کد خبر 1273782
تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۹
تصادف

مجید رنجبر از برخورد شدید کامیونت با تیر چراغ برق در خیابان ایثار مقابل پارک ژوراستیک و آسیب به این کامیون و افتاد تیر چراغ برق خبر داد.

 به گزارش مشرق به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ مجید رنجبر رییس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ اظهار داشت: در ساعت ۱۰:۱۵ صبح دیروز یکدستگاه کامیونت که در مسیر خیابان ایثار مقابل پارک ژوراستیک در حال تردد بوده بعلت عدم توجه به جلو با تیر چراغ برق به شدت برخورد می‌نماید.

مجید رنجبر رییس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: این کامیونت پس از انداختن تیر چراغ برق متوقف می‌گردد.

رنجبر افزود: با حضور کارشناسان منطقه ۲ پلیس راهور فاتب در موقعیت حادثه مشخص گردید این حادثه به خاطر عدم توجه به جلو از سوی راننده کامیونت بوده است.
وی افزود: تیم اورژانس پس از بیرون آوردن راننده کامیونت به مداوای وی در محل حادثه پرداختند.

وی ادامه داد: عوامل شرکت برق منطقه‌ای تهران نیز در موقعیت حاضر و نسبت به رفع خطرات احتمالی تلاش و عوامل آتش نشانی نیز به اقدامات ایمنی و خارج نمودن راننده از محل حادثه اقدام نمودند.

رنجبر از رانندگان خودروها خواست قبل از حرکت استراحت کافی و لازم را داشته باشند و هیچ گاه با خستگی و خواب آلودگی اقدام به رانندگی در سطح معابر ننماید و همیشه و در همه حال در حین رانندگی توجه به جلو را مد نظر داشته باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس