دریادار ایرانی: حضور ارتش در "اقیانوس‌ها و دریاها" پایدارتر می‌شود/ با تمام توان از منافع ملی ایران حراست می‌کنیم

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه حضور ارتش در "اقیانوس‌ها و دریاها" پایدارتر می‌شود، گفت:‌ با تمام توان از منافع ملی ایران حراست می‌کنیم.

به گزارش مشرق، فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش امیر دریادار شهرام ایرانی با همراهی جمعی از فرماندهان و مسئولین نداجا در دیدار با حجت‌الاسلام عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس اظهار داشت: با افزایش توان دفاعی و ارتقا روحیه سلحشوری کارکنان نیروی دریایی ارتش به پشتوانه میهن اسلامی‌مان و با تکیه بر مردم عزیزمان با تمام توان در مقابل نیروهای استکباری ایستاده‌ایم این پشتوانه کشوری و مردمی، برای ما قدرتمندترین سلاح است. 

امیر دریادار شهرام ایرانی افزود: پهنه خلیج فارس و دریاهای عمان و خزر زیر سیطره کارکنان نیروی دریایی ارتش است و با تمام توان از امنیت دریایی و منافع ملی جمهوری اسلامی حراست و سیادت خواهیم کرد. شرایطی که امروز رقم خورده است تقویت توان دفاعی و بنیه نظامی است تا دشمن منطقه خاورمیانه را ترک کند. 

دریادار ایرانی، گام دوم انقلاب اسلامی و رسیدن به تمدن اسلامی و جامعه اسلامی را اولویت اول نیروی دریایی دانست و افزود: هدف گذاری ما اجرایی شدن فرمان فرماندهی معظم کل قوا و منویات ایشان است و همیشه به همرزمان عزیزم می‌گویم وقتی حضرت آقا جمله‌ای می‌فرمایند باید بسیار اندیشه کنیم چرا که می‌شود کتاب‌ها از آن مطلب بیرون آورد. 

فرمانده نداجا افزود: فرمانده معظم کل قوا در حکمی که به بنده ابلاغ فرمودند بیان داشتند که از ظرفیت‌های نداجا استفاده کنید، این جمله بسیار مهمی بود که جای بسیار تأمل و تلاش دارد و سرلوحه کار ما همین فرمان است که ظرفیت‌ها را شناسایی کنیم و مسیر را به گونه‌ای ریل گذاری کنیم تا با استفاده از تجربیات گذشته و تجربیات جدید حضور نیروی دریایی راهبردی ارتش در اقیانوس‌ها و دریاها پایدارتر و مقتدر بشود.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سید مرتضی IR ۰۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    1 0
    در این مدت نشان داده شد که نیروی دریای چقدر واجب و مهمه اگر نیروی دریایی ما از این قویتر بود مثلا فریگت داشتیم ناوشکن داشتیم زیر دریاییهای سنگین بیشتری داشتیم ناو بالگرد بر داشتیم خیلی خیالمون از آبراهای کانال سوئز خلیج عدن ودریای مدیترانه در برابر اسرائیل وعربستان که اکثر این۱۴مورد حمله به کشتیهامون در نزدیکه ساحل عربستان اتفاق می افتاد نیروی دریای قدرتمند وبزرگ با تناژ وزن سنگین در آبهای اقیانوسی ودریایی عمیق یک تضمینه برای امنیت تجارت وزندگی کشور
  • افشین IR ۰۴:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    2 0
    امیر فرمانده محترم. ارتقا و تجهیز،ناوهای موجود در کنار ساخت ناوشکنهاي سنگینتر با ظرفييت حمل تعداد بیشتر موشکهای پدافندي و دیگر موشکها و استفاده بیشتر از سامانه کمند و یا سامانه ای قویتر از کمند و همچنین ارتقا در طراحی و تجهييز بیشتر ناو بندرهايي مثل مکران برای رسیدن به جایگاهی در شأن ملت ایران و مطالعه رهبری در راهبردی شدن آن نیروی الهی از ضروریات میباشد که زمان در رسیدن به این جایگاه میزان مدیریت و تاثیر،گذاری فرماندهی را بنمایش میگذارد. امید است که در راستای انجام وظایف و رسیدن به جایگاه راهبردی نیرو موفق و مثال زدني باشید.
  • IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    3 0
    البته ناو هایی که میسازیم متاسفانه با اولین درگیری از بین میرن! سطح حفاظت ناو های ما چیزی قابل قیاس با کشتی های تجاریه
    • افشین IR ۰۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
      2 2
      میشه یک نمونه از این از بین رفتنها را در ناوهای ساخت داخل بفرماييد؟؟ پسر جان هر تناژي برای استفاده در محدوده خاصی هست و اگر از یک ناوشکن سبک(فريگت) برای دريانورديهاي دور استفاده کردند برای نمایش همین استقامت و البته موارد سیاسی بود. اگر در موردی اطلاعات کافی ندارید نیازی به لفاظی،غیر تخصصی نیست.
  • مجید میشوند IR ۰۷:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    2 2
    ایران ارتش ۴۰ ساله عقبه قدرتی نداره فقط چندتا موشک که معلوم نیست ساخت کجاست نیرو هوایی هوانیروز نان‌ونمک نفربر خوب نداریم زیردریایی بزرگ و متوسط رزم ناو و ناوشکن ۲۰ تا خوب نداریم فقط بلف

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس