کد خبر 1272707
تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۷
تیراندازی

ماموران پلیس یک شرور سابقه‌دار را که اقدام به عربده‌کشی و تخریب وسایل نقلیه شهروندان کرده بود، دستگیر کردند.

به گزارش مشرق، ماموران یگان امداد فرماندهی انتطامی تهران بزرگ در حال گشت زنی در محدوده خیابان دانشگاه در مرکز تهران بودند که از عربده کشی یکی از اشرار در این محدوده باخبر شده و برای رسیدگی به موضوع وارد عمل شدند. ماموران با حضور در محل مشاهده کردند که یکی از اشرار با دو قبضه سلاح سرد در حال عربده کشی بوده و به تعدادی از خودروهای سواری نیز خساراتی را وارد کرده است.

در همین راستا نیز وارد عمل شدند اما فرد شرور بدون توجه به حضور و فرمان پلیس همچنان به عربده کشی و تخریب اموال مردم ادامه دارد و به همین دلیل نیز ماموران با استفاده از سلاح، اقدام به شلیک چندین تیر هوایی کرده و این فرد را دستگیر کردند.

با انتقال متهم به مقر انتظامی، سوابق این فرد تحت بررسی قرار گرفته و مشخص شد که متهم تا کنون شش بار از سوی دستگاه قضایی تحت تعقیب قرارگرفته و از اشرار سابقه دار است.

مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت با تایید این خبر اعلام کرد که برای این فرد پرونده‌ای تشکیل شده و برای رسیدگی تخصصی در اختیار پلیس امنیت تهران بزرگ قرار گرفت.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 29
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 16
  • IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    28 1
    اولین اقدام اینه که اخته بشه تا سطح هورمون تستوسترونش پایین بیاد و آروم بگیره. بعد هم تبعید به یک جای دور از جامعه که شرش به مردم نرسه.
    • شاکی IR ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
      8 0
      شش بار . این اوباش اگر قابل اصلاح بودن .همون بار اول و دوم زندان و مجازات اصلاح میشدن . فکر اساسی لازمه
  • جوجه تیغی بدنساز IR ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    5 24
    این عزیزان روح شهر هستند، شور و شرر شهرند. با دستگیریشان شهر را نمیرانیم. آب حیات برای جاری شدن است. هیچ از گل میپرسی چرا میشکفی؟ پس از او هم نپرس چرا عربده میکشی.
    • IR ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
      17 4
      تحویل بگیرید این استدلال رو!
    • احمد IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
      9 3
      راستشو بگو چی زدی بلا!
    • IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
      2 2
      چه شاعرانه!
    • IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
      8 3
      این جوجه تیغی را هم بندازین کنار هم شور و شرر شهر. شب تا صبح برای هم شعر بگن.
    • IR ۲۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
      5 0
      مردم دیگه واقعا قوه قضاییه رو دست میندازن
    • م س IR ۰۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
      0 1
      شرمنده فکر کنم جنسش خیلی خوب بوده از کجا گرفتی
    • IR ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
      3 0
      احتمالا پودر بدنسازیت با چیزی قاطی بوده چقد قشنگ حمایت کرد
  • IR ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    19 2
    چرا اینقدر اشرار زیاد شدن ؟؟! قدیما از این خبرا نبود بخدا
  • IR ۲۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    8 0
    مردم دقت کنید: ایشون فرمودند فرد شرور حتی با دیدن پلیس هم به کارش ادامه داد! وقتش نشده نیروی انتظامی در مقابله و برخورد با اشرار و زورگیران قاطعیت بیشتری به خرج بده یا قوه قضاییه همکاری بیشتری با نیروی انتظامی بکنه؟ والله این اشرار احساس امنیت کامل میکنند ولی مردم کم کم دارن احساس ناامنی میکنن تو شهر. چرا باید برعکس باشه. دوره مسخره بازی و توی شهر گردوندن اشرار به بهانه تربیت و تعلیم اونها نگذشته؟ اینا برای شما تنبیه است ولی برای این آدمکشان خاطره و تفریح!
    • IR ۰۵:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
      1 0
      آمریکا، پلیس در جا تیر خلاص میزنن تو ملاج این شرور ها!
  • IR ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    7 1
    این رافت اسلامی به جای اینکه همش خرج اشرار و زورگیران و قاتلان و مفسدان فی الارض بشه کاش کمی شامل حال بدبخت و بیچاره ها میشد
  • حسن IR ۲۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    6 2
    در حیاط زندان در داخل قفس اهنی او را اتش بزنند . تا باعث عبرت دیگر زندانیان شود . با زندانی کردن و اینجا بیا انجا برو این ها اصلاح نمی شوند .
  • IR ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    7 0
    فردا همین موقع آزاده
  • IR ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    3 3
    من منتظرم ببین دروغ پراکن های ماهواره ای چطوری ازش خبر میسازند. احتمالا میگن نیروی انتظامی قصد یورش به خوابگاه را داشته است که با مقاومت دانشجوها دفع شده است.
    • سعید IR ۲۳:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
      2 6
      کجایی برادرامنیت نداریم توازماهواره میگی
  • IR ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    6 0
    این آشغالها را زنده زنده آتش بزنید بخدا آدم بشو نیستند
  • پژوهشگر IR ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    7 0
    برای این گونه اراذل و اوباش باید زندان جداگانه ای با عنوان زندان کار تعریف شود. مثلا ساخت جاده یا استخراج معادن و .... غذا هم با شرط کار ( حدود 10 ساعت کار روزانه ) داده شود . بعد از یک سال کاملا ادب می شوند.
  • م ج ی د IR ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    2 0
    قانون نداریم که دوتاشونو اعدام کنن بعد ببینم کی میاد اربده یه ارشاد میشن دوباره روز از نو بالاخره آموزنده میشه برا بعدی ها خود کرده را تدبیر نیست . بعد میگن امنیت . اول قانون و درست کنید امنیت خودش بوجود میاد
  • IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    5 2
    وسط کویر لوط یک شهر ک خرابه بسازید و معتادان و شرابخواران را به انجا بفرستید تا جامعه از دست انها راحت شوند
  • رضا شفیعی IR ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    0 0
    اگر این دلسوزی های بعضی از مردم بخاطر افرادی که نظم و انظباط یک شهر را بهم میزنند نبود کار به اینجاها نمیکشید که یک ادم که نه یک حیوانی را هفت بار راهی زندان کرده اند و باز هم پس از ازادیش به همان کارهایش ادامه داده و شما میدانید که اعمال و رفتار این افراد چه رعب و وحشتی در بین ساکنین یک منطقه و شهر ایجاد میکنند این افراد که دیگر ادم بشو نیستند و در زندان یک جوری فضا را نا امن میکنند و ازاد هم که بشوند که بدتر پس لطفا عزیزان برای این سگ صفتان هرزه گرد اظهار محبت و دلسوزی نکنید دلسوزی باید برای کسی باشد که با هزار زحمت و جان کندنی یک خودرویی را جهت اسایش خود و خانواده با هزار جور قرض و غوله و وام و وووو تهیه و در یک لحظه توسط این جانوران وحشی و از خدا بیخبر سوخته و از بین میرود بنا بر این باید کاری کرد ‌که هم انان و هم ماموران انتظامی و هم مردم احساس ارامش ابدی داشته باشند و چه چیزی بهتر از دفع غده سرطانی و بازگرداندن ارامش و امنیت به جامعه پس لطفا جو سازی هم نکنید همان دلسوزی ها و اظهار محبت های بیجا از طرف بعضی افراد است که این حیوانات وحشی را جری تر کرده و در روز روشن بر روی زن و مرد بی سلاح اسلحه کشده این گونه افراد به غیر از اعدام ایا راهکار دیگری هم دارند
  • ناشناس IR ۰۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    0 0
    ازش بپرس چشه اونقدی گرونی هس ک مشکل مردم رسیدگی نمیکنن بیکاری اللن باید چقد کار کنه ادم تل بتونه تعامین کنه وسایل مورد نیاز جان مادرتون ب مردم کمک کنید ب جای تیر اندازی
  • IR ۰۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    5 0
    پلیس باید هرکیو دید داره قمه میکشه اینور اونور با تیر بزنه خلاصش کنه.با تعارف مگه مملکت میشه نگه داشت؟هی میگیرن هی ول میکنن اونا هم ای مردمو میزنن با قمه و چاقو
  • علی IR ۰۸:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    0 0
    سلام باید در ایران ساختار کلا اصلاح شود مثلاً جرم کسی که مسئولیت قبول میکند به همان اندازه که مسئولیتشأن مهم هست جرم خیانت آن هم شدیدتر شود و کسی که اینگونه اربده کشی میکند در وهله اول ریشه یابی شود درصورت تکرار در کارهای سخت بکار گیری شود تا روح ما آرامشان رام شده و به زندگی عادی برگردد نه اینکه زندان برایشان دانشگاه شود ومجرمان کنار هم از سر بیکاری تجربیاتشان مبادله و درصورت آزادی باهم کار کنند.
  • IR ۰۸:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    0 0
    باید قوانین سخت گیرانه تری نسبت به این افراد در نظر گرفت.
  • ناشناس IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    1 0
    وقتی 43سال اموزش و پرورش رو رها کردید و ازبودجه اموزش وپرورش و دانشگاه کم میکنید وفرهنگ سازی نمیکنید نتیجش میشه این،،شاید همین شرور یک دانشجوی فارغ التحصیل شده جویای کاره،،کمی به اشتغال و معیشت مردم فکرکنید، که میدونم عمدا فکری نمیشه
  • امانی IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
    0 0
    بدون شک ممترین مقوله های زندگی یک ملت امنیت هست چه داخلی وچه از بعد خارجی خوب بعد خارجی امنیت با تلاش ه وجانفشانی های نیروهای مسلح اعم از سپاه وارتش عزیز وسرافراز اگر نگوییم تا حدود90درصد آنهم در این منطقه پر اشوب تامین شده است اما امنیت داخلی که متاسفانه باید اذعان کرد هم مجلس هم قوه قضاییه وهم عزیزان نیروی انتظامی وهم دولت به اندازه امنیت خارجی به آن بها نداده اند اگرنگوییم حتی بسیار خطرناکتر از بحث امنیت خارجی هم هست سالهاست که بین حقوقدانان مبحث جرم وجرم انگاری وچگونگی میزان مجازات بازدارنده مطرح شده ومیشود اما متاسفانه مراجع ذیربط وذیصلاح هنوز به نتایج مفید وملموسی دست نیافته اند نه قوانین خدایی وقرآنی در این رابطه اعما ل میشود نه قوانین سخت وشدید بازدارنده وشاهد هستیم که برای هزارمین بار مسئولین نیروی انتظامی وقتی افراد مخرب از هرگونه جرم را دستگیر میکنند اذعان میدارند که مثلا این پنجمین بار ششمین بار ویا بیشتر هست که این فرد دستگیر شده ودوباره با اخذ پول یا ضمانت ویا هر چیز دیگه ای ازاد میشود وروز از نو روزی از نو واین فکر در مردم ایجاد میشود که مسئولین ذیربط بیشتر بفکر در آمد زایی از این بگیر وببندها هستند تا امنیت شهروندان انشالله که اینطور نباشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس