کد خبر 1270926
تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۲
قیمت هرشانه تخم مرغ به بیش از ۵۰ هزار تومان رسید

مشاهدات میدانی حاکی از افزایش قیمت تخم مرغ است.

به گزارش مشرق، براساس مشاهدات میدانی از خرده فروشی های سطح شهر تهران قیمت هرشانه تخم مرغ ۳۰ عددی به وزن دو کیلوگرم ۵۰ تا ۵۵ هزارتومان شده است. این در حالی است که حدود یک ماه پیش قیمت آن در بازار حدود ۴۵ هزارتومان بود.

در حقیقت می توان گفت قیمت هر شانه تخم مرغ در کمتر از یک ماه حدود ۵تا ۱۰ هزارتومان افزایش یافته است.

گفتنی است در ابتدای سالجاری قیمت هرشانه تخم مرغ ۲۷ تا ۳۰ هزارتومان بود که در خردادماه به حدود ۴۰ هزارتومان نزدیک شد و در مردادماه نیز از ۴۰ هزارتومان عبور کرد. در حال حاضر نیز وارد کانال ۵۰ هزارتومان شده است.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    5 0
    ببينيم تدابير آقاي رييسي كي كارساز مي شود.
    • IR ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
      0 4
      سیمان کیسه ای ۱۰۰ شد ۲۵
  • IR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    3 0
    یکی از دوستان سال ۸۴ رفته بود چین شهر هنگ کنک میوه خریده بود توی شهر هنگ کنگ.بعد رفته بود توی یکی از روستاهای اطراف هنگ کنگ دیده بود قیمت واحد همون میوه هر دوجا یکیه.بعد از فروشنده علت روپرسیده بود،فروشنده گفته بود در سراسر چین تمام مغازه ها به هم و به سیستم قیمت گذاری مرکزی پایتخت چین لینک هستند و نمیتونند گرون بفروشن.ایجوریه که چیزی گرون نیست. و کسی نمیتونه بدون اون فیش صادرشده مرکزی چیزی بفروشه و اون دستگاه در صورت دستکاری شدن توسط فروشنده توسط سیستم مرکزی رصد میشه و سریع مطلع و طبق قانون چین بشدت باهاش برخورد و مغازه اش هم پلمپ میشه. واقعا چرا توی ایران نمیشه همچین کاری کرد؟!!!!
    • حامد IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
      2 0
      ماها تا کی میتوانیم به اصول ساده تجارت بی توجه باشیم و فکر کنیم که بازار قانون مبنایی خودش رو ول میکنه و به حرف صمت گوش میده؟؟؟ یعنی اگه برای دیوار این همه تکرار میکردی تا حالا حالیش شده بود.. قواعد قیمتگذاری برای مواقعی کارگر هست که بین عرضه و تقاضا بالانس برقرار باشه برادرم. حالا هی بگو هنگ کنگ.. هی بگو نظارت بر قیمتها. قسم میخورم تمام مسوولان جمهوری اسلامی هنوز نمیدونن عرضه و تقاضا چیه؟؟ این حقوقی که به خانه میبرن حرام اندر حرام هست که یک پست رو بدون لیاقت اشغال کردن و دارن پولش رو میبرن
  • IR ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    3 0
    خوببب خوب خوب جناب رییسی وقته عملههه هااااااا.دیگه این مردم روح و روانشون طاقت ناامیدی نداره هاااااا.یه شونه 10 هزار تومن تو یه ماه گرون شدههه.خیلیه هاااااااااا.چیزی رو نمیخواد ارزون بفرمایید کاری کنین گرون نشه فعلاااا با تدابیرتان.بعدا حتما به فکر ارزونی هم باشید.
  • علی ولی خداست .عبا دالله IR ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    1 1
    چرا ناراحتی امدن که معیشت ملت را درست کنن حالا 15 هزار رو هر شونه تخم مرغ و برنج 50هزار تومانی که چیزی نیست در برابر دلار 35هزار تومانی به این میکن معیشت ملت افتاد مرگ بر امریکا لازم است هرچه زود تر از برجام خارج شین چرا چونکه ذالنوری در مجلس برجام را اتیش زده مرگ بر امریکا مرگ بر ترامپ و دوستان و همراهان ایرانیش
  • IR ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    0 0
    دولت روحانی گران نکرده است سیمان 45 هزارتومان امروز
  • محمود IR ۱۷:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    0 0
    در جمع اگر معادله پایین آمدن نرخ ارز را در دستور کار قرار دهند و روی موج جهانگیری و روحانی سوار نشوند .وهر روز نرخ ارز را رو به کاهش اعلام کنند یقینا .به تعادل قیمتها نزدیک خواهید شد .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس