کد خبر 1272682
تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۹
بخش دوم کاروان سوخت ایران وارد لبنان شد

پس از آنکه بخش اول کاروان حامل سوخت ایران صبح امروز وارد لبنان شد، رسانه‌های لبنانی گزارش دادند که بخش دوم کاروان نیز وارد خاک این کشور شده است.

به گزارش مشرق به نقل از المنار، بخش دوم کاروان حامل سوخت ایران وارد شهر «الهرمل» لبنان شد. کاروان حامل سوخت ایران به ۴ بخش تقسیم شده و تا این لحظه دو بخش آن وارد خاک لبنان شده است.

بر اساس این گزارش، کاروان دوم نیز همچون کاروانی که صبح امروز وارد خاک لبنان شد شامل ۲۰ تانکر سوخت است. بخش سوم و چهارم کاروان حامل سوخت ایران در راه رسیدن مرزهای لبنان است.

بخش دوم کاروان سوخت ایران وارد لبنان شد

شب گذشته سید حسن نصرالله پیامی را در آستانه رسیدن کاروان های سوخت ایران به لبنان صادر کرده بود. دبیرکل حزب‌الله در پیام مذکور گفت: از زمینه‌سازی مردم و رسانه‌ها در منطقه بعلبک الهرمل به منظور استقبال از ورود کاروان تانکرهای حامل سوخت باخبر شدم. من از میزان همراهی عظیم و صادقانه مردم شریف‌مان با این گام باخبرم.

سید حسن نصرالله ادامه داد: ابتدا از آن‌ها به خاطر این همراهی و این استقبال تشکر می‌کنم. ثانیاً از آن‌ها و از برادران مسئول حزب‌الله در منطقه می‌خواهم که در حین عبور کاروان به منظور حفظ سلامت همه و راحتی آن‌ها و برای تسهیل روند انتقال در بهترین حالت ممکن هیچ گونه تجمع مردمی صورت ندهند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    0 2
    این تبلیغات را بجای داخل کشور در خارج از کشور انجام دهید...
  • ناشناس IR ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    30 1
    مهم تو دهنی زدن به تفاله های آل سعود و جریان سعد حریری بود که بد جور تو دهنشون خورد .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس