کد خبر 1270562
تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۳
زنوزی

مالک باشگاه تراکتور گفت: جلوی نظام گردن من از مو باریک‌تر است، چون ایرانی هستم و نظام و کشورم را دوست دارم، اما اینکه تهدیدهای آنچنانی بکند را برنمی‌تابم.

به گزارش مشرق، محمدرضا زنوزی درباره وضعیت باشگاه تراکتور اظهار داشت: با توجه به اینکه پنجره نقل و انتقالات ما بسته بود، نتوانستیم بازیکن جدید جذب کنیم. دلیل این موضوع هم استوکس بود که جوابگوی ما نبود تا پولش را بگیرد. طی روزهای آتی پول او را یا به حسابش می‌زنیم یا از طریق فیفا پولش را خواهیم داد تا پنجره باز شود.

بخش خصوصی در مقابل بخش دولتی که پول بی‌حساب و کتاب پرداخت می‌کند محکوم به شکست است

وی ادامه داد: باید عامل مشکلات تراکتور را پیدا کنیم. فرض کنیم من اینجا مقصر هستم، اما چرا بخش‌های خصوصی دیگر موفق نشدند؟ آیا آنها می‌توانستند موفق باشند؟ هیچ موقع هیچ بخش خصوصی نمی‌تواند با بخش‌های دولتی رقابت کند. بخش خصوصی محکوم به شکست است، چون در تیم‌های دولتی پول‌های بی‌حساب و کتاب پرداخت می‌شود، بدون اینکه آنالیز و بررسی کنند.

در باشگاه‌های صنعتی حساب و کتاب وجود ندارد

مالک باشگاه تراکتور تصریح کرد: با این شرایط مانده و ایستاده‌ام. بقیه چرا نتوانستند با بخش دولتی رقابت کنند؟ امیدوار بودیم که اجازه ندهند به این شکل قیمت‌ها رشد کند. در باشگاه‌های صنعتی حساب و کتابی وجود ندارد و مشخص نیست که این پول‌ها بازگشت و عایدی دارد یا خیر. مگر بخش خصوصی می‌تواند با این باشگاه‌ها رقابت کند؟ برخی‌ها معتقدند که کرونا مشکلاتی برای ما به وجود آورده اما این طور نیست. سازمان بازرسی کل کشور به موضوع قراردادهای بازیکنان ورود کرد، اما آیا اتفاقی افتاد؟

رشد قیمت ارز سبب شد بدهی‌های تراکتور این شکلی به نظر بیاید

زنوزی ادامه داد: با ۴۵۰ هزار دلار بازیکن خارجی آوردم، اما آن موقع دلار چهار هزار تومان بود. بازیکنی مثل استوکس در مقابل بازیکنان ایرانی گران نبود. الان قیمت بازیکن ایرانی سه برابر بازیکن خارجی بالا رفته است. پیش‌بینی نکرده بودیم که قیمت دلار تا این حد رشد می‌کند و به ۲۶ هزار تومان می‌رسد. رشد قیمت ارز بود که باعث شد بدهی‌ها به این شکل به نظر بیاید.

در پرونده کنستانت مقصر بودم

وی عنوان کرد: شاید یکی، دو اشتباه مانند کنستانت  داشتیم که مقصر آن هم من بودم. احتمال نمی‌دادم که او نتواند بازی کند، چون بازیکن بزرگی بود و بدون تست پزشکی با او قرارداد بستیم. بقیه بازیکنان اما بازیکنان خوبی بودند. در مورد سایر نفرات فکر می‌کردیم توجیه اقتصادی داشته باشد. این بازیکنان را با سایر بازیکنان خارجی که در لیگ ایران بازی می‌کردند، مقایسه کنید که کیفیت‌شان چقدر با آنها فرق داشتند.

تراکتور را از رتبه دوازدهمی تحویل گرفتیم و قهرمان جام حذفی شدیم

مالک باشگاه تراکتور افزود: وقتی اتفاقی می‌افتد، هم من و هم مدیران عامل باشگاه مقصر هستند. برخی سرمربیان را هواداران فشار آوردند و رفتند، اما با تمامی این تفاسیر، تراکتور را از جایگاه دوازدهمی تحویل گرفتیم اما در زمان ما تراکتور تک رقمی بود و قهرمان جام حذفی شد. با این حال، کارنامه خوبی بوده اما من و هواداران از این جایگاه راضی نیستیم. باید در جایگاه‌های بهتری قرار می گرفتیم. توانستیم جایگاه خوبی در جدول پیدا کنیم. در نیم فصل دوم سال گذشته، با بازیکنان جوان یک امتیاز بیشتر از نیم فصل اول گرفتیم. این فوتبال است، اما این را قبول می‌کنم که جایگاه تراکتور برای ما قابل قبول نیست.

بخشی از تغییرات تراکتور به خاطر فشار هواداران بود اما تقصیرات را گردن می‌گیرم

زنوزی اشاره کرد: بخشی از تغییرات را هواداران فشار آوردند. یک سری مشکلات مدیریتی هم بود که اینها را پای من بنویسید. قبول دارم یک سری کاستی‌هایی از سوی مربیان بوده است. بخش خصوصی هستیم و به خاطر پیشرفت‌مان اگر مقصر باشیم، آن را گردن می‌گیریم.

امکان ندارد یک مدیرعامل در ایران در همه زمینه ها خبره باشد

وی ادامه داد:‌ یک مدیرعامل به من معرفی کنید که هم در حوزه ورزش و هم در مسائل اقتصادی و فرهنگی خُبره باشد. ما باید تمامی جوانب را بررسی کنیم. در باشگاه‌های دولتی، مدیرانی انتخاب می‌کنند و سپس برای حضور اسپانسر در آنجا از بالا دستور می‌آید. باید مدیری روی کار باشد که هم در حوزه اقتصاد و هم در حوزه ورزش، شخصاً کارها را پیش ببرد. امکان ندارد چنین شخصی در ایران پیدا شود.

آیا برای اسپانسری تراکتور هم کسی زنگ می زند با عنوان اقتصادی قرارداد ۱۵۰ میلیاردی ببندد؟

مالک باشگاه تراکتور افزود:  از یک طرف، باشگاه‌های دولتی هستند که هزینه‌های آنچنانی انجام می‌دهند. آنها برای‌شان فرقی ندارد که از دولت یا صداوسیما پول بگیرند. برای‌شان هم مهم نیست که کسب درآمد می‌کنند یا خیر. صداوسیما که پول نمی‌دهد و برای باشگاه‌های دولتی فرقی ندارد. برای بخش خصوصی چنین امکانی وجود ندارد. آیا برای اسپانسری تراکتور هم کسی زنگ می‌زند که فلان شرکت، قرارداد ۱۵۰ میلیاردی با عنوان اقتصادی ببندد؟

نه از پول شرکت اسپانسر خبری شد نه از مدیری که این شرکت را آورد

وی ادامه داد: مدیری در باشگاه منصوب کردیم که این مدیر برای بازی‌های باقی مانده، شرکت هافمن را به عنوان اسپانسر به باشگاه آورد که لوگوی این شرکت را بر روی پیراهن‌های ما درج کردند، اما نه از پول خبری شد، نه از مدیر.

ادعا نکردیم تراکتور پرهوادارترین تیم آسیا است

زنوزی اضافه کرد: پرهوادارترین تیم آسیا ادعای ما نیست، بلکه این امر در نظرسنجی سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا اثبات شده است.

مشکل ما دخالت‌هایی است که از اسم تراکتور در آن استفاده می‌کنند

مالک باشگاه تراکتور ادامه داد: یک مدیر آوردیم که ادعا کرده کار اقتصادی و ورزشی انجام می‌دهد، اما این اتفاق رخ نداد. ۳-۲ سال است در فضای مجازی مشکل داریم. مشکل ما، یک سری دخالت‌هایی است که از اسم تراکتور در آن استفاده می‌کنند.

نماینده محروم‌ترین شهر کشور با نام تراکتور موج سواری می‌کند

وی در گفت و گو با برنامه افزود: یک نماینده‌ای که شهر خودش محروم ترین شهر کشور است، از نام و برند تراکتور استفاده و با آن موج سواری می‌کند. نمی‌دانم او می‌خواهد چه بگوید. آذربایجان نمایندگان بزرگی دارد، اما وقتی این مسائل را می‌بینم، ناراحت می‌شوم.

شرکت ملی مس می‌گوید تراکتور را نمی‌خواهم اما نماینده مجلس با برخی ارتباطات مرا تهدید می‌کند

مالک باشگاه تراکتور در ادامه خاطر نشان کرد: شرکت ملی مس می‌گوید «تراکتور را نمی‌خواهم» اما این نماینده می‌گوید که «مجبورند مالکیت تراکتور را قبول کنند» این در حالی است که شما اگر خواستگاری هم بروید، باید ابتدا درخواستی بدهید و بعداً اقدامات را انجام دهید. وقتی شرکت ملی مس درخواستی نداده و صراحتاً هم گفته که تراکتور را نمی‌خواهد، این نماینده با یک سری از افراد ارتباط برقرار کرده و بنده را تهدید هم می‌کنند.

مگر می‌توان بدون رضایت مالک باشگاه سلب مالکیت کرد؟

زنوزی تصریح کرد: این آقا گفته که «از زنوزی سلب مالکیت می‌کنیم.» متاسفانه در کشور ما مدرک گرایی رواج پیدا کرده، اما کاش به جای اینکه مدرک گرایی در کشور رایج شود و بگوییم دکتر یا مهندس هستم، دیپلم داشتیم اما با سواد بودیم. سلب مالکیت مگر می تواند بدون رضایت مالک حاصل شود؟ مگر اینکه مصادره شود، این اتفاقی است که می‌تواند رخ بدهد.

گردن من مقابل نظام از مو باریک تر است

وی افزود: با استاندار و مسئولان استان صحبت کردم که آنها گفتند از این موضوع خبر ندارند. این طور نیست که با یک سری افراد جلسه برگزار کنند و یک نفر را تهدید کنید یا برخی افراد را به این طرف و آن طرف بفرستید. مخالف واگذاری نیستم، اما این تیم را از حاکمیت خریده‌ام. جلوی نظام گردن من از مو باریک‌تر است، چون ایرانی هستم و نظام و کشورم را دوست دارم، اما اینکه تهدیدهای آنچنانی بکند را برنمی‌تابم.

قانون گذار متوجه قوانین نشود، چه کسی متوجه شود؟

مالک باشگاه تراکتور تصریح کرد: با واگذاری مخالف نیستم و بیشتر از هر کسی دوست دارم که تراکتور ارتقا پیدا کند. این آقا امروز از سلب مالکیت صحبت کرده، آیا فردا هم به بازیکن می‌گوید که از شما سلب بازیگری می‌کنم؟ شما در جمهوری اسلامی نماینده مجلس و قانون گذار هستید. شما قوانین را متوجه نشوید، پس چه کسی متوجه شود؟

شرایط فعلی طوری است انگار برای تلویزیون برنامه می‌سازم اما هزینه‌اش را شخصا پرداخت می‌کنم

زنوزی توضیح داد: رادیو و تلویزیون وقتی یک سریال می‌سازد، برای آن هزینه می‌کند و به کارگردان، بازیگر، عوامل دیگر و حتی تجهیزات هزینه پرداخت می‌کند. به باشگاه‌های دولتی کار ندارم که از جیب دولت هزینه می‌کنند، در بخش خصوصی، کارگردان من سرمربی است و بازیگران هم، بازیکنانم. شرایط فعلی طوری هست که انگار من برای تلویزیون برنامه می‌سازم، اما هزینه آن را شخصا تقبل می‌کنم.

برای فروش یا واگذاری تراکتور باید آن را به اوج برسانم

وی عنوان کرد: به هواداران می‌گویم که پنجره نقل و انتقالات تراکتور در ۱۰ روز آینده باز و بازیکنان خوبی جذب خواهد شد. این را هم بگویم که هیچ کس بر سر سرمایه خودش نمی‌زند. حتی اگر بخواهم تراکتور را هم بفروشم یا واگذار کنم، باید این باشگاه را به اوج رسانده و بعد این کار را انجام بدهم. هر کس می‌گوید که می‌خواهم این باشگاه را خراب کرده و سپس واگذار کنم، دروغ است.   وقتی بخواهید خانه خود را هم بفروشید، دستی به سر و روی خانه می‌کشید تا آن را گران‌تر بفروشید، نه اینکه کلنگ بزنید و بعد بفروشید. تراکتوری هستم و به تراکتور علاقه و عشق دارم، نمی‌گذارم این باشگاه تنزل کند. مالکیت این باشگاه با من است و  اگر هم آن را بفروشم، در اوج این کار را انجام خواهم داد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 43
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • IR ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    3 13
    متن دراز و نخوندم اما از همین نظامی که میگی انتظار دارم راحت ازت نگذره که تیم ریشه دار ما رو به این روز انداختی اول بدهی‌های که ببار آوردی و از جیب میدی و بعدش ضربه ای که تو آسیا به این تیم زدی و جبران میکنی پنجره سربسته و اوضاع نابسامانش همش و باید جوابگو باشی، این بود تیمی که میگفتی پرطرفدارترینه و فلان چرا به خاک سیاه نشوندیش؟ ما طرفدارانی تیمهای دیگه هم مطالبه ی محاکمه این خائن به فوتبال و داریم
    • معلم IR ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
      12 12
      شما طرفدار تراکتور نیستی و طرفدار یکی از تیم های حکومتی هستی و خودت را بین هواداران جا زدی تا اوضاع این تیم را به هم بزنی.
    • کامران IR ۰۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
      9 3
      حرف جناب زنوزی کاملاً منطقی است اما برای افراد احمق، منطق معنا ندارد.
    • IR ۰۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
      3 2
      هنر کردی مثلا مچ گرفتی من خودم گفتم که طرفدار تیم دیگم ولی دلیل نمیشه از اوضاعی که این آقا درست کرده چیزی نگم، معمولا کسی اوضاع تیمی یا جامه ای رو بهم میزند که قدرتی داره و دستش بازه ماهی از سرگَنده گردد نی ز دُم، شما که طرفدار سفت و سختین نمی‌داشتیم کار به اینجا بکشه با مطالبه گری و اینکه داره چیکار میکنه، اوضاع خراب هست داداش، کمک کنید خرابتر نشه
    • IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
      1 0
      00:05 فکر کنم عادت داری همه رو مث خودت ببینی! نمیدونم چه ارتباطی با این کلاش داری که ازش حمایت میکنی، پس اگه زندونم میره باهاش برو خدا باهم محشورتون کنه
    • IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
      4 0
      تیم ریشه دار؟ خخخخخخخخخخخخ دقیقا کدوم ریشه؟ قهرمانیای استقلال و پرسپولیس تو لیگ برتر از تعداد سالهای حضور تراکتور تو لیگ برتر بیشتره.
    • یاشاسین اردبیل IR ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
      1 0
      معلم جان! چرا انتظار داری همه طرفدار تیم تبریزی باشند؟ هر کس دوست داره طرفدار هر تیمی میشه دیگه.
  • IR ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    12 2
    انصافا خیلی بده که این همه تیم دولتی داریم و از سرمایه گذار خصوصی هم حمایت نمیشه. الان صداسیما با هر عرفی باید حق پخش پرداخت کنه ولی اینکارو نمیکنه
  • خوزستان IR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    5 2
    بلاخر سمت آذربایجان هم باید یک تیم فوتبال باشد. همانطور که فارس و خراسان و بوشهر استعدادهای مطلوبی دارند
  • دادا IR ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    3 3
    شما رو بخدا بخاطرهواداران دست ازسراین تیم بردارید
    • IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
      1 2
      زنوزی خودش عامل نظامه
  • دلواپس IR ۰۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    4 3
    این مردک باندانم کاریهاش گند زده به تیم و هنوزم ادعا داره. چنان میگه من خصوصی هستم انگار ثروتشو از ارث پدری اورده. این با این هوش پایینش مشخصه که ثروتش برای خودش نییت و رانتیه و یسری با اهداف خاصشان اینو جلو انداختن. ادم اینقدر بی سیاست و بیسواد و پیزوری بتونه اینقدر ثروتمند بشه فقط تو ایران ممکنه
    • IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
      1 4
      اولاً مردک خودتی،تو اگه تورک باشی این حرفا را نمیزنی،الان هزاران نفر،شاید هم میلیونها انسان از سفره آتا زنوزی امرار معاش میکنن،دوما برو‌گم شو،به نویسی ندارد
  • مصطفی IR ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    7 4
    سلام همیشه باید حقیقت را بگویم اقای زنوزی کدام سایت فیفایا ای اف سی گفته تراکتور پرطرفدارترین تیم اسیاهست عزیزمن سرت بالا بگیر تراکتور فقط درتبریز هوادار دارد والا هیچ طرفداری ندارد خودته گول نزن عزیزم
    • I. R.I IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
      1 6
      دوست عزیز تراکتور تو ای اف سی پرطرفدار ترین تیم آسیا شد با پنجاه و یک درصد آرا حتی مجری فوتبال برتر هم تو شبکه سه به هواداران تراکتور تبریک گفت درضمن از نظر حضور تماشاگر در استادیوم هم جز پنج تیم برتر دنیا شد اینم تلویزیون گفت من خودم اهل ارومیم ولی طرفدار تراکتورم
    • مهدی IR ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
      0 0
      بی سواد یکم برو سرچ کن الکی حرف مفت نزن از 50میلیون ترک تو این مملکت میگی تراکتور تو تبریز هوادار داره
  • M IR ۰۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    3 3
    یعنی نفرتی که این آدم از استقلال پرسپولیس داره هیچ کی نداره
    • IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
      1 4
      استقلال و پیروزی
    • یاشاسین اردبیل IR ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
      1 1
      پرسپولیس و فس فس دسته سومی
  • محمد IR ۰۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    1 1
    امیدوارم اشخاصی که در جایگاه آقای زنوزی هستند دنبال ایجاد شکاف بین مردم ایران نباشند.
  • محمد IR ۰۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    1 1
    جالبه جناب زنوزی از پولها و قرارداد های بی حساب و کتاب و نجومی تیمهای دولتی گلایه میکنن در صورتی که اولین کسی که قراردادهای نجومی رو توی ایران باب کرد خوده ایشون بودن.یادمون نرفته قراردادهای میلیون دلاری که با دژاگه و شجاعی و حاج صفی و ...مربی های خارجی بستن.
  • Saeed2154@yahoo.com IR ۰۸:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    0 1
    گردنت درمقابل خدا باید از مو باریکار باشد ولا غیر
  • تراکتور IR ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    3 7
    آقای زنوزی تمامی حرفهای شما منطقی است اما حیف که توایران هستی وفرد کوچکی مثل دهقانی برات شاخ و شونه می‌کشه درحالیکه ورزقان محرومترین منطقه کشور است با این منابع یکی بهش نیست بگه اگه عرضه داری جلوخروج موادخام وارزشمندمس وطلا امنطقه رابگیرکه هرروز میلیاردها ازاین منطقه به فارستان میره
    • Saeid IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
      0 5
      یاشا قارداشیم،گل گفتی
    • اهواز IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
      6 0
      گاز و نفت و بنزین شماها در ورزقان از کجاها تامین میشه ؟ طوری میگی محروم انگار که بقیه نقاط کشور محروم نداره.همون خراسان درصد مردم فقیر به مراتب خیلی بیشتر از آذربایجان هست
    • IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
      2 1
      شمام عرضه داشتی جلو بفنا رفتن تیمت و میگرفتی با اون مدیر کلاش خود بزرگبین مسخرتون
    • ناشناس US ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
      1 6
      منت گاز و نفتتو سر ما نزار معادن طلا و مس آذربایجان داره به تاراج میره یک قرونشم به این مردم نمیرسه مطمعن باش اگه پولش به خودشون میرسید محتاج نفت و گاز امثال تو نبودن مگه ما گفتیم بقیه ی کشور محروم‌نیستن فقط ما هستیم که مقایسه میکنی؟ چون بقیه ی کشورم اوضاشون خرابه ما باید ساکت باشیم اعتراض نکنیم؟
  • IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    3 1
    واقعاً حرف های خوبی زدین،این آقا که ادعای نمایندگی کرده وگفته تراکتور را به مس واگذار میکنیم،با رأی 5%رفته مجلس،سواد هم ندارد چون اگه داشتن بعداز دوسال یه کاری برای مردم وبه نفع مردم میکردن،ولی هر کاری کردن به نفع جیب خودشان بود
  • IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    1 0
    من استقلالی ام ولی تو این شرایط قرارداد ها بخش خصوصی توانایی رقابت نداره در طولانی مدت مثال هاشم توی فوتبال ایران زیاده مخصوصا تو کرونا که زنوزی شرکت هواپیماییش خیلی ضرر کرد بودجه تراکتور هم کم شد در حالی که تیم های صنعتی هرساله بیشتر بازیکن میگیرن شما گل‌گهر ومس رفسنجان و سپاهان رو نگاه کن البته از حق نگذریم زنوزی تو خرید بازیکن خارجی واقعا بدعمل کرد
  • US ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    2 4
    ما هواداران تهرانی .تراختور ..خواستار سلب مالکیت زنوزی هستیم ..باید به مس سونگون واگذار شود
  • علیرضا IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    0 0
    با سلام خدمت مالک محترم تراکتور جناب آقای زنوزی،تشکر میکنم که حرف دل اکثر ورزش دوستان را زدید،امیدوارم همراه با تیم تراکتور امسال در سکوی قهرمانی لیگ باشید،یاشاسن تراختور3384
  • آراز US ۱۷:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    0 1
    دعوای ما با آقای زنوزی ربطی به بقیه نداره.وقتی دو تا برادر باهم دعوا میکنن نفر سوم دخالت کنه هر دو برادر میریزن سر اون نفر سومی.پس برید رد کارتون
  • بهنام IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    0 0
    واقعا سخته با هزینه شخصی . این باشگاه جم جور کرد یه ثروت خیلی بزرگ میخواد.. شوخی نگیرید ما مردم عادی در مخارج خونه خودمون موندیم ... حالا بیاد ولخرحی هم کنیم در کل مالک باشگاه سخت مشکل دارن ... تراکتور یه باشگاه شخصی مردمی هست من میگم یه شماره حساب بزارن تا مردم کمک کنن ... بلکه ما هم تونستیم پول یک بازیکن جور کنیم بقیش با زنوزی
  • US ۲۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    0 1
    پان.فارس.بترس.که.اون.روزبرسدمثله.افغان.دری.فارس.میشین.
    • ناشناس IR ۰۳:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۲
      0 0
      آقای عزیز بنده خودم ترکم تراختور را هم دوست دارم ولی عزیز من دعواتون فقط برسر فوتبالتون باشه خواش میکنم از این حرفها نزنید و تقصیم بندی نکنید شهرما فلان چیز دارد اون هم بگه شهرما فلان چیز دارد این منابع که هست برای تمام ملت ایران هست براژ ۸۵ میلیون نفر مگر ارث پدری تقصیم میکنید بعد نگاه کنید چکسانی دارند سو استفاده میکنند این کثافت آلبانی نشین هم اومده داره نظر میده و شلوغ کاری میکنه خواهش میکنم در مورد فوتبال بحث کنید نه معادن یا منابع ما همه ایرانی هستیم یاشاسن تمام جوانارمز وورزشکارارمز
  • IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    0 0
    آقای زنوزی ازراه دورنمیشودتیم داری کرد.آقای زنوزی فرددیگرنمازآدم روباگوزیون میخواندپس فایده ای برایت ندارد.اسپانسرتراکتورهواداران هستن .اگردوروبرتان روازدلالهای کثیف پاک کنیدوکسانی که دشمن هستن وخودرودوست معرفی میکنن دورشون کنیدواگرمدیری مخفی وکارآمدوانسان انتخاب کنی حتی بخش خصوصی هم میتواندموفق شود.ولی به شرط اینکه بافکرخودوباوکیل زبده خارجی قراردادهاروببندی.
  • محمد IR ۰۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۲
    0 0
    ای بابا. حیله. گر.
  • ایرانی IR ۰۳:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۲
    0 0
    برادران عزیز خواهش میکنم اولان ما همه ایرانی هستیم دوماً بخاطر فوتبال این همه باهم جرو بحص نکنید ومنابع ملی را تقصیم نکنید هر استانی نسبت به خودش یکرسری منابعی دارد مگر ارث پدری تقصیم میکنید دعوا هم میکنید فقط در مورد فوتبال دعوا کنید وزود هم آشتی کنید که گناه دارد ای بابا مگه بچه شدید دارید همه چیرا تقصیم میکنید این آب خاک مال ۸۵ میلیون جمعیت است چرا بخاطر یک مشکل کوچک که حل شدنی هست دعوا راه میندازید هرتیمی که خوب بازی کنه باید از او حمایت کنیم وباید تشویق کنیم چون برای سربلندی همه مردم ایران هستند
  • Mtnh IR ۰۴:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۲
    0 0
    آقای با قدرت کار تو ادامه بده،باید راهکارهای تازه را امتحان کنی تو اگه آدم ضعیفی بودی،زنوزی نبودی افراد کاردان زیادند.به خدمت بگیر ،اگه تراکتورو بدن به شرکت دولتی مثل مس ،دیگه تراکتور نیست،سایپاست هوادارش رو از دست میده نابود میشه،
  • IR ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۲
    0 0
    چقدر پول بیت المال رو باید ریخت پای فوتبال. که استقلال یا پیروزی بیان قهرمان بشن ویه حلبی رو ببرن بالای سر.23 نفر دارن دنبال یه توپ میدون اینور وانور کلی هم پول وامکانات میره از مردم ای که کمرشون خم شده زیر بار فقر.فوتبال ایران اقتصادی نیست. کلی بدهی گذاشتن این پایتختی ها وتراکتور وحتی تیم ملی رو دست مردم. فردا کشیدن رو پول برق نگیم پولش کجا میره. صرف همین بدهی ها میشه. دولت پولی نداره که بیاد خرج کنه. داشته باشد باز خرج نمیکنه.
  • ص IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۲
    0 0
    آقای زنوزی ، ناراحت نباش شما تاجر هستید نه فوتبالی ، ماشین سازی را نابود کردید ، تراکتور را هم ول خواهی کرد چون باشگاهداری تجربه و تبحر میخواهد مخصوصا باشگاه خصوصی ، تراکتور را تحویل اهلش بدهید تا سقوط نکرده ، هواداران احساسی تصمیم نگیرند هر کاری تجربه میخواهد ،، فوتبال آذربایجان روزی در ایران آقایی میکرد با اون همه ملی پوش اما الان هیچ ،،،،، کار را به اهلش بسپارید ، آقای زنوزی خطیبی ها و بومی ها را سرنگون کردی افتادی دنبال استقلالیها ، شما آنقدر که در فکر استقلال تهران هستی در فکر تراکتور نیستی ،، با دروغگویی و باند بازی تراکتور را خواهشا مثل ماشین سازی نابود نکن ،،،، تراکتور مال هوادارانه نه ارث پدری کسانیکه نمیدانند فوتبال چیست ،،،، یاشاسین عزتلی و گوزل هوادار
  • علی IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۲
    0 0
    زنوزی حیا کن تراکتور رو رها کن بی شرف خائن
  • IR ۱۸:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۲
    0 0
    شمااگرکشورت رادوست داشتی نحوه بدست آوردن ثروتت رااعلام می کردی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس