کد خبر 1271054
تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۱
یزدانی

مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: فردا با یکی از تیم های بزرگ آسیا بازی داریم. این بازی به ال کلاسیکوی آسیا معروف است.

به گزارش مشرق، سیاوش یزدانی در نشست خبری پیش از دیدار استقلال و الهلال عربستان اظهار داشت: خیلی خوشحال هستم که با استقلال در این مرحله حضور دارم. این برای من یک انگیزه و تجربه خوب است.

وی افزود: فردا با یکی از تیم های بزرگ آسیا بازی داریم و این بازی به ال کلاسیکوی آسیا معروف است. ما از یک گروه خیلی سخت در مرحله مقدماتی صعود کردیم و با کلی انگیزه و اراده در امارات حضور داریم. چند بازیکن اصلی و با تجربه که در مرحله قبل حضور داشتند را از دست دادیم اما یکمسری بازیکن جدید به ما اضافه شدند. متاسفانه لیگ ما هنوز شروع نشده و هنوز آماده نیستیم اما این مسائل دلیل نمی شود که با موفق نشویم. ما نماینده ایران هستیم و امیدوارم فردا از حق مردم کشورمان دفاع کنیم.

مدافع استقلال در پاسخ به سوال یک خبرنگار مبنی بر اینکه چرا بازیکنان بزرگ این تیم در تیم ملی فوتبال به صورت فیکس بازی نمی کنند عنوان کرد: تیم ملی ایران بازیکنان خیلی بزرگی دارد. اکثر بازیکنان ملی پوش ایران لژیونر هستند. من بعد از یک مصدومیت طولانی و بعد از حدود یک سال به تیم ملی دعوت شدم و منطق می گوید در این شرایط نتوانم بازی کنم، بازی کردن من به نظر سرمربی بر می گردد. هر بازیکنی دوست دارد برای تیم ملی کشورش بازی کند و من هم دوست دارم نماینده خوبی از استقلال در تیم ملی باشم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    1 0
    از چه زمانی معروف به آل کلاسیکوی آسیا معروف شده چرندیات
  • IR ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۲
    2 0
    جدول رده بندی باشگاههای اسیا را نگاه کن بعد صحبت کن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس