کد خبر 1270859
تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۴

هیوندای یک شرکت خودرو سازی کره ای و چند ملیتی می باشد که در سال 1967 تاسیس شد. و از آن جایی که تعمیر این خودرو بسیار حساس می باشد، وجود تعمیر گاه برای مالکان این خودرو از اهمیت بسیاری برخوردار است و باعث آرامش خاطر آن ها می شود. تعمیر گاه هیوندای 021 توانسته با فراهم کردن یک محیط امن و تخصصی آرامش خاطر را به مشتریان برساند.  

در این مطلب به بررسی ابهامات شما در مورد تعمیر هیوندای خواهیم پرداخت.

تعمیر هیوندای

بررسی هیوندا

این شرکت در زمینه های مختلفی فعالیت دارد و یکی از آن ها ساخت خودرو سواری با کیفیت است.دفتر مرکزی این کمپانی در شهر سئول قرار دارد.

شرکت هیوندای توسط جانگ جو یانگ در سال 1946 تاسیس شد و در طول دهه نخست فعالیتش، با استفاده از حمایت های دولتی، انواع فعالیت های صنعتی و تجاری همچون ساخت و ساز، کارخانه جات فولاد سازی و همچنین اراده خدمات پشتیبانی، خدمات مالی و تجاری را تحت پوشش این هلندینگ قرار داد.

این کمپانی بزرگ هم چنین حامی مالی بزرگ مسابقات جام جهانی سال 2006 میلادی بوده و از این طریق نیز توانست شخصیت خود را بزرگ تر نشان دهد.

هیوندای  مالک بزرگترین کارخانه یکپارچه تولید خودرو در جهان می‌باشد، که در شهر اولسان قرار دارد و سالیانه بالغ بر ۱٫۶ میلیون اتومبیل تولید می‌کند. شرکت هیوندای از طریف 6 هزار مرکز فروش و نمایندگی رسمی، محصولات خود را در 193 کشور جهان عرضه می دارد.

خودرو های این کمپانی در قسمت های گوناگون برق ،انژکتور، ایسیو و ... امکان دارد دچار نقص شود. و اصولا برای حل کردن این مشکلات و یا خرابی های قسمت های ذکر شده به تعویض این قطعات می پردازند، که این کار اصلا مقرون به صرفه نیست. مجموعه هیوندای 021 با ارائه بهترین خدمات در زمینه برق و انژکتور و حتی ایسیو خودرو شما را تعمیر می کند.

خدمات رسانی تعمیرگاه

یک مشکل بسیار ناراحت کننده این است که در حین مسافرت و یا در میان راه برای خودروی شما خرابی به وجود بیاید، زیرا خودرو های وارداتی همچون خودروی هیوندا دارای تکنولوژی می باشد که هر تعمیرگاهی نمی تواند آن را تعمیر کند پس حتما خودروی خود را به تعمیرگاه تعمیر هیوندا برده.

خدمات مجموعه ما برای تعمیر هیوندای

v تعمیر های تخصصی برق و سیم کشی هیوندای

v تعمیر خصوصی ایربگ و برنامه ریزی و ریست یونیت ایربگ هیوندای

v بازسازی و تعمییر کمک فنر ها و کمپرسور باد و میزان ارتفاع در تعمیرگاه هیوندا

v صداگیری خودرو هیوندای

v انجام پولیش خودرو و همچنین واکس جداره آن

v فیکس کردن گیت های خودرو و همچنین تعویض بخش فیس خودرو

v و...

مهم ترین ویژگی های تعمیرگاه هیوندای 021

· حداقل هزینه تعمیرات باعث رضایت مشتری می شود، اما باید به یک نکته توجه کرد که کم کردن هزینه ها از عهده هر کسی برنمیاید زیرا که سبب بی کیفیت شدن و خرابی دوباره این خودرو می شود.

· مسلط به عیب و مشکل هر خودرو از ویژگی های بارز این تعمیرگاه است

· ضمانت خدمات باعث می شود تعمیرگاه نسبت به تعمیرات انجام شده پاسخگو باشد و شما نگرانی بابت کیفیت کار نخواهید داشت.

سرویس های دوره ای خودرو ها در تعمیرگاه هیوندای

بعضی از افراد بر این باور هستند که سرویس دوره ای خودرو امری غیر ضروری محسوب می شود، اما باید گفت که جهت نگه داری از یک خودرو و بالا بردن عمر مفید قطعات آن، انجام این کار ها الزامی است.

در قسمت زیر برخی از سرویس های مرتبط به هیوندا ذکر شده است.

· عوض کردن شمعک  ها :

در صورت مشاهده هرگونه خرابی شمع ها باید سریعا آن ها را تعویض کرد. آتش زدن سوخت مصرفی و هوای خودرو  یکی از وظایف اصلی این قطعات بوده.

تعویض ماده خنک کننده:

این ماده خنک کننده از جوشیدن آب در سرما و گرمای شدید وهمچنین از خوردگی اجزای رادیاتور نیز جلوگیری می کند.

تعویض فیلتر هوا :

زمانی که فیلتر هوا گرفته می شود و یا خرابی در فیلتر هوا بروز می دهد، توصیه می شود که فلیتر را تعویض کنید.معمولا فیلتر هوا به رنگ سفید یا زرد تولید می شوند که در صورت کثیفی، سریعا بتوان آن را تشخیص و تعویض کرد.

تنظیم موتور:

به دلایل مختلفی مانند فرسودگی قطعات، اشکال در سیستم برق و سنسور و دلایلی از این قبلیا تنظیم موتور به هم می ریزد.جهت احتراق کامل، بالا بردن بازدهی آن و هچنین کاهش دادن پیشرانه خودرو هیوندای تنظیم موتور حتما باید انجام می شود.

سرویس باتری و دینام خودرو :

ذخیره انرژی برق و تامین نیاز های برقی ماشین، توسط باتری امکان پذیر است. پس برای درست کار کردن خودرو، باید به صورت دوره ای آن را چک کرده.

تعمیر گیربکس اتوماتیک :

شامل مواردی مانند، بررسی کارکرد یا عدم کارکرد سیستم چهار چرخ خودرو، تعویض روغن گیربکس با دستگاه، بررسی سطح کیفی روغن گیربکس و... میباشد.

نکته مهم : برای کارایی بهتر و جلوگیری از خرابی گیربکس اتوماتیک مناسب تر است هر 40 هزار کیلومتر روغن گیربکس را تخلیه کرد.

با ته نشین شدن ذراتی در گیربکس در طول مدت آسیب های جدی به آن وارد می کند به همین دلیل حتما باید آن را در زمان تعویض کنیم.

علت خاموش شدن موتور در حالت درجا

خطا در خطوط انتقال قدرت : این مشکل برای وسیله نقلیه با سیستم انقال خودرو است که یکی از دلایل خاموش شدن موتور خودرو محسوب می شود. موتور در حالت در جا خاموش می شود اگر مبدل گشتاور تضعیف شده و یا شکسته باشد.

مشکلات مربوط به سیم کشی : اگر سیم ها شل شده باشد باعث کاهش توان خودرو می شود و همین موضوع باعث خاموش شدن ماشین می شود.

اکسیژن هوا : این نقص در وسایل انژکتور که اکشیژن از بخش هوا به موتور وارد می شود مشهود نیست. اگر اکسیژن بیش از حد زیاد و یا کم باشد وسیله نقلیه شما قدرت لازم برای روشن شدن نخواخد داشت.

دلیل خاموش شدن خودرو پس از استارت زدن

صبح ها زمانی که به محل کار و یا جاهای دیگر میخواهید بروید ممکن است خودرو شما بعد از استارت زدن روشن نشود. و این عمل دلایل مختلفی را به همراه دارد.

· عیب پیدا کردن سنسور هوا

· مشکل پیدا کردن سوپاپ

· معیبو شدن سوؤیچ اینرسی

· به پایان رسیدن بنزین اتومبیل

· کم شدن توان باتری که می‌تواند علت خاموش شدن در صبح باشد

· خرابی باک بنزین

· سنسور اکسیژن به خوبی کار نمی‌کند.

چرا هیوندای 021 ؟

چندین سال تجربه در زمینه خدمات تخصصی خودرو هیوندای و تویوتا در ایران و عاملیت مجاز هیوندای ، همچنین امداد هیوندای با قیمت مناسب واستفاده از قطعات اورجینال ما را از دیگر رقیبان متمایز ساخته و منجر به رضایت مشتری از این خدمات شده.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس