کد خبر 1272446
تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۵

به گزارش مشرق، رسول شکری‌نیا، فعال رسانه‌ای در توییتر نوشت: ‏قیمت ‎برنج بی ضابطه در حال افزایش است و اکنون برنج ایرانی به 48 تا 50هزار تومان رسیده که از نرخ جهانی آن هم بالاتر است!

قرار نیست این روند متوقف شود؟!

قوت مردم دچار مشکل جدی است.

وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان تعزیرات حکومتی و سازمان بازرسی بنشینند و این مسئله را حل کنند.

رَنجی دیگر برای قوت مردم

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 19
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۲۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    27 10
    مسئولین یکی پس از دیگری میان و میرن و اتفاق خوبی نمیفته فقط خوش به حال بچه هاشون
    • IR ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
      17 1
      تا وقتی چارتا گردن کلفت محاکمه نشن همین اش و همین کاسه، اقای ئیسی باشه یا هر کس دیگه هم هیچ فرقی نمیکنه. اقایون خیالشون راحته هر کاری بکنن کسی جرات نداره بهشون دست بزنه.
  • IR ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    7 1
    امروز خداشاهده نان خریدم از آزاد پس دونه ای 3500.تا دیروز بود 2500 گفت امروز گرون شده.
  • IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    9 0
    دولت محترم انتظار می رود حقوق مدیران دولتی وسیاسیون کشور را همپایه کارگران کنید تا دردی احساس کنند و بدنبال درد جامعه باشند معلومه اگه مرغ و گوشت و برنج ... چند برابر دیگه هم شود دردی احساس نمیکند. بزرگترین اشتباه مدیریتی کشور حقوقهای بالاتر از سطح کارگری جامعه هست. مدیران یا باید کار کنند و رفاه همه مردم را مد نظر داشته باشند و اونها را به سطح خودشون بالا ببرند یا بروند هر کجای دنیا که میخواهند مدیریت کنند ببینند اینجور مدیریتی را قبول دارند یا خیر . فرار مدیریتی بهتر از فرار نخبه های کشور هست و کشور را تو ورطه دلاله گری و واسطه گری پدر صنعتا در اوردن هست
  • IR ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    3 12
    چی شد اینم تقصیر روحانیه؟؟؟
    • IR ۰۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
      13 2
      نه تقصیر منه که 8 سال ....
    • IR ۰۷:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
      5 0
      نه ولی این قدر وقیح (اگه درست نوشته باشم) هستید که نمیفهمید این دولت تازه ماه دوم از آغاز کارشه. اجازه بدید یه 2 سالی بگذره بعد بیاید بگید راستی چرا نمیگی سیمان رو از 100 تومن رسوندن به زیر 30 تومن.
    • IR ۰۸:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
      5 2
      صدالبته که تقصیر دولت روحانیه، گندکاری خردادماه دولت تدبیر ، نتیجه اش الان بیرون زده، در حوزه لبنیات هم همینطور. لطفا با مطالعه حرف بزن. و گرنه برو با همون اراذل و اوباش و دلالان مرتبط با دولتتون به عیاشی مشغول شو. حالا کو تا آثار منفی دولت تدبیر از این کشور پاک شود.
  • عادلمه IR ۲۳:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    4 0
    دلال ها هم مردم رو بیچاره کرد هم کشاورز را دولت‌ها هم نقش مترسک دارن بازم مترسک حداقل گنجشک ها رو فراری میده . دلال‌ها برنج درجه یک با قیمت سی هزار تومن خریدن بعد با قاطی کردن با برنج نامرغوب ب قیمت خون پدر و مادرشون میفروشن
  • IR ۰۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    9 0
    مملکت زمانی اصلاح می شود که مسولان در صورت بروز کوچکترین تخطی، فساد و کم کاری فوری در ملا عام اعدام شوند. در غیر این صورت مملکت هیچ گاه اصلاح نخواهد شد. با تشکر.
  • IR ۰۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    4 2
    کشاورز سرمزرعه به قیمت مغازه میده.خرتوخری
  • IR ۰۷:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    3 0
    تاوقتی دلال بازی و رانت بازی باشه اوضاع کشور ما بهتر نمیشه .فقط اجرای قانون با قدرت و قاطعیت بالا و مجازاتهای سنگین مانند اعدام میتونه باز دارنده باشه .
  • IR ۰۸:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    0 0
    شبکه مافیا رو شناسایی کنید، این کارها برای بی اعتبارسازی دولت آقای رئیسی انجام می شود. دولتی های قبلی با دلالان رابطه دارند. شک نکنید. مسئولین محترم، اگر نمی تونید تامین کنید لاافل برای سه تا پنج دهک درآمدی پایین جامعه، سهمیه ارزاق اصلی بصورت االکترونیکی اختصاص دهید. دولت باید هر چه سریعتر فشار دشمنان داخلی رو از روی اقتصاد قشر ضعیف بردارد. فتنه گرهای بی پدرمادر دنبال اغتشاش هستند تا نگذارند دولت در برنامه های اعلامی اش موفق شود. از کینه انباشته شده دار و دسته فتنه گران(همه گروههایشان) غافل نباشید.
  • IR ۰۸:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    4 0
    پدر دلال رو دربیارن که پدرمونو دراورده
  • IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    0 0
    دوستان توجه کنند که سیاستهای گذشته در مصرف بی رویه آب و فرو نشست زمین، ساخت سد و..فجایع بزرگی رادیو آورده است.حل این موضوع در گرو قبول چالش و برخورد ریشه ای آن است. بایستی بسیاری از مسیرهای انجام شده در طی پنج شش دهه را جبران کرد. اول ابخوانداری های گسترده برای جبران نابودی سفره های زیر زمینی، انتقال صنایع مادر به سواحل جنوبی، کشاورزی مبتنی بر آب کم و محصول پربازده و احترام به طبیعت و آبیاری قطره ای ، اصلاح الگوی مصرف آب، صرفه جویی در مصرف میوه و... اگر چه این روشها بسیار سخت و مخالفین سرسختی دارد ولیرهمگی ما و مسولین به طبیعت و نسلهای بعدی بدهکارند فکری نو باید در انداخت.
  • بازنشسته IR ۱۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    3 2
    جنگ زرگری این دولت و اون دولت، استفاده از جهل قشری از مردم، نهایتا پر شدن جیب آقازاده ها وکاخهای لواسان، بچاپید دولتی ها که این مملکت جای چاپیدن!
    • IR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
      2 1
      یه آقازاده از تو ماهواره یادگرفتی هی آقازاده آقازاده می کنی. دلال بی وجدان برنج چه ربطی به آقازاده داره؟ رئیس شعبه اختلاسگر بانک آقازاده س؟ مزدورای ماهواره ای بخاطر کینه هر مشکلی رو به آقازاده ها ربط میدن ولو از نوع ربط گودرز به شقایق باشه.
  • س ز IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    2 0
    خب یه کم به من کشاورز هم فکر کنید اینکه کارگر روزی 260 هزار تومن مزد بگیره اینکه کود اوره از 50 بشه 75هزار اینکه و کود سیاه و روی و تقویتی و سم دیازینون و ساقه خوار هر کدوم 70 و 80 و 100درصد قیمتش بره بالا وقتی هزینه تراکتور و قطعات یدکی بیشتر از دو تا سه برابر بشه میشه اینکه بابام امسال نسبت به سال قبل حدود 2.5 برابر بیشتر خرج کرده و تازه کارگری خودم و پدر و برادرام رو حساب نکردم تازه گرمای شدید و مداوم امسال باعث شد تقریبا 15 درصد از سال قبل کمتر محصول آوردیم . والله ما هم دلمون میخواد هموطناهمون برنج رو به قیمت مناسب بخرن یا به خاطر قیمت بالا اینقدر تقاضا برای برنج شکسته و سرلاشه زیاد نباشه ولی واقعا برای کشاورز هم نمی گنجه که بعد این همه خرج و زحمت که از اسفندماه در سرمای هوا بریم تو گل برای ساخت خزانه و تا شهریور زحمت بکشیم و هر لحظه استرس داشته باشیم که محصول می گیریم یا نه ، بعد بخوایم زیر قیمت بارمون رو بفروشیم خود ما هم الان مثلا تمام محصولات کشاورزی و باغی استانهای دیگه رو داریم با دو تا سه برابر قیمتهای سال قبل می خریم مثلا سیب که بسته به درجه کیفیت پارسال می خریدیم 5 تا 10 هزار تومن رو امسال داریم می خریم 12 تا 25 هزار یا حبوبات مختلف که پارسال 20 تا 30 قیمتش بود رو امسال دارم می خرم 27 تا 50 تومن .
  • IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
    0 0
    این بنا از پایه ویرانه و با این دولت اون دولت درست نمیشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس