کد خبر 1273099
تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۶
اتحاد در استقلال وجود ندارد/ خط گرفته بودند به مظلومی توهین کنند

سرپرست پیشین تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه اتفاقات زیادی در استقلال رخ داده و شرایط برای این تیم نامناسب شده است، گفت: اتحاد و همدلی در استقلال وجود ندارد.

به گزارش مشرق، علی نظری جویباری، با اشاره به شرایط این روزهای استقلال گفت: مدتهاست که آبی پوشان وضعیت خوبی ندارند. از حرف های تکراری خسته شده ایم. آنقدر امروز، فردا و پس فردا شنیده ایم که دیگر هیچ کدام را باور نمی کنیم.

وی ادامه داد: ساختار تیم استقلال درست نیست. سلسله مراتب رعایت نمی شود و هر کس به دنبال این است تا بتواند کار خود را انجام داده و خودش صاحب اختیار باشد. این موضوع به باشگاه لطمه زیادی زده است در حالی که در دیگر باشگاه ها، نقل و انتقالات با یک شرایط خاص دنبال می شود. اینجا سرمربی مجبور است رودر روی بازیکن بنشیند و با او قرارداد ببندد و این یکی از بدترین کارهای ممکن است زیرا اگر فردا مطالبات این بازیکن پرداخت نشود او مقابل سرمربی قرار خواهد گرفت.

سرپرست پیشین تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: امیدوارم وزیر ورزش هر چه زودتر تکلیف استقلال را روشن کند. او باید برای حل مشکلات این تیم ورود کند و اجازه ندهد بیش از این استقلال ضربه ببیند.

جویباری در خصوص مسائلی که باعث بروز چنین مشکلاتی در استقلال شده است، اظهار کرد: در استقلال وحدت و همدلی گم شده است، اتحاد بین تیم وجود ندارد و هرکس ساز خودش را می زند. آبی ها روزهای بدی را سپری می کنند و این به استقلال ضربات زیادی خواهد زد.

وی در مورد حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا با شکست برابر الهلال تصریح کرد: استقلال مقابل الهلال خوب بازی کرد اما متاسفانه آنقدر حریف را بزرگ کردیم که باعث شد همه از الهلال بترسند. درست است که شرایط دو تیم با یکدیگر تفاوت های بسیاری داشت اما شاید اگر این تیم را اینقدر بزرگ نمی کردیم، می توانستیم برنده از زمین خارج شویم.

بیشتربخوانید:

مددی یا مجیدی؛ کدام یک زودتر می‌روند؟

سرپرست پیشین تیم فوتبال استقلال درخصوص توهین یک هوادار به پرویز مظلومی عضو هیات مدیره استقلال هم گفت: اینها هوادار استقلال نیستند بلکه از جایی خط می گیرند تا فقط بیایند و توهین کنند. امثال مظلومی برای استقلال زحمات زیادی کشیدند و شایسته این حرف های زشت نیستند. امروز به مظلومی توهین می شود حتما فردا هم می خواهند به دیگر پیشکسوتان توهین کنند و این روند ناشایست همچنان ادامه پیدا خواهد کرد. هواداران واقعی استقلال نباید اجازه دهند دیگر شاهد چنین بی احترامی هایی به کسانی باشیم که برای استقلال زحمت کشیده اند. فردی که ۵ تا ۱۰ سال است طرفدار استقلال شده به خود اجازه می دهد به راحتی به مردی توهین کند که حدود ۵۰ سال از عمرش را در این باشگاه گذارنده است.

جویباری در پاسخ به این پرسش که آیا تغییر و تحولات جدید اگر صورت بگیرد می تواند برای استقلال مثمر ثمر باشد؟ اظهار کرد: ساختار باشگاه استقلال درست نیست. اول باید همه چیز سر جای خودش قرار بگیرد. برنامه ریزی درست صورت بگیرد، مدیریت ها تقسیم شده و هر کس کار خودش را انجام بدهد. فرهاد مجیدی باید فقط به مسائل فنی بپردازد و کادر مدیریتی باید در مورد مسائل اجرایی باشگاه فعالیت کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: استقلال روزهای سختی را سپری کرده است. از لیگ قهرمانان کنار رفتیم. حالا باید همه همدل شویم تا بتوانیم با شروع فصل جدید به آنچه که مد نظر کادر فنی است دست پیدا کنیم. سرمربی ما سالها پیراهن استقلال را به تن کرده و شرایط را می داند و امیدواریم بتوانند در لیگ بیست و یکم عملکرد موفقی داشته و به هدفش که قهرمانی با این تیم است دست پیدا کند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • استقلال بزرگ IR ۱۷:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    3 0
    درود بر شما .این شد حرف حسابی..باید وحدت و همدلی باشه..اونایی که طرفدار استقلالن..اینجوری باید حمایت کنن..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس