کد خبر 1270005
تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۶
عامل کاهش اعتماد به نفس مردان متاهل/توصیه به شریک زندگی

یک روانشناس بالینی گفت: کاهش اعتماد به نفس اولین نتیجه بی‌توجهی به مردان در زندگی زناشویی است.

به گزارش مشرق، امینه علیزاده، افزود: اگر مرد در زندگی زناشویی مورد بی‌توجهی قرار بگیرد و حس مهم بودن در زندگی را از همسرش دریافت نکند، اتفاقات غیر قابل جبرانی رخ می‌دهد.

وی اضافه کرد: مردان هم همانند زنان نیازمند توجه و محبت هستند و کم محلی به شوهر می‌تواند در تمام جنبه‌های زندگی مشترک تأثیر گذار باشد، تأثیر کم محلی و بی توجهی به مردان ممکن است بسیار مهلک و آسیب رسان باشد.

بیشتر بخوانید:

اختلافات زوجین چگونه حل و فصل می‌شود؟

این روانشناس بالینی اظهار کرد: زندگی زناشویی و ارتباطات بین زن و مرد سراسر پیچیدگی و شگفتی است، کم محلی به مردان شاید با برنامه یا بدون هیچ نیتی باشد، اما در هر صورت تأثیرات منفی در زندگی زوجین خواهد داشت.

علیزاده ادامه داد: مردان از همسران خود توقع دارند آنها را خوب ببینید و جنبه‌های مثبت شخصیتی آنها را گوشزد کنند، کسب موفقیت برای مردان در ارتباط مستقیم با میزان اعتماد به نفس آنها است.

وی تصریح کرد: کاهش اعتماد به نفس اولین نتیجه بی توجهی به مردان است، مردی که اعتماد به نفس نداشته باشد به سختی می‌تواند به خواسته‌های خود در زندگی برسد.

علیزاده ادامه داد: به طور کلی زوجین باید قبل از ورود به هر رابطه احساسی، هنر در رابطه بودن را بیاموزند، بی محلی به همسر آخرین کاری است که باید در زندگی زناشویی به آن فکر کرد، چرا که هیچ نتیجه مثبت طولانی مدتی به همراه نخواهد داشت.

این روانشناس بالینی اضافه کرد: مردان با طولانی شدن بی‌محلی و کم‌توجهی، اعتماد به همسرشان را از دست می‌دهند، در نتیجه رابطه زوجین به مرور زمان سردتر می‌شود و توجه و محبت مرد به زن هم به مرور زمان کم رنگ‌تر می‌شود.

وی گفت: اعتمادی که در نتیجه بی توجهی به شوهر از بین برود به سختی قابل بازگشت است، مردان، زنی را می‌خواهند که آنها را تحسین کند، آنها شخصی را می‌خواهند که از صمیم قلب به آن‌ها افتخار کند و آن را نشان دهد.

علیزاده گفت: مردان به خاطر بی محلی همسرشان سراغ فردی می‌روند که آنها را ببیند و توجه بیشتری خرجشان کند، اما این حرکت آنها الزاماً به معنی خیانت کردن نیست، آن فرد می‌تواند مادرشان یا یک دوست قدیمی باشد.

این روانشناس بالینی اظهار کرد: زنانی که به همسرشان بی‌توجهی می‌کنند به مرور ارزش خود را از دست می‌دهند، همانطور که مرد برای همسرش کم ارزش شده است و دیگر او را نمی‌بینید، زن هم جایگاه خود را از دست می‌دهد.

وی ادامه داد: کم محلی به شوهر به هیچ وجه سیاست زنانه درستی نیست، یکی دیگر از نتایج منفی بی توجهی به شوهر این است که او در نهایت به دنبال شخصی دیگر می‌رود، چون عشق بین او و همسرش از بین رفته است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 50
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 11
  • GB ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    48 38
    طبیعی است که وقتی زن کارمند است و شوهرش متوجه می شود که همسرش مردان دیگر را از لحاظ لیاقت و قیافه و اخلاق و..تحسین می کند و با آنها در طول روز بیشتر تماس دارد تا شب با شوهرش در خانه؛ وقتی نشاط و سرحالی زن برای اداره و دانشگاه و کارخانه است و خستگی و بیحالیش مال همسر و فرزندانش در شب، البته هر مردی باشد اعتماد به نفس و اعتماد به همسرش را تدریجا از دست می دهد. خانواده متلاشی می شود.
    • افتخار AU ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
      14 30
      احسنت - یکی از مهم‌ترین فاکتور های فروپاشی خانواده اشتغال خانم‌ها در ادا رات مختلط است و در غرب متاسفانه بااین عامل مخرب کنار آمده اند. خانواده‌ای ایرانی در غرب که خانم در ادارات کار نمی کند بوضوح مستحکمتر هستند.
    • IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
      9 1
      مردی که از دوران کودکی درست تربیت نشه و اعتماد به نفس نداشته باشه خوب نداره دیگه .والا من سرکار هم نرفتم ولی شوهرم از همون اول نه اخلاق داشت نه انگیزه نه هدف یه افسرده بود که فقط فقط گوش به زنگ مادرش بود ببینه برای امروز و زندگیش چه برنامه ای داره از سر کار هم که می یومد مستقیم میرفت به مادرش سر میزد استراحت میکرد چای و میوه میخورد بعد شبیه بمب هسته ای می یومد خونه روزی 4-6 بار به مادرش زنگ میزد دوباره بعد از ظهر یه سر میزد بعد شب هم باید دوتایی میرفتیم خونه شون وقتی هم که میرفتیم شوهر من میرفت مینشست وسط مادر و خواهر و پدرش منم یه طرف دیگه خونه جام بود چیزی شبیه میدان نبرد بعد من و تمام خانواده ام و قوم و خویش و مو با هم میشستن پهن میکردن بعد هم میگفتن جواب ما ها رو نده قلب مادرم درد میگره فشارش بالاست .از اونجا برمیگشتیم تا صبح من گریه میکردم شوهرمم میگرفت میخوابید !!! راضی بودم شوهرم فلج قطع نخاعی بود کور و کر بود اصلا معتاد بود ولی این مثلا ادم نبود .بعد هم به من میگفت همیشه این حرف یادت بمونه تو بعد از مادر و پدر و خواهر و خاله و عمه عمو دایی و و بچه هاشون و بعد از دوستایی من !! من باید این موجود و دوست داشته باشم ؟؟؟؟ اصلا من نمیفهمم چرا همه فکر میکنن تمام دخترا و پسرای مجرد باید ازدواج کنن ؟ هر کسی که احساس میکنه دوست داره خانواده تشکیل بده و انگیزه داره باید ازدواج کنه .اینقدر جوان ها رو وادار به ازدواج نکنید .نتیجه اش میشه امار بالای طلاق . مثلا شوهر خودم گفت من چون مامانم گفت ازدواج کن من ازدواج کردم وگرنه خوش به حال دوستای مجردم !
    • IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
      5 11
      ۰۸:۲۹ باز این نادون عقده ای شروع کرد. خییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییر. بسیاری از زنان کارمند بهترین زندگی رو دارن. و بسیاری از زنان خانه دار مشکلات ناسازگاری دارن. اصلا همچین حماقتی که داری تو مغزت کوچولوت میکین درست نیست.
    • IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
      4 5
      ۱۱:۳۹ مریضی حسابی . مریییییییییییییییییییض روانی . ادارات دولتی نرفتی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ نمی بینی پوشش و فرم رو ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تا حالا اراده دولتی بی حراست دیدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چرا چرند میگی؟؟؟؟؟؟؟؟ نمی دونم کدوم خراب آبادی هستی ؟ کجاش مستحکمه؟؟؟؟؟؟؟ برو دادگاه طلاق ببین چند نفر از مراجعین همین خانمهای خانه داری هستن که تو مجالس خونگی ایده و الهام گرفتن. انقدر مهمل نباف. تو همون پرچم انگلیسی هستی و وی پی ان عوض کردی . خیلی مهملی .
    • IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
      0 7
      8.29 . وهابی هستی ؟
    • IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
      2 0
      ۰۸:۲۹ نمیدونم مجردی یا متاهل ولی با این فکر خیر نمی بینی تو زندگیت و دقیقا چیزی به سرت میاد که برای دیگران نسخه پیچ می کنی . چون بدخواهی . با این فکر سطحی فقط به زندگی خودت ضربه میزنی . شک نکن.
    • من IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
      2 0
      دمت گرم
    • روزبه IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
      5 3
      جامعه ما از مرحله پدرسالاری به پدر آزاری رسیده، خانواده های متوقع که هر روز بیشتر از دیروز به تعداد و سطح بالاتری از انتطارات رسیدن
    • IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
      2 1
      هزار آفرین بالاخره یه نفر حرف حق زد
    • روزبه IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
      3 0
      انتظارات در خانواده ها هر روز بیشتر از دیروز: هزینه تحصیل فرزندان، جدیدا هزینه تحصیل خانم ها، خرید گوشی های جدید، عمل جراحی زیبایی اعضای خانواده، سفرهای خارجی،کلاس زبان، کلاس ورزش و... حالا به نظر شما جامعه از مرحله پدر سالاری به مرحله پدر آزاری نرسیده؟ جدیدا هم جوک ها و طنزها هم در مورد پدرها در حال زیاد شدن هست
    • به 15.24 و 15.30 IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
      4 1
      واضح است یک نفر هستید اما مهم نیست. مردی که در بیرون خانه با زنان زیاد می گوید و خندد، البته همسر خودش هم قدر هم باوفا و خانه دار باشد ، دیگر به دلش نمی نشیند. حراست و لباس فرم و.... هم شوخی بود دیگر؟
  • IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    30 2
    فعلا چیزی که اعتماد به نفس را در ما از بین برده مشکلات اقتصادی و تورم سرسام آور و بیکاری و ... است. اینها رو حل کنید بقیه اونها خود به خود حل میشه.
    • IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
      16 7
      پس چرا آمار طلاق در بالاشهریها خیلی بیشتر است؟ آنها که از رفاه دارند می ترکند
    • IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
      17 9
      چون پایین شهری ها نمیتونن ازدواج کنن آمار طلاقشون هم کمتره خخخخ
    • به 10.58 IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
      0 0
      درصد طلاق نسبت به ازد.اج سنجیده می شود نه تعداد مطلق طلاق.
  • IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    20 3
    وقتی مرد با زنش نقش بازی می‌کنه و رو راست نیست وقتی لج می‌کنه و فقط میخواد حرص درآره وقتی زنش اشک میریزه سراغش نمیره اشکاشو پاک کنه وقتی به جای اون مردای دیگه به زنش ابراز عشق میکنن وقتی مدام از روی آزار اسم زنای دیگه آورده میشه حتی اگه واقعا خیانتی هم نباشه زنم نسبت به مرد سرد میشه و بی توجهی میکنه
    • ناشناس IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
      7 4
      تمام این موارد در مورد خانمها هم صدق میکنه...چرا یکطرفه میبینید؟؟
  • IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    6 10
    باز خدا رو شکر اگه زن بی محلی کنه مرد اجازه داره بره سراغ دبگری، ولی اگه مرد به زن بی محلی کنه، زن باید چه کار کنه؟ هیچی! واقعا هیچ راهی ندارد.
    • IR ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
      11 13
      مطمئن باش زنی که راه و رسم شوهر داری را بلد است، به این راحتی ها دچار بی محلی نمی شود. هر چند قبول دارم به خاطر حضو گسترده زنان در جامعه، آن مردی که هر روز چشمش به کارمندان همکار مونثش می افتد آنهم با آنهمه آرایش و بی حجابی و.. دیگر نمی تواند به همسر خودش علاقه سابق را داشته باشد. اما به هر حال، چون جرات تجدید فراش حلال را ندارد، ممکن است به راه خلاف و زنا کشیده شود. همه این مشکلات ناشی از فمینیسم و حضور زنان در بازار کار و اختلاطشان با مردان نامحرم است.
    • IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
      9 0
      خوبه، کلا همه چی تقصیر زنهاست
    • GB ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
      8 1
      مرد اجازه داره بره سراغ دیگری؟ نظرتون چیه فک کنین بعد حرف بزنین؟
  • علی GB ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    9 15
    قابل توجه آقایون ...۹۵ درصد خانوما در حال خیانت هستن اگر قدرت روبرو شدن با این حقیقت تلخ رو دارین کافیه ۱۰ روز بطور خیلی دقیق و کاملا نامحسوس کنترش کنید اونوقته که خواهید دید با چه لجنی سرو کار داری...
    • زهرا IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
      4 0
      خدا به داد ت برسه با این افکار واقعاً دلم بحالت می سوزه چی دنیای سختی داری
    • IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
      1 0
      از خودت آمار نده !!!! اگر منظورت اطرافیان خودته شاید
    • یاسین IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
      1 3
      اصل غضیه اینه که زن به زن خیانت میکنه اگه زنی به مردی پا نده این قدر بی بندو باریم زیاد نمیشه، تو دوران قدیم که این قدر سرخ و سفیداب نبود طلاقم کمتر بود
    • IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
      1 0
      خدا کنه این آمارتون درست نباشه. البته ماهم کارمندیم ولی خب به کسی اجازه تعرض نمیدیم. ان شاالله هیچوقت هم جزء أمار شما نباشيم.
    • نیما IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
      0 0
      بنظرم شما از بیماری روحی روانی رنج میبری. بهتره به روانپزشک مراجعه کنی
    • IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
      1 0
      ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰ خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی مریضی. پارانوئیید حااااااااااااااااااااااااااد داری. مشکلی برات اتفاق افتاده ؟ اخه بیمار!!! این نسبت بستن برات عواقب بد داره . مگه نون ناپاک میخوری که به 90 درصد زنان یعنی حدود 40 میلیون توهین می کنی. الهی خدا جوابت رو بده به حرمت همین ماه محرم و صفر!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    • IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
      1 0
      ۱۱:۲۵ تو دوباره ازدواج کنی بازم خیانت می بینی . چون فقط داری خیانت می بینی . اهن ربای زشتیها و پلیدیها و تهمتها هستی انگار
    • رویا IR ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
      0 0
      95%... کسی در جریان اتفاقای تلخ زندگی شما نبوده و شاید درد زیادی کشیده باشین؛ هیچ فردی به تنهایی خیانت نمیکنه پس اگه به گفته ی شما 95 درصد خانوما...حداقل 95 درصد آقایان هم درگیرند. بهرحال حرف های یه مشاور مرد روانشناس ممکنه کمک کنه. ...
    • امین IR ۰۴:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
      0 0
      سلام شما با این نوشته که شاید از روی عصبانیت بوده به خواهر و مادرای عزیز توهین کردی با این اوضاع اقتصادی به همه ی مردم فشار است ولی نباید سخنی گفت که با عقل سالم منافات دارد مطمئنا حتی اگر زندگی رو بر اساس ازدواج سنتی هم شروع کرده باشیم طی چند وقت میشه نکات مثبت هم رو درآورد و اونا رو تقویت کرد تا زندگی لذت بخش بشه دعوا و مشاجره خصوصا تو این وضعیت گرونی آخ چه گرونیه بین همه ی زوج ها پیش میاد ولی زوج عاقل با کوچکترین پالس مثبت از طرف مقابل با هم آشتی میکنند بی توجه بودن به هم در دراز مدت زندگی رو داغون میکنه زوجی که همراه و همراز و همیار و همه چیز هم باشند هیچوقت زنگیشون تلخ نمیشه خوبیها ی هم رو ببینید و نقاط منفی زندگی رو بزرگ و تکرار نکنید ندار خوشبخت داریم دارای بدبخت هم داریم
    • به ۱۴:۵۹ - IR ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
      0 1
      اجازه تعرض لزوما مرحله تعرض جنسی نیست. همینکه همکاران مرد دارند شما و قیافه و حرکاتتان را می بینند، نسبت به همسر خود سرد می شوند.
    • IR ۰۶:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۲
      1 1
      من خودم مرد هستم ولی این حقیقت نداره. زنها شاید در قول‌هایی که اول ازدواج به شما دادند دروغ بگویند و در ادامه زندگی خلاف اون قول ها عمل کنند ولی اینطور نیست اینکه 95 درصدشون خیانت جنسی کنند.کلام آخر بی حیایی زن از بی غیرتی مرد است
  • IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    1 0
    11:25هم رابایک چشم نبین آن هایی که خیانت می کنندشک ندارم که درخانواده ای آلوده بزرگ شده اندکه محرم ونامحرم درخانواده مهم نبوده!واین درصدی که شما فرمودید کاملا اشتباه است..اگرمردی تمام امکانات رفاهی رابرای یک زن فراهم کنه ولی بی عاطفه باشدزن محبت را دربیرون ازخانه جست وجو می کندودرمورد فرزندان هن همین طورآست! وآلوده به گناه میشن که البته این هم مال زنان سست ایمان است ودرموردهمه نیست-حالا دیدیم مردی ازتمام مال دنیا هیچی نداره ویه زندگی ساده ولی بسیاربامحبت وعاطفی ست وتوجه به خانواده دارد- دیده شده که این زندگی ها موفق وزن خانواده باعشق وعلاقه به زندگی چسبیده..زن درمنزل بیش ازهرچیزی نیازبه محبت ودرک اوست..والبته درک متقابل..ودرکل اگرزنی خوب باشد وچشم پاک وخداترس تحت هیج شرایطی به بیراهه نمیره..چون قبل ازحتی یک نگاه گناه آلود به عاقبتش وبدنامی،فکرمی کنه/
  • گلناز IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    2 1
    زنهای پاک و اهل زندگی فراوونه، اون مردها ک زنهاشون کرم دارن ، خودشون باعث این وضعیت هستند اگه یکم ولنگ واری زنهاشون رو جمع کنن همه چی درست میشه
  • IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    3 1
    من نظرات رو خوندم درسته هر چه زنان. پوشیده تر. و خود را از نامحرمان دور بدارند استحکام و دوام خانواده. بیشتر است. البته زنان نباید بدون اجازه شوهرشان آب بخورند چون من خودم. وقتی. در هر موضوعی با شوهرم مشورت می کنم احساس راحتی. می کنم. چون شوهرم. نمی گذارد وارد. هیچ مسئله ای شوم. تا همیشه آسوده باشم. و همسرم. همیشه مراقب خانواده اش. است
    • IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
      1 0
      "البته زنان نباید بدون اجازه شوهرشان آب بخورند ." شما مرد خطرناکی هستی !
  • امین IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    0 0
    سلام وقتی همه چی تو زندگی روبراه باشه اعتماد به نفس هم روبراهه قدیما میگفتند نونم تغ به راه باشه شوهرم شغال باشه حالا میگن زنم کارمند باشه تازه اگه بتونیم شکم سیر کنیم. بدبخت مردای این زمانه غصه ی چی رو نخورن سیب درختی کیلو۵۰ یارانه رم بده یک کیلو نمیشه با همه مشکلات سعی کنید با هسرتون رفیق این روزای سخت باشید کی زنگ زد مدیر مدرسه چی میگه بیا شهریه بچت بده کتاباش بگیر مجازیه وسط سال پولش میدم...
  • IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    0 0
    تضمین میکنم با پول هم میشه محبت و توجه رو خرید ..!
    • IR ۲۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
      1 0
      بله خب البته اگه اسمت دلال محبت باشه! لفظ های عامیانه غیر محترمانه هم داره که اینجا جای خلاف عفت نوشتن نیست...بی بند و باری شاخ و دم نداره که دارن ترویج میدن بین مردم.با پول خیلی کارها میشه کرد از جمله دو تا در بزرگ رو میشه باهاش باز کرد یکی در بهشت یکی در جهنم انتخاب با خودته...گرمای کانون یک خانواده سالم به اسکناسهای بالای تخت نیست به پایبندی به اخلاق و شرف و امضاهایی هست که اون اول دادی تا با نجابت زندگی کنی دنیاتو بسازی آخرتتو آباد کنی،ببین چی رو فروختی که مجبوری با پول توجه و محبت بخری...
  • الف IR ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    0 0
    برخی زنها نمیدونن با کم محلی...چه جنایتی در حقه شوهرشون میکنن
  • IR ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    0 0
    زن شیعه متاسفانه ادعا و توقع و انتظارش زیاده و با شرایط اقتصادی کشور و تورم و حقوق شوهر که 4 تومنه ناسازگاره. مسکن100تومنی و پراید از 100 و 50 میلیون شده 700 و 150 میلیون و حقوق 20 درصد زیاد حدود 500هزار تومن زیاد شد. یعنی تا 30سال دیگه نمیشه پس انداز کرد و چیزی خرید. زن شیعی فقط باید برود انگلیس یا کانادا و امریکای مرکزی و هلند و سوئد و المان با درامد سرانه زیاد با پادشاه و رئیس شرکت بنز و ولوو و .. یا داخل با قاچاقچی مواد مخدر و سیاستمدار و دلال ارز و طلا ازدواج کند که انتظارش را براورده کند.
  • IR ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    4 0
    طالبان و افغانی ها هم اگر رویه ایران را پیش بگیرند امار طلاق بیش از ازدواج میشه و زن و دختر نازا میشوند و دادگاهها پر از شاکی و وکیل و قاضی و زندان مهریه و قتل زن یا شوهر میشود
  • IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    0 0
    خوش به حال حسن فریدن و حامیانش که حدود 40سال در انقلابه با 300میلیون تومن حقوق در ماه و دائم میره انگلیس برای دکتر شدن و مراودات دیگر
  • IR ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    1 0
    طالبان اگر از ابتدا کوتاه بیاید مثل ایران دچار فروپاشی خانواده و نازا شدن زن و دختر و پر شدن دادگاه و زندان از قتل زن و شوهر و فرزند و درخواست مهریه و افزایش زندان و دادگاه و قاضی و وکیل میشود. بهتره مثل اهل تسنن یا ژاپن و کشورهای غیر مسلمان به حقوق زنان توجه کنند که دادگاه و قاضی زیاد نشود.
  • IR ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    0 0
    بهتره برای درامد زن در خانه و بیمه فکری کنید. شوهر با 4 تومن حقوق نمیتواند کاری کند جز خرید نان و پنیر و اجاره خانه
  • محمحودعسگری IR ۰۴:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    1 0
    کاملا نظرتون وقبول دارم زندگی من هم اینجوریه خواهش میکنم کمکم کنید
  • IR ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    2 0
    سلام دوستان در مورد زندگی زناشویی یک فرمول بیشتر وجود ندارد اون فرمول اینه که. سطح توقعات خود را از همدیگه کاهش دهندوانتظارات خویش را کاهش دهند
  • زهرا رضائی IR ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۲
    2 0
    سلام. به نظر شما به مردی که دوست دارد تو حماقت خودش بمونه باید بهش توجه کرد؟!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس