عصائب اهل الحق: حملات آمریکا به الحشدالشعبی اخراج اشغالگران را نزدیک می‌کند

عضو دفتر سیاسی جنبش عصائب اهل الحق عراق گفت حملات آمریکا به الحشدالشعبی اخراج اشغالگران را نزدیک می‌کند.

به گزارش مشرق به نقل ازشبکه اطلاع رسانی مقاومت عراق، سعد السعدی، عضو دفتر سیاسی جنبش عصائب اهل الحق عراق به خبر حملات هوایی به مرز عراق و سوریه واکنش نشان داد.

وی گفت: تکرار حملات هوایی آمریکا و رژیم صهیونیستی به پایگاه‌های الحشدالشعبی عراق بسیار ننگ است و جالب آنکه روسای جمهور و پارلمان و نخست وزیر در برابر این تعرضات و نقض حاکمیت کشور سکوت اختیار می‌کنند.

عضو دفتر سیاسی جنبش عصائب اهل الحق افزود: این گونه اقدامات دشمن فقط بر عزم و اراده الحشدالشعبی برای اخراج اشغالگران متکبر از عراق می‌افزاید و اخراج آنان را نزدیک می‌کند.

شبکه المیادین بامداد امروز (چهارشنبه) اعلام کرد که نقاطی در نوار مرزی عراق و سوریه مورد حمله هوایی قرار گرفته‌اند.

پایگاه تلگرامی صابرین نیوز نیز در این رابطه اعلام کرد که این حمله توسط جنگنده‌های اف-۱۵ آمریکایی صورت گرفته و حداقل با ۴ موشک نوار مرزی را هدف قرار داده است که در پی این حمله دست کم دو خودروی متعلق به نیروهای الحشدالشعبی منهدم شده است. این حمله تلفات انسانی نداشته است.

ساعاتی پس از انتشار این اخبار، سخنگوی ائتلاف بین‌المللی موسوم به ضد داعش هرگونه حمله هوایی آمریکا به مرز عراق و سوریه را تکذیب کرد.

چند ماه پیش، یعنی در بامداد ۰۷ تیر ۱۴۰۰، اخباری مبنی بر حمله آمریکا به مواضع نیروهای مقاومت در مرز عراق و سوریه منتشر شد که به دستور مستقیم جو بایدن صورت گرفته بود که در پی این حمله آمریکا به مواضع نیروهای مقاومت الحشد الشعبی در مرز سوریه و عراق ۴ تن شهید و چند تن دیگر زخمی شدند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۵:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    0 0
    اگه عراقی ها فقط 1 جنگنده آمریکایی رو با پدافند 30 خرداد سرنگون کنند آمریکایی ها گورشون رو از عراق گم میکنن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس