آمریکایی ها به «بایدن» نمره منفی دادند

اکثر آمریکایی‌ها از نحوه مدیریت عملیات خروج از افغانستان ناراضی‌اند حال آنکه این قضیه محبوبیت عمومی بایدن را هم با کاهش مواجه کرده است.

به گزارش مشرق به نقل از اسپوتنیک، نظرسنجی انجام شده از سوی دانشگاه «کوئینی پیاک» حاکی از آن است که اکثر آمریکایی‌ها از نحوه مدیریت خروج نظامیان این کشور از سوی دولت جو بایدن دموکرات ناراضی هستند.

بیشتر بخوانید:

دولت بایدن مقامات دولت ترامپ را بین استعفا و اخراج مخیر کرد

مردم آمریکا از بابت این موضوع به مدیریت بایدن به نسبت ۶۵ به ۳۱، رای منفی داده‌اند حال آنکه در مجموع، سطح رضایت آمریکایی‌ها از نحوه عملکرد کلی مستاجر کاخ سفید تنزل یافته و نسبت مخالفان به موافقان ۵۰ به ۴۲ است.

این نسبت در ابتدای ماه آگوست و پیش از عملی شدن فرایند خروج از افغانستان، ۴۶ به ۴۳، به نفع حامیان بایدن بود. به این ترتیب، برای نخستین بار از آغاز ریاست جمهوری بایدن در ماه ژانویه است که محبوبیت او رو به کاهش می‌گذارد.

خروج غیرمسئولانه آمریکا از افغانستان و هرج و مرج حاکم بر فرودگاه کابل به نماد بی اعتمادی به دولت واشنگتن تبدیل شده و تصویر آمریکا را نزد متحدان این کشور مخدوش کرده است.

با این حال، بیش از نیمی از آمریکایی‌ها به نسبت ۵۴ به ۴۱، از بابت پایان حضور نظامی در افغانستان خوشحالند و فقط به نحوه مدیریت این فرایند اعتراض دارند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس