به گزارش مشرق، صفحه توییتری کاریکاتوریسم نوشت: اینایی که سال۱۹۰۰ بر علیه استفاده از برق کاریکاتور اعتراضی می کشیدند اگر امروز بودند چه نظری راجع به اعتقاد به گذشتشون داشتند؟

حالا به نظرتون سال۲۱۰۰ اینایی که امروز مخالف واکسن کرونا هستند چطوری خودشونو قضاوت میکنن؟

کاریکاتور مربوط به سال ۱۹۰۰ در اعتراض به استفاده از برق.

مخالفین واکسن ۱۰۰ سال دیگر چطور خود را قضاوت خواهند کرد +کاریکاتور

مخالفین واکسن ۱۰۰ سال دیگر چطور خود را قضاوت خواهند کرد +کاریکاتور

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 59
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 13
  • DE ۰۵:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    17 46
    مخالفین واکسن ۱۰۰ سال دیگر چطور خود را قضاوت خواهند کرد // ادیسون برق یکطرفه را اختراع کرد و نیکلای تسلا برق متناوب حتی چند فاز را اختراع کرد و ادیسون برای شکست رقیب دایم با اتصال برق متناوب به اسب و سگ و گربه ....در انظار عمومی سعی داشت او را شکست دهد. ولی تمام برق های دنیا برق متناوب است به هزار و صد و یک دلیل .یک دلیلش را من مینویسم بقه اش را خودتون از اینترنت بخونید . بزرگترین دلیل آن تبدیل و ترانسفر آن است ...ایتالیایی ها هم برای ادیسون کار میکردند رقیب هراسی .واکسن هم سیاسی و رقیب هراسی شده . اگر به رقیب من رای دهید هرچه هم واکسن بزنید کرونا فقط بهتون میخنده خخخخخ واکسن فقط واکسن امریکایی تا سند 2030 و اف بی ای تی اف....را امضاء نکنیم واکسن بهمون نمیدهند.
    • IR ۰۷:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
      25 5
      چقدر تو ساده ای
    • IR ۰۸:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
      25 4
      کمتر یاوه بگو
    • حسام IR ۰۸:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
      26 8
      با همین حرف های یه من یه غاز بیش از دومیلیون زن جوان ایرانی را عقیم وبه همین تعداد مردان را عقیم کردید کشوری پیر وفرتوت که در تاریخ بشریت چنین نسل کشی وجود نداشته ۱۰۰سال دیگه نه بلکه همین الان رسوایی بالا آوردید که نظیر نداره
    • IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
      21 4
      نميدونم چطور تونستید اینها رو به هم ربط بدین، اما بدونید که کرونا ابر پروژه قرن است که صهیونیسم جهانی تمام قدرت و نفوذش رو برای اجرای اون به کار گرفته. روراست بگم ما دقیقا نمی دونیم اونها چه هدفی دارند اما کاملا واضح است که اونها پشت صحنه و بازیگردان اصلی کرونا هستند و متاسفانه ما دقیقا داریم در پازلی که برامون چیده شده بازی می کنیم. فقط خود خدا نقشه هاشون خنثی کنه
    • IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
      5 2
      به همون دلیل که تازه اعتراف کردید که اون پزشکای پاکستانی وهندی اول انقلاب اصلا پزشک نبودند ودانشجوی پزشکی بودند و ملت بدبخت اون زمان فکرمیکردند که اینا از فوق تخصص ماهم بالاترند. به اون دلیل که اعمال جلوگیری از بارداریتون الان صداش دراومده که همشون عوارض شدید وعقیم شدن درپی داشته وشما به خاطر کنترل جمعیت دهه ۷۰ مثل موش ازمایشگاهی روی زنا امتحان کردید وبهشون نگفتین . من واکسنمو زدم مجبورم کردند ولی حق میدم هرکی نزنه واحتیاط کنه
    • ناصر IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
      8 4
      احتمالا جنسش خیلی بد بوده که به هذیان گفتن افتاده ای!
    • IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
      4 1
      بعد اون وقت چرا واکسن فقط واکسن امریکایی؟!! غرب زده ها!
    • IR ۱۹:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
      1 0
      یکی از گستاخانه ترین دروغها اتهام مخالفت با واکسن است همانطور که رهبری هم اشاره فرمودند و فرمانددادند با اینها مخالفت نشود در بررسی عای علمی و عملی کاملا معلوم و ثابت شد که دارو_واکسن امام‌کاظم پبشگیری و درمان قاطع کروناست و قصه مخالفت با واکسن نیست ضمنا این تشبیه فضا سازی زشت و غیر علمی دیگریست به قول امام صادق علیه السلام به شرق و عالم نروید و علم را از ما بجویید عملکرد این امان امام‌کاظم را دربرابر دلتا هم دیدیم کل خاندان ما که گرفته بودند درمان شدند از پیرزن تا نوزاد معترضان می گویند به آنها حق انتخاب بدهید.. آنان راهی علمی تر و قاطع تر دارند که ادعا می کنند در برابر تمام سویه ها مقاوم است و همانطور که دیده ام ایدز را هم درمان می کند و نیازی به واکسنی علبل و ضعیف ندارد که جدای مرگهایی که از واکسن به چشم دیده ایم از مرحوم ولد بیگی گرفته تا استاد حکیمی برزیل اعلام کرد ۳۲۰۰۰ کشته از کرونا داده است من‌شخصا مدتی استفاده نکردم از همکارم کرونا گرفتن سه ساعته درمان شدم با بچه هایم بازی کردم و فردا به صورت همکارم قوت کردم او هم مثل من دیابت دارد .. به اپ گفتم ماسک را تا اخر وقت برندارد نگرفت ... با خود مهربان باشید به امان و داروی امام کاظم پناه ببرید
  • IR ۰۵:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    32 6
    قیاس مع الفارق، میدونید تا حالا چه اقدامات جنایتکارانه ای در پزشکی صورت گرفته، یه درمانی ارائه میدن بعد از چند سال میگن ناکارآمده و میذارنش کنار و تازه طلبکار میشن که علم تجربی همینه: آزمون و خطا! نمونه اش فراوونه، یه درمانی در اسکیزوفرنی وجود داشت به اسم لب برداری، فقط نگم چه کار وحشتناکی بوده
    • اهبرخان IR ۰۷:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
      11 30
      دوست عزيز واكسن يك فراورده بيولوژيك است. نه سياسيت يا خماقت. واكسن و همه بايد بزنند. و نبايد سياسي شود. هر چند كه بر اساس انتخاب طبيعي آنهايي كه واكسن نمي زنند خيلي هاشون از بين مي روند
    • IR ۰۷:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
      20 3
      اهبرخان! انتخاب طبیعی فقط همون رسوایی مونتاژ فسیل برای اثبات نظریه داروین! ملاحظه میکنید که در زمان حاضر حتی علم هم سیاسیه
    • IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
      10 0
      در حوزه مدیریت بحران آن زمانیکه می گفتیم تلفات در چهارمحال و سیستان ببینید چرا انقدر پایین است اگر موضوع سبک زندگی است همان را در سایر مناطق هم پیاده کنید. تا آنجا پیش رفت که برعکس شد و همان ها هم یکسال بعد گرفتار شدند. آمار تلفات پس از تزریق کجاست؟ چطور به آمار دولت اعتماد کنیم؟ زمانیکه تلفات تنها در زمستان 98 30 هزار نفر شده بود (به گواهی اطلاعات ثبت احوال که الان از سایتشان حذفش کردند) حسن روحانی 8 9 ماه بعد گفت تلفات 30 هزار نفر است. فایزر و مدرنا در هفته گذشته اعلام کرد بعد از تزریق دوز دوم تا 95% ایمنی دارید. از ماه چهارم به 86% می رسد و هر 2 ماه تا 6% این ایمنی کاهش پیدا می کند.یعنی واکسن پشت واکسن. این گزارش خودشان است و باید شما را بیدار کند.
  • IR ۰۷:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    16 18
    بنده طب سنتی رو قبول دارم ولی جو غیر منطقی مخالفت با واکسن متاسفانه توسط تعدادی از حکمای مطرح طب سنتی در کشور تشدید و تشویق میشه. باید با اونها برخورد مقتضی صورت بگیره. هیچ دلیل موجه و طبی برای این مخالفت ندارند. فقط مگن تعدادی به ما مراجعه کردن که عوارض دارن
    • عثمان IR ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
      16 9
      تا مخالفتی بیاد طب سنتی ویا ...را وسط کشیده با تمسخرآن روی اعمال ننگینتان را می پوشانید هشتاد درصد تلفات کشور ما از میان افرادی است که واکسن زدند اگه اشتباه است مسئولین چرا سکوت می کنند مخالف واکسن وجود ندارد بلکه عدم اطمینان میدانی است شخصیت های بزرگی چون حکیمی واکسن تزریق کرده بودند ولی بر اثر کرونا جان باختند بحث را عوض می کنید وبه شغور ما توهین آشکار می کنید هیچ عاقلی مخالف واکسن نیست وهنوز هیچ علائم میدانی برای مصونیت از کرونا بوسیله واکسن در ایران آمریکا وانگلیس به اثبات نرسیده لطفا ناآگاهانه مردم را در سختی نیاندازید با این افکار هرگز به جایی نخواهید رسید.
    • حمید IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
      17 4
      باقاطی کردن مطالب نظرتان را تحمیل می کنید چون تبلیغات وسیع عاقبتش شستشوی مغزی است بحث طب سنتی یا غیر سنتی در کار نیست واکسن کرونا مصونیت ساز نبوده بیشترین تلفات ما از میان واکسن زده هاست.
    • IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
      9 11
      این دو بزرگواری که جواب دادن ادعا میکنن بیشتر تلفات کرونا بین افراد واکسن زده هست و بعد مدعی میشن دولت آمار اعلام نمیکنه خب اگر دولت آمار اعلام نمیکنه شما از کجا متوجه شدید بیشترین تلفات بین واکسن زده هاست؟؟ بهتون الهام میشه؟؟ از این میرزا قلندرهای جاهل تو جامعه زیاد هستن باید مراقب بود
    • IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
      6 7
      همچنان به اصول طبایع در طب سنتی معتقدم بیشتر از همه شما هم مطالعه داشتم درباره مزاج ها و سبگ زندگی بر اساس اون. ولی بازهم میگم هیچ کدوم از حکمای بزرگوار طب سنتی دلیل قانع کننده ای برای مخالفتشون با واکسن ندارن. فقط عده ایشون تئوری های توطئه رو مطرح میکنن که ربطی به تخصصشون که طب هست نداره. در این باره هم یک دشمن شناس استراتژیست باید نظر بده نه اونها
    • IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
      4 1
      به والله اگر بخوام دروغ بگم . همکارما ما که ۴۰ سالشه به خاطر شغلمون شهریور واکسن زده . الان گفتن بیمارستانه . حالشم خرابه
    • آزاده IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
      8 0
      از این وزیر جدید هم که آبی گرم نشد،انتطار داشتیم که طب اسلامی/ایرانی رو در بیمارستانها بکار ببرند که شاید آمار مرگها کمتر بشه،ولی تا حالا که چنین اتفاقی نیفتاده!با راه های ارزان تر وساده تر هم میشه ایمنی بدن رو بالا برد و واکسن تنها یکی ازین راههاست،مثلا داروی امام کاظم(ع) که هم داروی پیشگیری وهم جزء پروتکلهای طب اسلامی/ایرانی برای درمان کروناست،برای همین هم میگیم که واکسن نباید اجباری باشه.ما خودمون برای از داروی امام کاظم علیه السلام استفاده کرده ومیکنیم.جدیدترین مصاحبه تسنیم با دکتر رضا منتظر رو هم بخونید.مشرق گردنته اگر سانسودرکنی!
  • DE ۰۷:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    9 34
    فایده نداره. درب تاجران طب اسلامی روی همان پاشنه جهالت و تعصب احمقانه میچرخه.
    • IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
      6 1
      اره از مرگ و میر و ابتلای کادر درمان مشخصه واکسن چقد جواب داده!
    • IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
      13 1
      آره بابا اگه مثل شما سواد داشتن هر شب 600 نفر رو با شلنگ اکسیژن و رمدیسیور میکشتن و بعد هم تو اخبار هر شب اعلام میکردن
  • IR ۰۸:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    11 18
    متاسفانه یه عده از اطبا طب سنتی بی سواد به تمام معنا هستن
  • IR ۰۸:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    9 20
    سلام.آن چیزی که آدم را خیلی ناراحت میکنه اکثریت طب سنتی ها متاسفانه ماسک نمیزنند و دم از رهبری هم میزنه. مگر نمی دانند الان دوسال که رهبر عزیزم دارن ماسک میزنه و همیشه گفتن ما تابع پزشکان هستم. متاسفانه یه سری از اطبا سنتی برای خودشون عطاری زدن و طبابت میکنه شما اگر راست میگید که یه چیزی حالیتون برید مجوز مطب بگیرید
    • IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
      9 2
      ولی هیچ کدومشون تاالان کرونا نگرفتن . بااینکه هرروز چقدر بیمارم ویزیت میکنند .وماسکم نمیزنند . عجیب نیست ؟
  • آذر IR ۰۸:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    26 2
    مافیای رسانه‌ای تا حدی در مورد واکسن پیش رفته که مردم باور کردند که "مثل روز روشن هست که بدون واکسن نمیشه زندگی کرد" شبیه مرغداری‌های صنعتی که بالای سر مرغهای بیچاره لامپ روشن کردند تا براشون "همیشه روز" باشد.
    • IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
      2 0
      فکر کن اگر تا حالا همه کرونا گرفته بودن و بدندها ایمن شده بود آیا واکسنی دیگر نیازی بود؟
  • IR ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    3 10
    مطمئن باش اونهایی که سال 1900 مخالف بودن اگه الان هم بودن مخالفت میکردن
    • امیر IR ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
      22 4
      عزیزم هفته قبل دوتن از اقوامم بر اثر کرونا جان باختند الان عزا داریم یکی مرد میانسال و یگر خانم بالای شصت سال هر دو واکسن زده وتمامی توصیه های پزشکی را صددرصد رعایت می کردند چرا بحث مخالفت واکسن را مطرح سپس توهین می کنید اینو پدون ما به عقلت شک داریم چون عاقلانه ننوشتی
    • IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
      2 1
      من خودم طرفدار استفاده از واکسن هستم اما فقط واکسن تولید داخل و در ضمن به درستی یا نادرستی نظرات موافقین و مخالفین واکسیناسیون کرونا هم کاری ندارم اما 100 سال دیگه با توجه به تجربه تلخی همچون اجرای طرح کاهش جمعیت که در راستای عمل کورکورانه به دستورات سازمان بهداشت جهانی(همین سازمانی که دستورالعملهایش حکم وحی منزل را برای وزارت بهداشت ما و پزشکان داره!)جلوی رشدجمعیت گرفته شد و کشور را در پرتگاه سهمگین پیری جمعیت و رشد منف آن قرار داده و به این سادگیهاقابل جبران نیست, اگر100سال دیگه نه ,بلكه 10سال دیگه همين وزارت بهداشت خودمون اعلام کرد در نتیجه تزریق واکسنهای خارجی فلان تعداد هموطن از دنیا رفته اند یا دچار امراض صعب العلاج و حتی لاعلاج شده اند(که البته همین حالا هم برخی نتایج منفی این واکسنها مشخص شده اما از انتشار آن جلوگیری می کنند) ,اون موقع طرفداران واکسیناسیون چی دارن بگن؟؟!
  • رامین IR ۰۸:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    9 5
    اینو به مسئولای مملکت بگین که تا همین دیروز خود کرونا رو کذایی میدونستن و به واکسن هم اعتماد نداشتند ..... توطئه دشمنان ایران این ویروس رو .... این ویروس عمدی هستش... کرونا مثه سرما خوردگی هستش من همین دیروز گرفتم خوب شدم...... نمونه ای از سخنان بزرگواران و مسئولان مملکتی و رسانه نه چجندان ملی هستش
    • حسین IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
      4 11
      چرا دروغ میگی مدیران مملکت از اولین روز کشف کرونا در ایران رسانه ایش کردند و حتی هیچ امار دروغی در مورد تعداد کشته شدگان به مردم ندادن و حتی فرمنادار تهران گفتن که دیگگگگه کسی حق نداره آمار کشته شدگان رو کم بگه... اینا نشون میدن مسئولان واقعا بفکر مردم هستند و فقط فقط به فکر جیبوشن نیستن حتی اون یکی بود که از یه سطل کرونا به اندازه 500 برابر کشورهای پیشرفته واکسن استرخاج میکرد واقعا باید بهش مدال بدیم البته انگار مقام دادن بهش
  • IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    11 0
    فیلم مینو محرز هست که میگه چندتا از دارو های کرونا هیچ اثری نداشته االان گرونه همین دارو بعد هیچ کسم کاری نمی کنه یه خفاش کرونا رو اورده همینجوری ایدز پخش شد اینا ادمو میترسونه
  • IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    12 0
    الان این مشکل داشته باشه دست ما به کجا بنده کی به فکر ماست
  • مهدی IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    13 1
    از قیاست خنده آمد خلق را
  • IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    24 1
    در دهه 70 هم یه عده با طرح کنترل جمعیت مخالفت کردند ،تمسخر شدند و بایکوت !!! ولی ثابت شد که حق با اونها بود ولی حیف که دچار بحران جمعیت شدیم . حالا هم یه عده دلسوز دارن هشدار میدن در مورد واکسن ها ولی کو گوش شنوا . اینها هم در حال تحقیر شدن و سانسور هستند . امیدوارم تا دیر نشده مسئولین از خواب بیدار شوند .
  • IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    27 0
    همونهایی که به ما خونهای آلوده دادند ، به صدام بمب شیمیایی دادند و از دادن داروهای بیماران پروانه ای و سرطانی خودداری کردند . حالا دارند میلیون میلیون واکسن به ما میدهند ، حتی گاهی اوقات رایگان . واقعا نمیدونم چرا یه عده نمیخواهند از خواب غفلت بیدار شوند
  • صبا IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    21 4
    سلام علیکم. بنده با واکسن مخالفم. وقتی طب اسلامی برای مرضی علاج آنرا تجویز کرده چه لزومی به استفاده از این ابزارهای استکباری و امپریالیسمی است؟
  • IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    21 3
    الكي شلوغش نكنيد ، كرونا كشنده نيست اين پروتكلها و واكسن و داروها و از همه مهمتر ترس اينها بيمار كرونايي رو ميكشه كسي كه بيماري كرونا گرفته و خوب شده ، ديگر نيازي به واكسن ندارد
  • IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    12 8
    همین کشور خودمون یه عده ای پیام توییت میکردند واکسن بخرید، چرا واکسن نمیخرید. حالا که واکسن خریدن هشتک زدن نه به واکسن، در مرگ مردم شریک نشوید... گرفتار شدیم با اینها.
    • محمد مهدی اسلامی IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
      0 4
      جالب توجه است که بنا به قول برخی از عزیزان عده ای واکسن زده اند و در عین حال در صف مخالفین واکسن زدن ظاهر می شوند .
  • IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    11 0
    چه ربطی داره؟! برق یعنی روشنایی ولی واکسن ها همیشه عوارض داشته اند ضمن آنکه اگر واکسنی قابل قبول باشد بقول آقای حریرچی حداقل باید 7سال تحقیقات و نه مرحله آزمایشی رو طی کنه الان همه واکسن ها در محله چهارم هستند و نباید در این مرحله واکسن را اجباری کرد
  • IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    6 0
    برق هنوز هم مورد استفاده قرار می گیره، اما ۱۰۰ سال دیگه شما نیستی که عوارض واکسن رو ببینی!؟
  • حسام IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    9 2
    ما با این واکسن ها مخالفیم وبا افتخار اعلام می کنیم مانند علامه فضل الله که زیر پرچم وسفارتخانه عثمانی ها نرفت واعلام کرد صد سال دیگه راجع به من قضاوت می کنند غربگداها نباید منتظر بیگانگان باشند ما می توانستیم خودمان بهتر عمل کنیم ما به پر پر شدن ها از آمار جنگ تحمیلی نیز بزودی سبقت می گیریم مرگ برآمریکا وغربگداهای روشنفکرنما درود بر دانشمندان خانه نشین ما
    • محمد مهدی اسلامی IR ۱۹:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
      3 3
      با سلام و احترام بر جناب آقا حسام عزیز م عرض می کنم که قربان شما بشوم ، درود بر مولی امیر المؤمنین علی علیه الصلوة و السلام که وقتی با ضربت شمشیر اشقی الاشقیاء ابن ملجم علیه اللعنة فرق مبارکش شکافته شد ، برای معالجه اش طبیب آوردند ، آنهم یک طبیب یهودی ، امام علیه السلام نفرمودند نه طبیب یهودی نمیخواهم چون که طب او اسلامی نیست ، بروید یک طبیب بیاورید که طب اسلامی تحصیل کرده باشد ، میدانید چرا؟ برای این که امروز بنده ی حقیر و جنابعالی این تقسیم بندیهای من در آری طب اسلامی و طب غیر اسلامی ، نخود ولوبیای اسلامی و نخود ولوبیای غیر اسلامی ، 2+2 اسلامی و 2+2 غیر اسلامی را نداشته باشیم ، بدانیم که علم اسلامی و غیر اسلامی ندارد ، از هرجای عالم که بود بگیریم ، و در طب الادیان به حضرات مراجع عالیقدر مان رجوع کنیم و در طب الابدان به پزشکان متخصص در طب ، و بدانیم که دین را باید از دین شناسان مانند حضرت آیة الله العظمی جناب آقای مکارم شیرازی دامت برکاته بیاموزیم که می فرماید ما چیزی بنام طب اسلامی نداریم . کدام انسان عاقل برای خریدن شیرینی بجای رفتن به قنادی ، به کارگاه نجاری ، یا خیاطی می رود ؟ ! پس چرا ما دین را از دین شناسان نیاموزیم؟!! ان شا ءالله موفق و مؤید باشید . با عرض ادب ، محمد مهدی اسلامی .
  • محمد IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    7 2
    این استدلال کاملا احمقانه است. هیچ ربطی ندارند. واکسن کرونا عوارض زیادی داره و قابل اطمینان نیست.
  • حمید IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    3 1
    وزارت بهداشت وظیفه بزرگی دارد که تا کنون اهمال کاری شده اگه از میان تلفات روزانه آمار درستی از واکسن زده ها ونزده های تلفات را میداد هیچ اختلافی بین من وشما نبود.
  • IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    4 0
    ما واکسن زده ها اگر اشتباه کرده باشیم فرصت داریم واکسن بزنیم اما شما ها اگر اشتباه کرده باشید و مریض بشید میخواین چیکار کنید؟ شما واکسن زده ها چرا از واکسن نزده ها میترسید مگه شما با واکسن ایمن نشدید؟! احتمالاً واکسن هاتون مشکل داره
  • ناصر IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    0 6
    س: مخالفین واکسن ۱۰۰ سال دیگر چطور خود را قضاوت خواهند کرد؟ ج: نگران نباشید! صد سال دیگر نیستند که خودشان را قضاوت کنند!!...
  • IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    1 4
    ۱۰۰ سال دیگه هیچ کدومتون زنده نیستید .پس بیخود به خاطر یه واکسنی که نصفشم اب مقطره دعوانکنید .
  • حامد IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    6 0
    موافقین خون وارداتی از فرانسه چطور قضاوت شدند؟ موافقین واکسن وارداتی هم همونطور!
  • IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    6 4
    اگر واکسن باعث مرگ تدریجی آمدها بشه شماها چه جوابی دارید بدید. یک کم فکر نمی کنید چرا چی شده ما الان داریم در واکسیناسیون در دنیا اول می شیم که هیچ کشوری بهمون اعتراض نمی کنه. چرا جلومون وای نمی ایستند چرا صدای مسیح علینژآد و بی بی سی در نمیاد. جی شده اینقدر همه نسبت به ما مهربون شدند. واکسن هدیه می دن. مگه همین کشورها نبودند که ما را تحریم کرده بودند چرا کسی فکر نمی کنه
  • IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    3 0
    من خودم طرفدار استفاده از واکسن هستم اما فقط واکسن تولید داخل و در ضمن به درستی یا نادرستی نظرات موافقین و مخالفین واکسیناسیون کرونا هم کاری ندارم اما 100 سال دیگه با توجه به تجربه تلخی همچون اجرای طرح کاهش جمعیت که در راستای عمل کورکورانه به دستورات سازمان بهداشت جهانی(همین سازمانی که دستورالعملهایش حکم وحی منزل را برای وزارت بهداشت ما و پزشکان داره!)جلوی رشدجمعیت گرفته شد و کشور را در پرتگاه سهمگین پیری جمعیت و رشد منف آن قرار داده و به این سادگیهاقابل جبران نیست, اگر100سال دیگه نه ,بلكه 10سال دیگه همين وزارت بهداشت خودمون اعلام کرد در نتیجه تزریق واکسنهای خارجی فلان تعداد هموطن از دنیا رفته اند یا دچار امراض صعب العلاج و حتی لاعلاج شده اند(که البته همین حالا هم برخی نتایج منفی این واکسنها مشخص شده اما از انتشار آن جلوگیری می کنند) ,اون موقع طرفداران واکسیناسیون چی دارن بگن؟؟!
  • نیما HK ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    11 5
    واقعا نفهمید یا خودتون زدید به نفهمی مگر عوارض وحشتناک واکسن را نمی بنید کرونا فقط کسانی که پیرباشند یا بیماریی عوارضی داشته باشتد می کشد اما عوارض واکسن وحشتناک است
    • محمد مهدی اسلامی IR ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
      3 2
      با سلام و احترام بر عزیزم جناب آقا نیما ، که با زیارت نام شریفتان ، یکی از دوستان خوبم که همنام جنابعالی است در نظرم آمد ، چون خیلی دوستش داشتم ( و دارم) به ایشان می گفتم آقا نیما ، چه میکنی بی ما؟ قربان شما بشوم ، این بنده ی حقیر که پیر هم هستم ، هر دو دوز واکسن را زده ام ( واکسن برکت برای آن که بدینوسیله از دانشمندان جوان و فعال کشورمان ایدهم الله تعالی قدر دانی کرده باشم )و اینک بحمدالله تعالی صحیح و سالم نشسته ام وبرای جنابعالی این متن را می نویسم تا خدمت با سعادتتان عرض کنم که عزیزم حتماََ واکسن زدن رهبر معظم انقلاب مد ظله العالی را هم از تلوزیون مشاهده کردید ، پس بکوشیم بهر چه که می شنویم خوب بیندیشیم و در صورت لزوم به اهل تخصص با تقوی در هر فنی رجوع کنیم و به شایعات اهمیت ندهیم . ان شا ءالله موفق و مؤید باشید . با عرض ادب و ارادت ، محمد مهدی اسلامی .
  • IR ۰۷:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    2 3
    کاربر محترمی در جائی نوشته بودند که : «تا حالا کسی از مصرف‌کنندگان داروی امام کاظم (ع) رو ندیدم یا نشنیدم که از کرونا مرده باشه، ولی واکسن رده‌های زیادی میشناسم که با وجود حتی هر دو دوز واکسن و گذشت زمان مناسب بعد از تزریق بر اثر کرونا فوت شدند.» بنده ی حقیر خدمت با سعادت آن بزرگوار نوشتم : «با سلام و احترام بر جنابعالی نا شناس جان عزیزم عرض می کنم که قبول دارید، حضرت امام رضاخیلی بهتر و بیشتر از هر کسی داروی پدر بزرگوار خود را صلوات الله و سلامه علیهما وعلی آبائهما را می شناخت ولی با مسمومیت دعوت حق را لبیک و بدرجه ی شهادت نائل شدندیا نه ؟ در کجا هست که ائمه ی طاهرین علیهم آلاف التحیة والثناء فرموده باشند کسی به اطباء رجوع نکند؟، آن بزرگواران که دارندگان علوم اولین و آخرین بودند ، فرموده اند علم را از هر جا که باشد بگیرید . گرچه جنابعالی نفرموده اید کسی به پزشکان رجوع نکند اما ممکن است کسانی پیدا شوند و گمان کنند که رجوع به پزشکان امر ی نا درست است ، و در آن لحظه ازاین که برخی از مراجع عالیقدر ما برای درمان وجود مبارک خود شان به پزشک درانگلستان رفته اند که اگر این کار نا درست بود هر گز آن عزیزان که ما باید اسلام را از آنان بیاموزیم چنین نمی کردند ، لذا حقیر برای بر طرف کردن گمان و تصور غلط که احتمال دارد پیدا بشود ، این متن را نوشتم . ان شاءالله موفق ومؤید باشید ، با عرض ادب ، محمد مهدی اسلامی ».
  • IR ۰۸:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
    4 0
    نزدیک دو سال به مردم دارو دادند و بعد از دو سال گفتند اشتباه کردیم و داروها باعث و بانی کشتار مردم شدند. حالا با چه اطمینانی از واکسنی که اضطرار بیرون آمده دفاع میکنید. من نمی دانم چه شده؟ کمی شک نمی کنید. چرا اتریش واکسن خود را به ایران هدیه می دهد. چه شده که ژاپن چنین می کند چرا همه کشورهایی که ما را تحریم کرده اند اینقدر مهربان شده اند. چرا دقت نمی کنید. یک سال دیگر که آدمها مثل برگ ریختند عدرخواهی شما از این دفاع اشتباهتان جبران ناپذیر خواهد بود
  • محمد IR ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
    0 0
    عوارض واکسن خیلی بیشتر از اونی هست که پزشکان میگن به ما فقط کمی از عواض را گفتن و بقیه عوارض را پنهان کردن حالا خواهید دید بعد ها مشخص میشود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس