کد خبر 1271403
تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۳
نمایش درخشان رونالدو تصمیم پوگبا را عوض کرد / ستاره مسلمان خواهان ماندن در یونایتد

خبرنگار مشهور انگلیسی از تمایل پوگبا به ماندن در منچستریونایتد خبر داد.

به گزارش مشرق، قرارداد پل پوگبا با منچستریونایتد در تابستان ۲۰۲۲ به اتمام خواهد رسید و بسیاری معتقد هستند که این بازیکن سال آینده می‌خواهد در باشگاهی مثل رئال مادرید یا پاری سن ژرمن توپ بزند.

مینو رایولا، مدیر برنامه او، فصل پیش نیز حرف رفتن را پیش کشید و باعث شد تا حاشیه‌های زیادی پیرامون پوگبا شکل گیرد. او گفت که ستاره مسلمان در یونایتد اصلا خوشحال نیست و پوگبای اصلی در تیم ملی فرانسه است. او اظهار داشت که تمام سعیش را می‌کند تا این بازیکن را از یونایتد خارج کند. البته پوگبا به این شایعات در آن زمان پاسخ خوبی داد و باعث شد تا با اتمام این حاشیه‌ها بتواند در نیم فصل دوم عملکرد خیلی خوبی از خود نشان دهد. با این حال همچنان موضوع رفتن پوگبا همیشه بر سر زبان‌ها است و بسیاری معتقد هستند که امسال، سال آخر پوگبا در تئاتر رویاها خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

پوگبا در راهِ امباپه؛ می‌خواهم به رئال بروم

رونالدو تصمیم پوگبا را عوض کرد

این موضوع باور بسیاری از خبرنگاران اروپایی بود تا اینکه رونالدو به یونایتد بازگشت و یک نمایش خیره کننده در اولین بازی خود در منچستریونایتد از خود نشان داد. رونالدو در شب بازگشت باشکوه به اولدترافورد ۲ گل برای یونایتد زد و باعث شد تا شیاطین سرخ نمایشی دل پذیر از خود به ثبت رسانند.

دیوید اورنستین، خبرنگار مشهور لیگ برتر انگلیس که برای اتلتیک می‌نویسد، مدعی شد که نظر پوگبا با بازگشت رونالدو به یونایتد کاملاً تغییر کرده و این بازیکن می‌خواهد قراردادش را تمدید کند.

اورنستین نوشت که نمایش منچستریونایتد و تاثیر بزرگ پوگبا روی تیم کنونی شیاطین سرخ باعث شده تا نظر این بازیکن ۱۸۰ درجه تغییر کند و موضع بازیکن کاملاً عوض شود.

رونالدو تصمیم پوگبا را عوض کرد
نمایش درخشان پوگبا در این فصل لیگ برتر انگلیس ؛ ۴ بازی و ۷ پاس گل!

پوگبا در این فصل تا اینجای کار خارق العاده‌ترین روزهای خود را سپری کرده و آمار بی‌نظیر و تاریخی ۴ بازی و ۷ پاس گل را به ثبت رسانده است.

با بازگشت رونالدو، امیدها به جمع منچستریونایتد بازگشته و بسیاری اعتقاد دارند که سولسشر می‌تواند اولین جام خود را بالاخره با این تیم کسب کند. رونالدو شب گذشته در مصاحبه‌ای اعلام کرد که می‌خواهد تمام توان خود را برای قهرمانی منچستریونایتد در لیگ قهرمانان اروپا و لیگ برتر انگلیس بگذارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس