کد خبر 1271658
تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۸
اصلاحات نمایه اصلاح طلبان نمایه

عضو شورای سیاست‌گذاری (منحله) ‌اصلاح‌طلبان می‌گوید: اصلاح‌طلبان آنقدر بدعهدی کرده‌اند که حتی اگر دولت و مجلس هم خوب عمل نکنند، مردم سراغ اصلاح‌طلبان نمی‌روند.

به گزارش مشرق، «روزنامه کیهان» در ستون اخبار ویژه خود نوشت:

علی صوفی، وزیر دولت اصلاحات درباره اینکه آسیب‌شناسی جریان اصلاح‌طلبان به کجا رسیده، به خبرآنلاین گفت: در این باره قرار شد سخنگوی جبهه اصلاحات، موضع جبهه را بیان کند. جبهه اصلاحات باید در این باره تصمیم‌گیری کند و کار احزاب نیست که بخواهند درباره این موضوع بحث کنند. به هر حال آسیب‌شناسی جریان اصلاحات، پروژه‌ای است که عده‌ای محقق باید روی آن کار کنند و نتیجه را اعلام کنند.  بنابراین در حال حاضر نمی‌توان اظهارنظر دقیقی ارائه داد.

بیشتر بخوانید:

امان از کم‌حافظگی و خلاف‌گویی!

صوفی در پاسخ این سوال که «در حال حاضر، برگ برنده اصلاح‌طلبان چیست و تا چه حد عملکرد این دولت و مجلس می‌تواند به اصلاح‌طلبان برای بازگشت به قدرت کمک کند؟» گفت: این زمانی است که مثلا ما به فراکسیون امید اشاره کنیم و بگوییم فلان دستاورد را داشته یا دولت آقای روحانی که اصلاح‌طلبان، آن را معرفی کرده بودند فلان دستاورد را داشته است. ما بعد از دوران احمدی‌نژاد، بزرگ‌ترین شعارمان، جنگ عملکردها بود؛ یعنی اصلاح‌طلبان، عملکرد احمدی‌نژاد را بیان می‌کردند و در مقابل، عملکرد آقای خاتمی در زمینه شاخص‌های اقتصادی، نرخ بیکاری و تورم و اوضاع بین‌المللی را بیان می‌کردیم. این دو عملکرد را در کنار هم قرار می‌دادیم و به مردم می‌گفتیم که قضاوت کنند آیا ما می‌توانیم بهتر به شما خدمت کنیم یا جریان روبه‌رو؟

بیشتر بخوانید:

دولت رئیسی نگرانی‌های موشکی آمریکا را برطرف کند

طبیعتا مردم آمدند و به آقای روحانی غیراصلاح‌طلب رأی دادند و او را به آنها ترجیح دادند. اما الان چه چیزی برای گفتن داریم؟ آیا می‌توانیم به عملکرد فراکسیون امید یا عملکرد دولت آقای روحانی استناد کنیم؟ اصلا همین عملکردها باعث دلسردی مردم شده است. بنابراین چیزی باقی نمی‌ماند که ما امیدوار باشیم که اگر این دولت یا مجلس خوب عمل نکرد مردم به سراغ اصلاح‌طلبان بیایند.

وی خاطرنشان کرد: هنوز مانده که اصلاح‌طلبان بخواهند درباره دولت، یک موضع روشنی اتخاذ کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سید IR ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
    2 0
    حالا مردم به کنار! آیا برای خدای مردم جوابی و سخنی برای گفتن دارند؟! به گمانم در روز حسرت ندا خواهد آمد که اصلاح طلبان بدون لزوم داشتن صف و نظم، جمیعا سرازیر جهنم شان کنید!
  • IR ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
    0 0
    الان زمان حرف نیست
  • IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
    2 0
    مشكل شما اصلاح طلبها اينه كه فقط ميخواهيد به قدرت برگرديد براي حكومت كردن نه خدمت كردن و برداشتن باري از دوش مردم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس