمل آمده به ۱۳فقره از انواع سرقت ها و یک فقره قتل مسلحانه اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر گفت: در این طرح، ۴ دستگاه موتور سیکلت  و ۲۳ دستگاه خودرو به دلیل عدم رعایت قانون و مقررات رانندگی، نداشتن مدارک شناسایی، تخلفات حادثه ساز و مزاحمت برای مردم نیز توقیف شدند.

وی ضمن قدردانی از همراهی و مشارکت خوب مردم با پلیس از شهروندان خواست: در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه فعالیت غیرقانونی و مجرمانه توسط افراد فرصت طلب و قانون گریز، موضوع را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
    2 0
    تا زمانی که مجازات ها اینقدر ضعیف و سست هستن این دستگیری ها هیچ فایده ای نداره
  • علی IR ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
    1 0
    نیروی انتظامی باتلاش شبانه روزی آنان را دستگیر می کند دراین راه تعدادی هم به شهادت رسیده اند بعضا چند نوبت دستگیر شده اند وبلا فاصله زودتر از ماموران انتظامی به خانه می رسند اشکال کار در کجاست حتما باید آسیب آنها متوجه یک مقام مسئول شود تا برای آنان تصمیم درست وقاطع بگیرند چرا اگر قانون اشکال دارد اصلاح نمی شود تا این شرکنده شود قوانین ما با دارنده نیستند
    • باغبان IR ۰۶:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
      0 0
      بله متاسفانه!!! نه تنها قوانین بازدارنده نیستند بلکه حتی در مواقعی تشویق کننده هستند برای ادامه ی دزدی!! میدونستی ما قانون حمایت از دزد داریم تو کتاب قانونمون.یعنی اگر در جریان دزدی اتفاقی برای دزد بیفته مال باخته ملزم به پرداخت خسارت و ديه هست به دزد و تا زمانی که ديه رو پرداخت نکنه خبری از مجازات دزد نیست
  • IR ۲۳:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
    1 0
    تا زمانی که این افراد زنده باشند بازم دست به دزدی و ناامنی میزنند.
  • عباس IR ۰۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
    0 0
    سلام بیخود خودتونو خسته نکنید بازم میان بیرون همین آش و همین کاسه است.
  • حمزه IR ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
    0 0
    ایرانشهر باتوجه به بافت جمعیتی که داره و یک مرکز حساب میشه در جنوب سیستان و بلوچستان و نیاز داره امنیت بالایی داشته باشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس