کد خبر 1272363
تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۷
قتل

مردی که میهمان خانه اش را با طناب به قتل رسانده و جسدش را سوزانده بود در زندان به دار مجازات آویخته شد.

به گزارش مشرق، مرد اعدامی به نام بابک شامگاه پنجم اسفند سال ۹۲ میهمان خانه اش را به قتل رسانده و برای افشا نشدن راز این جنایت جسد را در صندوق عقب خودروی مقتول قرارداده و  آن را در خیابان ری در محله مولوی تهران به آتش کشید.

اردیبهشت سال ۹۶ بود که پلیس سرنخ هایی  یافت که نشان می داد بابک که یکی از اقدام پدری مقتول بوده در جنایت نقش داشته که او و همسرش بازداشت شدند . آنها منکر قتل شدند تا اینکه بابک به قتل اعتراف  کرد و معلوم شدعلاوه بر همسرش، برادرزنش هم در ماجرا نقش داشته که او نیز بازداشت شد و هر سه راهی زندان شدند. مدتی بعد انها در شعبه هشتم دادگاه  کیفر ی یک استان تهران محاکمه شدند .

متهم اصلی پرونده در جلسه دادگاه گفت : مقتول بعداز پایان جشن عروسی یکی از اقوام به خانه  مان امد . برادرزنم نیز آمده بود تا روز بعد راهی شهرستان  شود. خواب بودیم که با شنیدن سرو صدا بیدار شدم . مقتول  که اعتیاد داشت سراغ کمد خانه رفته و طلاهای همسرم  را سرقت کرده و در حال فرار بود که با هم درگیر شده و با طنابی که در خانه بود او خفه کردم . بعد جسد را در صندوق عقب خودرویش انداخته و از خانه بیرون بردیم.  بعد با برادرزنم روی خودرو بنزین ریخته و آن را آتش زدیم .

این در حالی بود که برادرزنش هم گفته های او را تایید کرد ‌. همسر قاتل هم  مدعی شد  نقشی نداشته و فقط شاهد بوده است.  قضات دادگاه برای متهم اصلی قصاص و برای دو متهم دیگر حکم حبس دادند.  این احکام از سوی قضات  شعبه چهارم دیوان عالی کشور تایید  به اجرای احکام دادسرای جنایی تهران ارسال شد. در این سالها قاتل نتوانست رضایت بگیرد و چند روز پیش  در زندان  رجایی شهر کرج به دار مجازات آویخته شد.

منبع: جام جم آنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس