کد خبر 1272068
تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۴
پیام وزیر خارجه افغانستان به امیرعبداللهیان - کراپ‌شده

وزرای خارجه برزیل و بولیوی در پیام‌های جداگانه به وزیر امور خارجه کشورمان تبریک گفتند و نسبت به توسعه مناسبات در دوران جدید ابراز امیدواری کردند.

به گزارش مشرق، در ادامه پیام‌های تبریک به حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جدید جمهوری اسلامی ایران، وزرای خارجه برزیل و بولیوی در پیام‌های جداگانه به وزیر امور خارجه کشورمان تبریک گفتند.

تبریک وزیر خارجه برزیل

براساس این گزارش، «کارلوس آلبرتو فرانکو فرانسا» وزیر امور خارجه برزیل در پیامی خطاب به حسین امیرعبداللهیان اخذ رای اعتماد و آغاز به کار وی را تبریک گفت.

وزیر امور خارجه برزیل در این پیام، ابراز امیدواری کرد با تشریک مساعی امیرعبداللهیان و در راستای گسترش روابط دیرینه دوجانبه، دو کشور قادر خواهند بود به حوزه تجارت و همکاری‌های فیمابین از جمله در زمینه کشاورزی شور و تحرک تازه‌ای ببخشند.

پیام وزیر خارجه بولیوی

«روخیلو مایتا مایتا» وزیر امور خارجه بولیوی نیز در پیامی به امیرعبداللهیان، اخذ رای اعتماد و آغاز به کار وی را از طرف مردم و وزارت امور خارجه این کشور تبریک گفت و برای وزیر امور خارجه کشورمان در سمت جدید آرزوی موفقیت کرد.

وزیر امور خارجه بولیوی در این پیام تأکید کرد که دولت بولیوی خواستار تقویت دوستی و همکاری بین دو کشور به منظور ادامه ارتقای توسعه اقتصادی و اجتماعی و دستیابی به نوآوری‌های علمی و فنی و همچنین حصول به اهداف دو ملت است.

 پیش از این هم وزرای خارجه ایرلند، بورکینافاسو، مغولستان، جمهوری دموکراتیک کنگو و اندونزی در پیام‌های جداگانه به وزیر امور خارجه کشورمان تبریک گفتند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس