کرونا نمایه

بر اساس اعلام وزارت بهداشت، آمار فوتی های کرونا در شبانه روز گذشته ۴۴۵ نفر بوده است.

به گزارش مشرق به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: از دیروز تا امروز ۱۹ شهریور ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲۱ هزار و ۱۱۴ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد که سه هزار و ۱۸۷ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۵ میلیون و ۲۵۸ هزار و ۹۱۳ نفر رسید.

در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۴۴۵ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۱۳ هزار و ۳۸۰ نفر رسید.

تا کنون ۴ میلیون ۵۰۹ هزار و ۹۰۵ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

۷ هزار و ۴۱۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۳۰ میلیون و ۱۷ هزار و ۳۷۸ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۲۴۶ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۱۴۴ شهر در وضعیت نارنجی و ۵۸ شهر در وضعیت زرد قرار دارند

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 17
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • کارگر ایرانی IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
    2 5
    می توان با حکومت نظامی و واکسیناسیون ۲۴ ساعته تلفات کرونا را به عدد صفر نزدیک کرد و یادمان باشد ناقلان بی علامت در جامعه خطرناک هستند و حکومت نظامی بهترین راهکار هست و هر چقدر هشدارها را جدی نگیریم باید آینده بدی را ببینیم که چند نفر مردم عادی بدون هیچ علامتی درجا فوت می کنند و هیچ کار هم نمیتوان کرد و الان موقع تعطیلی بیشتر و حکومت نظامی و انجام با سرعت واکسیناسیون هست و پیشگیری همیشه بهتر از درمان است و بس.
    • IR ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
      5 1
      کجای کار هستی؟ انواع سویه های جدید کرونا در نوبت هستند و باید تا آخر عمرت واکسن بزنی و کرونا هم به این زودی ها تمام شدنی نیست هر وقت کاسبان واکسن و کرونا سیر شدند کرونا هم تمام می شود
    • IR ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
      6 1
      معلومه فیلم زیاد میبینی یا فرد نادانی هستی که این مهملات را می باقی آخه مردک مگر مردم تروریست هستن که همه اونها را خطرناک میدانی تو و افکارت از همه خطرناک تر هستی
    • IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
      1 3
      دوستی که میگی سویه جدید میاد و تا آخر عمر باید واکسن بزنیم، مشخصه که این حرف رو از روی کم سوادی زدی. سویه های جدید موقعی بوجود میان که تعداد و سرعت انتقال زیاد باشه. وقتی بیماری کنترل بشه احتمال بوجود آمدن سویه های جدید هم بسیار کم میشه. اینطوری میشه که یک بیماری ریشه کن میشه
    • IR ۲۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
      5 0
      کاربر 19:26 یه کم به خودت زحمت بده تحقیق کن در صورت شروع واکسیناسیون این کار تا دهها دوز ادامه خواهد داشت اون هم به بهانه اسامی جدیدی مثل اتا بتا لامبادا گاما مو و سویه های الکی دیگه این حرف ما نیست و حرف متخصصین سراسر دنیاست یه کم تحقیق کنی تو اینترنت متوجه میشی زیاد هم به اخبار کروناهراسانه ی ماهواره و حتی 20:30 گوش نده یه کم هم خودت تحقیق کن ضرر نمیکنی
    • IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
      1 4
      کاربر 19:26 یه کم به خودت زحمت بده تحقیق کن در صورت شروع واکسیناسیون....جواب...تحقیقات شما ناقص است .الان در چین در مرحله دوم هستند . کشورها از هم مستقل هستند اگر کنترل کنند سویه جدید وارد نمی شود .و باید واکسن یاد آوری هم زده شود .
  • IR ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
    5 0
    یا امام زمان ای کاش فوتی ها به صفر می رسید
  • IR ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
    3 1
    اگر نگاه به شرق کرده اید پس مثل چین بسرعت ویروس را ریشه کن کنید . نه به غرب نگاه می کنید نه به شرق .و نه نبوغی از خودتان در باره کرونا نشان دادید . در هرجا که تمایل دارید انقلابی هستید . هر جا میل ندارید شل کن و سفت کن و توجیه افکار عمومی . مردم ببینید مردم آمریکا بیشتر از شما می میرن .
  • IR ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
    4 1
    اگر یک گروه تروریستی روزی ده نفر ترور می کرد .تک تک خانه ها را می گشتند تا آنها را پیدا کنند .حالا کرونا روزی پانصد نفر را ترور می کند .پس چرا کرونایی تروریسم را دستگیر نمی کنید.
  • IR ۱۸:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
    5 1
    می شود بفرمایید دلیل واقعی تاخیر دویست روزه در تزریق واکسن چی بود ؟
    • IR ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
      0 4
      خیانت دولت روحانی
    • IR ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
      2 1
      خیانت دولت روحانی / جواب / بنا بر این روحانی و نمکی باید بخاطر این ترک فعل محاکمه بشوند .و سوال این است که ایا کسانی که در مقابل ترک فعل روحانی سکوت کردند مسئول نیستند ؟
    • کارگر IR ۲۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
      0 2
      الان حسن روحانی پتو رو خودش کشیده و خواب هستند ایشون!!! چی میگی؟!!! محاکمه حسن روحانی!! روزانه صد ها کشته ایرانی به علت کرونا و خونسردی دکتر حسن روحانی!!! حداقل می توانست با قرنطینه کردن کشور و جاری کردن پول نفت در جیب مردم باعث کاهش آمار تلفات کرونا بشه!!!
    • پرویز IR ۲۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
      7 3
      چه کسی ورود و خرید واکسن از انگلیس و امریکا رو ممنوع کرد
    • IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
      0 0
      حداقل می توانست با قرنطینه کردن کشور و جاری کردن پول نفت در جیب مردم باعث کاهش آمار تلفات کرونا بشه!!! /جواب / ایا خدایی نعوذ بالله وجود ندارد ؟ ایا این مرد از ناراحتی وجدان می تواند بخوابد ؟اقای روحانی فردای قیامت باید به تک تک ملت جواب پس بدهید . همه دنیا واکسن زدند تو واکسن وارد کشور نکردی .اگر علتش نمکی بود باید او را بر کنار می کردی . فقط دروغ تحویل ملت دادی . گرانی درست کردی . بدرک .بورس را از بین بردی . بدرک . چرا واکسناسیون بموقع انجام ندادی . هفت میلیاد پول تحویل کره بود می خواستی واکسن بخری .
  • IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
    2 1
    آقایون که از انگ می ترسند چرا انگ می سازند .شما از ترس اینکه موش نشوید قبول نکردید که سینوفارم بزنید .مرحله دوم واکسن کوبا را زدید و موش نبودید ولی مرحله دوم سینوفارم را نزدیم و سوم را زدیم .حالا دیگر موش نیستیم .
  • IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    2 1
    بقول آقای لعل روشن رئیس بیمارستان یاس تهران اگر این بیماران بستری شده رو بفرستند برند جان سالم به در خواهند مردم بخاطر پلی فارمسی و اجرای داروهای مختلف بر روی بیماران می میمیرند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس