کد خبر 1270775
تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۴
افتتاح مرکز واکسیناسیون پلیس پایتخت

رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی گفت: نخستین مسئله ای که مدنظر همه فرماندهان است حفظ سلامت سربازان است.

به گزارش مشرق به نقل از معاونت اجتماعی سازمان وظیفه عمومی ناجا، رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی اظهارکرد: اولین مسئله ای که مدنظر همه فرماندهان است حفظ سلامت سربازان است که در این راستا دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی مدنظر قرار گرفته است .

بیشتر بخوانید:

تسهیلات ویژه مهلت معرفی مشمولان فارغ التحصیل ۱۳۹۹

وی گفت: به منظور حفظ سلامت سربازان ،قبل از اعزام به خدمت سربازی واکسن مننژیت و دوگانه(دیفتری و کزاز) در مراکز بهداشتی و درمانی به صورت رایگان تزریق می شود.

این مقام ارشد انتظامی بیان داشت :شروع تزریق واکسن کرونا برای سربازان به عنوان بدنه اصلی نیروهای مسلح ،با افزایش میزان واکسن های واگذاری یا تولیدی به نیروهای مسلح رو به گسترش بوده است که انشاءالله با همکاری دولت محترم و وزارت بهداشت واکسیناسیون برای تمامی سربازان اجرایی خواهد شد. برابر گزار شهای واصله واکسیناسیون سربازان در اقصی نقاط کشور در حال اجرا می باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمد IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    3 1
    متاسفانه سربازان امریه که از نخبگان تشکیل شده اند، از لیست واکسیناسیون سربازان کنار گذاشته شده اند، با توجه به اینکه این سربازان درصد کمی از مجموع سربازان را تشکیل می دهند، از مسولین خواهشمند است که این عزیزان را هم به لیست واجدین دریافت واکسن اضافه نمایند.
  • IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    0 0
    واکسن زدن به سربازان ارتش آمریکا ممنوع است!در همه جای دنیا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس