فکری:شنیدم سرمربی شب ها در اردوی دبی نبود!/باید زالوی استقلال را برکنار کنند/ارتش مجازی به همه فحاشی می کند

سرمربی پیشین استقلال گفت:شنیده ام هم سرمربی و هم خیلی از بازیکنان در اردوی دبی نظم نداشتند و شب‌ها آزاد بودند که بروند و بیایند.

به گزارش مشرق، محمود فکری در خصوص شکست استقلال مقابل الهلال عربستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: استقلال برای این بازی از قبل ترسیده و از پیش باخته بود. همان پیج‌هایی که توسط آقایان ما را زدند با دست خودشان، خودشان را زدند. الهلال را بزرگ کردند تا فضا را برای فرار رو به جلو آماده کنند که اگر باختند،‌ بگویند این تیم بازیکنان میلیون دلاری داشته و باید به آن می‌باختیم!

بازیکنان استقلال در زمین متوجه شدند الهلال غول نیست

وی تصریح کرد: با این حال بازیکنان در بازی تازه متوجه شدند الهلال آن غولی که ساخته شده بود نیست. با همان ترسی هم که بازی می‌کردند چه در نیمه اول و چه بعد از اینکه دو گل خوردند موقعیت ساختند ولی به هر حال دیر شده بود. آمادگی ذهنی، شجاعت و نترس بودن باید از قبل به وجود می‌آمد.

هافبک اسبق استقلال با اشاره به کیفیت الهلال عربستان گفت: الهلال در حد و اندازه‌ای نبود که استقلال از آن بترسد. استقلال هم یکی از بهترین تیم‌های آسیا است. دو قهرمانی و دو نایب قهرمانی دارد. تیمی نیست که بخواهد دست و پا بسته باشد. مطمئنا الهلال هم از نام استقلال می‌ترسید اما فضایی که خودی‌ها برای استقلال درست کرده بودند، برای الهلال در عربستان درست نشده بود.

وی افزود: در بازی‌ای که می‌توانستیم حتی برنده بیرون بیاییم، این اتفاق افتاد. بازیکنان تیم هم بعد از بازی گفتند آن طور که الهلال را بزرگ کرده بودند، نبود. متأسفانه آدم‌های خودشان جوی به راه انداختند و می‌خواستند مردم را برای باختن آماده کنند که تاوان سنگینی داشت.

شنیدم سرمربی شب‌ها در اردو نبود

فکری اضافه کرد: غیر از این مسائل امیدوارم چیزهایی که شنیدم صحت نداشته باشد. در حالی که فکر نمی‌کنم شنیده‌های من دروغ یا غلط باشد. شنیدم که هم سرمربی و هم خیلی از بازیکنان در اردو نظمی نداشتند. شب‌ها آزاد بودند که بروند و بیایند. تیمی که برای چنین بازی مهمی می‌خواهد آماده شود و چند روز زودتر به اردو رفته باید از همه لحاظ در قرنطینه باشد و از نظر ذهنی، روحی و جسمی آماده شود. من حتی از درون تیم شنیدم که سرمربی شب‌ها در اردو نبود. بازیکنان هم آن طور که باید کنترل نشدند شاید گفتند ما که می‌بازیم، حداقل زیاد غصه نخوریم!

ارتش‌شان در هرجایی بتواند بی شرمانه فحاشی می‌کند حتی در فرودگاه

وی با اشاره به برخورد زشت و زننده برخی با پرویز مظلومی در فرودگاه عنوان کرد: رفتارهای بیشرمانه، گستاخانه و دور از اخلاق و انسانیت را در فرودگاه دیدیم. خیلی وقیحانه رفتارهایی را انجام می‌دهند که در طول تاریخ استقلال ندیده‌ایم. در چشم پیشکسوت به او بی‌احترامی می‌کنند. در حالی که جوابگوی این باخت‌ها باید کادر فنی باشد نه عضو هیات مدیره.چون مظلومی گفت ما به حرف کسی گوش نمی‌کنیم و خودمان برای باشگاه تصمیم می‌گیریم، شاید به مذاق خیلی‌ها خوش نیامد.  ارتش فحاش‌شان در فضای مجازی، مقابل باشگاه، در فرودگاه، در تمرین و هر جایی که بتوانند دسترسی پیدا کنند، می‌آیند و اینقدر بیشرمانه توهین می‌کنند.

آقایانِ پیشکسوت! تا کِی می خواهید سکوت کنید؟

کاپیتان اسبق استقلال در انتقاد از رفتار منفعلانه پیشکسوتان این تیم اظهار داشت: من واقعا از سکوت پیشکسوتان استقلال متاسف و ناراحتم. چطور سکوت می‌کنند؟ پرویز مظلومی یک روز بازیکن این تیم بوده، یک روز مربی و سرمربی، یک روز سرپرست و الان هم به عنوان عضو هیات مدیره کار می‌کند. هر کدام از پیشکسوتان ممکن است روزی برگردند و در استقلال جایگاهی پیدا کنند. آیا دوست دارند وقتی به آنها بی‌احترامی می‌شود همه استقلالی‌ها سکوت کنند؟ تا کی می‌خواهید سکوت کنید و حرفی نزنید؟

استقلال گرفتار یک زالو شده اما پیشکسوتان سکوت می‌کنند

فکری افزود: آیا این گستاخی‌ها زمان امیر قلعه‌نویی یا خود مظلومی یا منصوریان، مرفاوی، مربی‌های خارجی و حتی خود من دیده می‌شد؟ الان بیشرمانه می‌تازند و به هر شکلی فحاشی می‌کنند. کسی هم جلودارشان نیست. استقلال گرفتار زالویی شده که همه استقلالی‌ها باید دست به دست هم بدهند و آن را از کار برکنار کنند.

* به خاطر قهر آقایان یک قهرمانی را از دست دادیم

سرمربی پیشین استقلال تصریح کرد: یک تیم چقدر باید نتیجه نگیرد؟ سال قبل به خاطر قهر کردن آقایان یک قهرمانی را از دست دادیم. امسال هم از قهرمانی دور ماندیم. چقدر باید به این آدم‌ها فرصت داده شود؟ اینکه همه طرفداران و پیشکسوتان سکوت می‌کنند و منتظرند اوضاع و احوال تیمشان درست شود و قهرمانی بیاورد، شدنی نیست.

* در زمان حضورم در استقلال همه کارشناس شده بودند

وی خاطرنشان کرد: اگر در اردوی تیم رقیب آرامش و شجاعت وجود دارد، به خاطر این است که خیلی چیزها را تحمل کردند و الان به آرامش رسیده‌اند که یکدلی و اتحاد منطقی وجود دارد. زمان خود من همه انتقاد می‌کردند، همه کارشناس و دلسوز استقلال شده بودند، الان چرا سکوت می‌کنند؟ فقط از ترس اینکه فحش نخورند؟ الان هم زمانی است که استقلال گرفتار یک معضل بزرگ شده و همه باید کمک کنند تا این تیم نجات پیدا کند. استقلال را غصب و تسخیر کرده‌اند، باید نجاتش بدهیم.

استقلال غصب شده و تیم را با فحاشی در اختیار گرفته اند

فکری به فارس تاکید کرد:ملکیان یکی دو مصاحبه‌ کرده و دوباره همین زامبی‌ها شروع به فحاشی کردند! مگر هیات مدیره قدرت تصمیم‌گیری ندارد؟ هر پیشکسوتی صحبت کرده علیه او فحاشی کردند، این یعنی استقلال غصب شده و این تیم را با فحاشی‌ها در اختیار خودشان گرفته‌اند. همه را با این روش می‌ترسانند و به این ترتیب استقلال درست شدنی نیست.

مردم و طرفداران واقعی هم وقتی ما را می‌بینند، مطالبه‌گر می‌شوند که چرا استقلال چنین شرایطی دارد. اگر می‌خواهیم استقلال این طور نباشد، همه باید کمک کنیم، سکوت استقلالی‌ها معنا ندارد. نمی‌دانم چرا همه سکوت کرده‌اند که آقایان هر کاری می‌خواهند انجام بدهند. همه از پشت پرده کارهایی که با من کردند اطلاع دارند. الان هم اگر بخواهند با مربی جدیدی صحبت کنند، می‌گوید ممکن است همان بلایی که سر فکری آوردند سر ما هم بیاورند. حتما کارهایی شده که می‌گویند، اما متأسفانه لب‌ها را دوخته‌اند و کاری نمی‌کنند.

برخی پیشکسوتان از فحش خوردن می ترسند

فکری تصریح کرد: عده‌ای از پیشکسوتان به خاطر ترس از فحش خوردن چیزی نمی‌گویند، عده‌ای به خاطر از دست ندادن فالوئر و عده‌ای هم به خاطر اینکه دوست دارند چند بچه به آنها ماشاءالله ماشاءالله بگویند. با این شرایط چطور منتظریم استقلال قهرمان لیگ یا جام حذفی یا آسیا شود؟‌ وقتی تیم هیولای درون داشته باشد، نمی‌تواند قهرمانی به دست بیاورد. هر بار هم یک بهانه و یک مقصر می‌آورند، نمی‌دانم استقلالی‌ها تا به کی می‌خواهند گول این حرف‌های بچگانه را بخورند؟

مگر نفت مسجد سلیمان استقلال و پرسپولیس است؟

سرمربی پیشین نفت مسجدسلیمان در مورد اینکه پس از تمدید قرارداد قطع همکاری شد و پور موسوی را به عنوان سرمربی جدید این تیم نفتی اعلام کردند، گفت: در جلسه‌ای حاضر شدیم و بندهایی را مطرح کردند، یکی دو نفر از بزرگان فوتبال و همچنین شرکت نفت هم در این جلسه حضور داشتند. همان دو عضو شرکت نفت خودشان گفتند اگر می‌خواهید این بندها را اضافه کنید، بندهایی را هم بگذارید که دو طرفه باشد. مگر استقلال یا پرسپولیس یا سپاهان است که سه باخت پیاپی ندهد؟

به مسئولان نفت گفتم شما من را نمی خواهید

وی اضافه کرد: مگر مسائل مالی‌تان همیشه منظم است یا پشتیبانی دارید که چنین بندهایی می‌خواهید قرار بدهید؟ ۲۲ امتیاز در نیم فصل گرفتن، یعنی تیم چهارم یا پنجم جدول، من به آنها گفتم شما من را نمی‌خواهید. بعد از آن هم مشخص شد با پورموسوی هماهنگ کرده بودند. تا ساعت ۴ و ۵ که ما در جلسه بودیم، بعد دیدیم همان شب عکس انداختند و منتشر کردند؛ یعنی نشسته بودند و مذاکره کرده بودند. همه کارها را انجام دادند، حتی با محمد طیبی هم هماهنگ کرده بودند. او به تهران آمده بود و قرارداد بستند. مشخص بود که کارها را از قبل چیده بودند.

مدیر حقوقی نفت دوست دارد هر سال تیم را خودش ببندد

فکری در خصوص مشکلاتی که بین پورموسوی و نفت مسجدسلیمان به وجود آمد، گفت:‌ من را با این بندها فراری دادند، شنیدم پورموسوی هم لیستی داده بود، با نفرات مورد نظر او صحبت می‌کردند و با مبالغ پایین آنها را فراری می‌دادند و نفرات خودشان را ظاهرا جذب می‌کردند. مدیرحقوقی باشگاه که در مذاکرات حضور دارد، دوست دارد هر سال خودش تیم را ببندد. در جلسه‌ای که حضور داشتیم می‌گفت به جان مادرم نمی‌خواهم باشم. اینجا اوضاع خوبی ندارد. بعد هم جلسه را بهم زدند و رفتند، اما شب دیدیم در عکس با پورموسوی و طیبی حضور دارد.

یک نفر من را فراری داد اما خودش ماند

وی تصریح کرد: بعد از بازی با آلومینیوم با هم از اراک برگشتیم، می‌گفت من دیگر آنجا نیستم، خودم چند بار به او زنگ زدم و گفتم شما بچه مسجد سلیمان هستید، بیا و کمک کن. گفت؛ نه، من دیگر نیستم. این تیم شکل ندارد، پولم را ندادند و... در همان جلسه هم چند بار بلند شد، می‌گفت جلسه دارم و می‌خواهم بروم که باعث شد با او تند صحبت کنم. چه اتفاقی افتاد که وقتی من را فراری داد همه چیز خوب شد و خودش در همه جلسات بود.

فعلا می خواهم استراحت کنم

مربی فوتبال کشورمان در مورد اینکه آیا در فصل جدید به فعالیتش ادامه می‌دهد، گفت: تیم‌های لیگ برتری مربیان‌شان را گرفته‌اند. از زمانی که بازی‌ها تمام شد، خیلی از تیم‌های لیگ یکی که برنامه صعود، تشکیلات، سازماندهی و ساختار خیلی قوی داشتند، با من صحبت کردند اما گفتم فعلا با توجه به اتفاقاتی که برایم چه در استقلال و چه در نفت مسجدسلیمان افتاد کمی استراحت کنم، تا ببینم در آینده خدا چه می‌خواهد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 53
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 6
  • پرسپولیسی قشقایی IR ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    6 4
    آخی
    • IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
      2 0
      آقای فکری فکر کردم فقط با ما بد حرف میزنی چون رقیبیم ولی اینطور انتقاد شایسته شما و طرف شما نیست، انتقاد باید سازنده باشه نه سوزنده این که شما میگین اتهامه و ادبیات درستی رو رواج نمی‌دین دلسوزی باید همه جانبه باشه شما طرفداران احساساتی تیمتان رو هم در نظر بگیرید، اتفاقاتی نظیر فحاشی به پیشکسوت شما در فرودگاه چطوری اتفاق میافته؟ انتظار از امثال شما بیشتره
    • IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
      0 0
      نمی دانم یک بزرگتر در این تیم نیست گوش اینا رپ بکشه بگه فحاشی به دیکرون دردتون رو دوا کرد کهد افتادین به جون هم؟
  • حمید کلباسی IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    60 37
    فکری چه کاره استقلال است که هر روز چشم تنگش را می بنده و دهان گشادش را باز می کنه و هر مزخرفی دلش بخواد به مجیدی میگه؟ فکری و احمدی نژاد بیمار روحی هستند و باید فورا در بیمارستان روانی بستری شوند تا بیش از این سوهان روح مردم نشوند
  • IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    22 38
    بر دشمن شاه فرهاد و تاج لعنت
    • BE ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
      0 2
      شاه فرهاد ؟ خخخخ
    • امیرحسین محسنی IR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
      3 1
      آقای فکری ببند دهن کثیفت رو. بیشرف. تو برا ما تموم شده ای. لعنت به دشمن شاه فرهاد
  • حامد IR ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    41 82
    حاجی دمت گرم همین که مردی و واقعیات رو بدون ترس بیان میکنی مجیدی خیانت های زیادی به استقلال کرده ولی متاسفانه برخی از هوادارها کور شدن
  • ابی ترین گنبد کاووس IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    49 24
    تتمام کنید این شهرت طلبیو به اندازه کافی دوره مربی گری شما رنج بردیم اجازه بده این تیم هماهنگ بشه بعد اقای فکری اظهار نظر کنید
    • روحی. گنبد همیشه قرمز IR ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
      6 11
      گنبد همیشه قرمز بوده و هست
  • IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    44 13
    فکری چه فکری کرده راجع‌به خودش؟
  • علی IR ۱۹:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    53 10
    محمود فکری سهم خواه دست از سر استقلال و کادرفنیش بردار هیچ هوادار واقعی استقلالی شمارو نمیخواد
  • پسرآبی IR ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    36 11
    فکری جان دهنتو ببند لطفا
  • IR ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    3 6
    اینها بدرد تیم مریضی مثل استقلال نمی‌خورند فقط خارجی
  • IR ۲۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    9 5
    شکی نیست مجیدی لب تیغ قرار دارد عدم هماهنگی با مدیزیت وعدم نتیجه گیری فاتحه آینده فوتبال او را خواهد خواند
  • JjjJ IR ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    10 47
    تا زمانی که امثال مجیدی تو استقلال باشن وضعیت همینه .مافیای مجیدی چه دورانی که به عنوان بازیکن و چه به عنوان مربی بزرگترین ضربه ها به استقلال زد وهمیشه هم طلبکار است .واقعا طرفداران واقعی استقلال کی میخان متوجه بشن بزرگترین ضربه ها از جانب امثال مجیدی هست .حرف حق میزنه واقعا محمود فکری .اگه الان فکری سرمربی بود و جلو الهلال اینجوری بازی می کرد و تو فینال جام حذفی شکست می خورد اعدامش میکردن ولی هیچکس الان صداش درنمیاد .
  • IR ۲۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    42 7
    اگه استقلال یه مدیریت درست و حسابی داشت و بازیکنایی چون قایدی و شیخ دیاباته و نادری و مظاهری و ملیچ رو از دست نمیداد و ریگی و اسماعیلی رو حفظ میکرد و چند تا خرید خوب هم میکرد راحت 3 الی 4 تا به الهلال میزد الهلال هم از استقلال میترسید چون استقلال غول واقعی بود از گروه مرگ صدرنشین اومد بالا بایدم میترسیدن .استقلال بهترین مربی رو داشت فرهاد یکی از بهترین هاست ولی حیف دستش خالی بود ستاره هاش رفته بودن بازیکنای جدیدم هماهنگ نبودن تیم باخت.قایدی از لحاظ فنی از گومیس و مارگا و پریرا بهتر بود ولی از دست رفت قایدی یه ستاره خاص و بی مانند بود به استقلال قدرت خاص میداد شیخم همین طور و مظاهری و نادری و اسماعیلی.من یک پرسپولیسی ام اما واقعا اگه استقلال بازیکناشو حفظ میکرد قطعا نیمه نهایی بین استقلال و پرسپولیس بود و تیم صعود کننده قهرمان میشد.حالا این فکری هم اومده مدعی شده.اگه فکری جای فرهاد بود قشنگ 6 تا میخورد.الهلال غول بود چون یک بازیکنش15 ملیون می ارزید ولی استقلال غول بزرگتری بود به شرطی که بازیکناشو حفظ میکرد.
    • ولیزاده IR ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
      7 7
      حرفتو از زبون یه پرسپولیسی نزن، جرأت داشته باش از طرف خودت صحبت کن
    • IR ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
      9 17
      باباقایدی اصلا ازرونالدو ومسی هم بهتره؟!؟!؟هه هه.آخه جلوی این بازیکنای غول خاله ریزه چیکارمیتونست بکنه.
    • IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
      5 3
      اگر اگر اگر اگر اگر....... مشکلتان همینه همش دنبال اگریید و در خواب اگری فرو رفتید. پرسپولیسم اگر مسی و رونالدو و بهترین بازیکنهای دنیا را بگیره و اگر چند صد ملیون دلار بودجه داشته باشه و اگر مدیریتش جهانی بشه و اگر.... داشته باشه قهرمان باشگاههای جهان میشه
  • هوادار مظلوم IR ۲۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    17 43
    خدا وکیلی مجیدی کدوم لار فنی داره؟!!! حیف نیست این همه فرصت و امکانات را توسط یه ادم بی سوادی مث مجیدی هدر داد؟!!! حیف حیف حیف
  • استقلالی بیدار IR ۲۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    8 33
    یه حرف حساب به کدام سواد و تجربه و بارانی مجیدی میشه امید بست؟!!! کمی تعقل کمی تامل کمی هم تفکر ..... اسطوره بی خاصیت درست کرده ایم و باور نمیکنیم یه ادم بسیار معمولی و ...
    • مراد حسام بیگی IR ۰۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
      2 0
      نفرمایید . ایشان در چَرای بی دام ! دارای phd از بورکینافاسو و در طراحی طویله و آغل دارای کارشناسی ارشد از گینه باسائو ! هست . هر چند تحصیلاتش با کارش همخوانی نداره ولی فیلمی که مامور محترم پلیس بخاطر تخلف رانندگی ایشون رو متوقف میکنه رو ببین ؛ دقیقا تحصیلات مذکور رو در رفتار و گفتارش خواهی دید . از منم منم زدنش تا .... البته ایشون اگه ترازو سالم باشه نهایتا یک چارک بیشتر نیست ولی من من زیاد میکنه . بچه ست دیگه
  • علی رضا روح پور IR ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    35 9
    مشرق توام انگار پرسپولیسی تشریف داری ها حسابی تو ۲۴ ساعت شیش تا مصاحبه از مخالف ها پخشکردی دوست داری اقای خبرنگار گند کاری های اینارو ببینی یه روزم برو سر تمرین با بازیکن صحبت کن ببین فکری داشته چه علط هایی میکرده زشت خجالت بکش
  • ناصر IR ۲۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    8 1
    عزیزان* همه سرکارند این ها ازپایین تا بالا حقوق میلیاردی خودشان رامیگرند آنوقت هواداران هرتیم باهم کلکل میکنند
    • سالار IR ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
      2 1
      دقیقا
    • IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
      0 0
      دقیقا
  • مهران TR ۲۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    54 0
    درود واقعا تاسف اوره، بجز بهرحال مدیریت و وزارت ورزش که استقلال رو به این روز انداختن، اما پیشکسوتان وبزرگان استقلال دیگه چرا عجیبه این قدرت و در راس بودن، آقای فکری شما که در شرایط بهتر واز اول فصل تیم دستت بود و بلاخره بهر دلیل نتیجه نگرفتی دیگه تمام ول کن.... بهرحال آقای مجیدی هم قطعا ایراد دارد اما، ی امای بزرگ خدایی اگر میخواستن استقلال تیم بشه و واقعا کسی به فکر استقلال بود، حالا مهدی قایدی شاید نه وقت رفتنش بود و رفتنشم به باشگاه کمک می‌کرد اما ریگی چی اسماعیلی چی میلیچ چی و.... باید قطعا اینها حفظ میشدن و چند تا بازیکن دیگه هم اضافه میشد.... این یک امر ساده وطبیعی بود، پس نتیجه میگیریم واقعا استقلال در مدیریت و کلا مشکل داره وریگی به کفش داره بهرحال حداقل پیشکسوت ها کمک کنن بجای هی مصاحبه و.... فعلا فرهاد مربی هست فقط حمایت و فرهاد هم واقعا فکری برا دفاع و خط میانی ی هافبک بازی ساز بکنه حتی شده با جوانان و با تمرین وتمرین وتمرین از همین حداقل فرصت ها استفاده کنه و این بار در لیگ نتیجه بگیره.... هرچند سخته وراه خطرناک وسنگ انداز زیاده در این تیم های بزرگ مانند پرسپولیس واستقلال و مخصوصا این چند ساله استقلال اما با برنامه وفعل خواستن وهمین جوانان میشه.
  • IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    50 1
    من یه پرسپولیسیم. این ادم کاملا بی سیاسته و لول رفتار اجتماعیش بسیار پایینه و اصلا بدرد سرمربیگری هیچ تیمی نمیخوره.. تو برنامه میثاقی میگفت چرا به زور یحیا و مدیر عامل پرسپولیس را نمیاری که دعواشان بندازی که پرسپولییم بره تو حاشیه که فشار از روی این برداشته بشه!!؟ ادم اینقدر پرت و شاسکول. نوبره. بجای اینکه تیم خودشو درست کنه دنبال اینه که بقیه احمق بشن و مثل این عمل کنن. فلسفش اینه که درسته که ما احمقیم و شما هم بزور باید احمق بشین
  • کیان IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    43 1
    لطفا دست از سر استقلال بردار بد داری بازی میخوری بزار همین مقدار کمی احترام که پیش ماداری برامون بمونه اقای فکری التماس تفکر .تورو نمیخوان داداش بی خیال شو
  • ناشناس کتیران سفلی IR ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    6 15
    مجیدی اخلاق اسلامی نداره من به خدا از مجیدی بهترم لا اقل اخلاق اسلامی دارم مجیدی چرا قائدی راکول کردی مگه مسخره بازیه اصلا افرادی مثل مجیدی باید بعد بازیگری برن سراغ شغل آزاد مربی گری از کریم باقری یاد بگیر از دایی از ذوالفقار نسب یاد بگیرید مجیدی درحد اندازه مربی نیست کسی که برا مامور شاخ وشونه بکشه دوست دارم باهاش صحبت کنم
  • احمد532 IR ۲۳:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    4 2
    من به حرفهای فکری اصلا کار ندارم ولی بلاهایی که برادران مجیدی سر بقیه پیشکسوتان استقلال در آورند حالا سر خودشون درمیاد واستقلال با برادران مجیدی =حاشیه پشت حاشیه --باید یه مربی خارجی بیارن تا پیشکسوتان استقلال مثل فکری بهش کار نداشته باشند درد استقلال مربی خارجی هست والسلام
  • سعید گرگان IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    4 2
    فقط ژنرال قلعه خانی مناسبه استقلاله بقیه از توهمات خودشون رهایی ندارند
  • گودذزی IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    3 2
    آقای فکری چه گلی به سر استقلال زدی که این همه سوزت گرفته با این حرفا خنک نمیشی وبه استقلالم برنمیگردی مجیدیو لااقل چهارتاهوادار دوست داره توراچی تو اگه مالی بودی توهرتیمی میرفتی نمنداختنت بیرون
  • IR ۰۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    3 1
    عشق است پرسپولیس
  • جهان IR ۰۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    0 0
    تمام این داستانها سر پوله و هیچکس تو استقلال به فکر هوادار و شأن باشگاه نیست، خوشبختانه دوره لاپوشانی و زیر آبی رفتن سر اومده و مدارکی که در آینده رو خواهد شد مشخص میشه که هوادار و گذشته تیم فدای دلار و درهم شده ، بیچاره هوادار که اینهمه استرس میگیره و آه میکشه غافل از اینکه رئیس و روئسا با اون پولها عشق دنیا رو میکنن و به ریش هوادار میخندن، مرگ بر خائنین استقلال
  • IR ۰۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    0 0
    من استقلالی هستم ولی استقلال امسال خیلی خیلی گند زد ولی این تیم ببره ببازه من هوادارام
  • محمد IR ۰۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    0 2
    اصلا میگیم فرهاد بد! تو چی میگی اقای فکری؟ با اختلاف بی دانش ترین پیشکسوت مایی!!!
  • محمد IR ۰۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    1 2
    نفرین من مجیدی را نابود میکنه یه روز رفتم مجموعه انقلاب سر تمرین برادرش فرزاد چنان برخورد زشتی که لایق خودش بود با من کرد که از استقلالی بودن پشیمون شدم
  • LU ۰۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    0 1
    داداش شما همون استراحتتو بکن لازم نیست کاری بکنی وقتی نوبت تو بود دیدیم که هیچ ....نبودی
  • علیرضا IR ۰۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    0 0
    با درود به استقلالی ها من یک پرسپولیسی هستم ولی می‌خوام بهتون بگم بزرگترین خیانت به استقلال را همین آقای مجیدی به استقلال داشته یادتون رفته در دوران بازیگریش 1تا 2 تا بازی دیگه صبر میکرد و نمی رفت اماراتتیم شما قهرمان میشد در دوران پرویز مظلومی یا در مسابقه فینال جام حذفی قهر کرد و این بلا را به سر شما آورد خواهشن مثل برخی مردم ایران افراطی و تعصب بیجا نداشته باشید . با آرزوی موفقیت برای تیم بزرگ استقلال
  • حسن 576798 IR ۰۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    0 0
    باسلام واحترام خدمت دوستان چه استقلالی چه پرسپولیسی.دوستان همه اتفاقاتی که این چندساله در استقلال وپرسپولیس مخصوصاً استقلال افتاده زیر سر چندنفره که این مسائل براشون نفع(پول) داره.پس خواهشن بجای اینکه پشت کسی حرف بزنیم سعی کنید با حمایت از هرکسی که بعنوان کادرفنی تو راس دوتاتیمه شاهده موفقیت دوتیم محبوبمون باشیم.هرصحبتی که بشه باعث ایجاد تفرقه در دوتیم محبوبمون میشه و فقط تیمهای عربی که ازفوتبال هیچی نمیدونن رو خوشحال میکنه.با آرزوی موفقیت دو تیم سالار آسیا.
  • رضا TR ۰۴:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    1 0
    دشمن درجه یک استقلال همین فکری هست..به کنار نتایج این اواخر مجیدی ...ولی یادمون نره پارسال تو مرحله گروهی فرهاد با بازیکنای قبلی چه بلایی سر گروه مرگ آورد....فرهاد دانش مربیگری داره ولی همه شاهد بودیم اونقدر درگیر مسایلی شد که وظیفه اش نبود کار خودش که مربیگری هست یادش رفت.باید انصاف داشت
  • رضا IR ۰۵:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    0 0
    مجیدی دانش مربیگری ندارد.اگه داشت از یه تیم پایین جدولی شروع کنه و اونو بالا بیاره یا یه تیم لیگ یکی رو به لیگ برتر بیاره.اون فقط ادا اطوار داره و بس.
  • Fm IR ۰۶:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    1 1
    مموتی جون تو زمان مربی گری خودتم از این گستاخیها بود حتی بیشتر. یادت که نرفته تازه اومده بودی همون ابتدا یه بادمجون کاشتن زیر چشمات. هرکاری کنید مکتب کیسه همینه طویله خسروانی🤣🤣🤣
  • استقلال قهرمان IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    0 0
    با سلام اگر صحبتهای فکری از سر دلسوزی بود میپذیرفتیم منتهی از لحاظ خصومت و کینه اخراجش از استقلال هست.مجیدی با دست خالی بدون مهاجم و هافبک متخصص جلوی تیمی قدرتمند قرار گرفت.حتی هیت مدیره حاضر نشد با فرشید اسماعیلی و ارسلان مطهری در این شرایط قرار داد ببنده.مجیدی هم گفته بود در صورتی قایدی رو میدم که دو تا بازیکن خارجی با کیفیت جاش بگیره شماهم میخوای انتقاد کنی از مدیریت باشگاه انتقاد کن.برا چی انتقاد نکردی چون فکر میکنی مجیدی رو اخراج میکنن تو رو میزارن جاش
  • پرسپولیس قهرمان IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    0 0
    استقلال تیم نیست که اردو داشته باشه
  • حسین IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    0 0
    یه عده ای پول پرست خوش گذران هستن نه بازیکن وقتی میری به آسیا آبروی یک ملت هستی
  • ی تاجی دو اتیشه IR ۱۸:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    0 0
    یکی نیست بزنه تو دهن این بیشعور؟؟؟؟؟؟؟
  • احمد IR ۱۸:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    0 0
    به نظر من باید شر این زالو وکمک زالو رو از سر استقلال کم کننن تااستقلال به روزگار بدتری نیافتاده
  • غلط کرده فکری IR ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    0 0
    بیخود
  • تاجی IR ۲۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    0 0
    مدیریت هیچ تقصیری نداره
  • محسن علی ابادی IR ۰۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    0 0
    متاسفانه باید بگم این آقای مجیدی زیاد به فکر استقلال نیست و بیشتر منافع شخصی اش را دنبال میکند،این همان آقایی است که در زمانی که تیم در کورس قهرمانی بود مشکل خانوادگی اش را بیان کرد تا ازاین جداشودوپی حل مشکلاتش باشد اما ازتیمی عربی سردراورد!؟ استقلال فقط پله ای است برای بالا رفتن ایشان ،انهم به هر قیمت.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس