مجرد: تلاش کردیم تا بهترین اتفاق برای والیبال ایران رقم بخورد/ کریمی: بازیکنان جوان خودشان را ثابت کردند

بازیکن تیم ملی والیبال کشورمان گفت، او و دیگر بازیکنان این تیم تمام تلاش‌شان را به کار گرفتند تا بهترین اتفاق برای والیبال ایران رقم بخورد.

به گزارش مشرق، علی‌اصغر مجرد پس از پیروزی تیم ایران برابر ژاپن و کسب مدال قهرمانی آسیا، گفت: برای رسیدن به این عنوان زحمات زیادی کشیدیم.

وی با تأکید بر اینکه از روز اول رقابت‌ها تنها با هدف قهرمانی پا به مسابقات گذاشته‌اند، افزود: خدا را را شاکرم که این اتفاق رخ داد. این قهرمانی را به مردم کشورم تقدیم می‌کنم.

مجرد تصریح کرد: تمام تلاش‌مان را به کار گرفتیم که بهترین اتفاق برای والیبال ایران رقم بخورد.

بازیکن تیم ملی والیبال ادامه داد: همانطور که اراده و هدف‌گذاری کردیم که در این مسابقات قهرمان شویم، برای دیگر مسابقات نیز هدف‌گذاری می‌کنیم تا بهترین نتایج را به والیبال ایران تقدیم کنیم.

همچنین جواد کریمی پس از قهرمانی تیم ملی والیبال ایران در آسیا گفت: با تمام مشکلات موجود در ژاپن از جمله مشکلات غذا و هتل مبارزه کردیم، چون تنها یک هدف داشتیم که آنهم قهرمانی بود. خوشحالم این اتفاق بزرگ با کادر ایرانی و زحمات آنها به بار نشست.

کریمی که عنوان برترین پاسور آسیا را در ژاپن به خود اختصاص داد، به کار دشوار تیم ایران در دیدار نهایی برابر ژاپن اشاره کرد و افزود: ژاپن میزبان بود و رویارویی با این تیم و تماشاگرانی که برای تشویق ژاپنی‌ها آمده بودند، بسیار دشوار بود، اما بازیکنان تفکرات قبلی را کنار و با نگاهی جدید پا به میدان گذاشتند و جلو رفتند.

وی افزود: بازیکنان جوان تیم ملی نشان دادند که در آینده می‌توانند جایگزین خوبی برای بزرگان تیم ملی والیبال ایران باشند.

بیست‌ویکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا که از ۲۱ شهریور ماه به میزبانی ژاپن در شهر چیبا آغاز شده بود، عصر امروز (یکشنبه) با قهرمانی تیم ملی والیبال ایران به پایان رسید.

تیم‌های ژاپن، چین و چین تایپه نیز در مکان‌های دوم تا چهارم این رقابت‌ها قرار گرفتند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • پری مجرد 44 ساله IR ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
    0 2
    البته صابر کاظمی تلاش کرد نه شما
    • IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
      3 0
      بارها کامنتای ضد ونقیض تو رو دیدم .کسایی مث تو تنها هدفشون از کامنت گذاشتن ایجاد تفرقس بهتره بدونی تیم ایران اول شد تیییمم در ضمن مجرد بهترین بلاکر آسیا شد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس