وزیر دفاع عراق بر کنترل کامل مرزهای اداری کربلا برای تامین امنیت اربعین تاکید کرد

وزیر دفاع عراق بر کنترل کامل مرزهای اداری و مناطق صحرایی استان کربلا برای تامین امنیت زائران مراسم اربعین امام حسین(ع) تاکید کرد.

به گزارش مشرق، «جمعه عناد سعدون» وزیر دفاع عراق امروز از شهر کربلای معلی در راستای  تامین امنیت زائران اربعین امام حسین(ع) دستورات لازم برای حفظ مرزهای استان کربلا و مناطق صحرایی آن را صادر کرد.

به گزارش موازین نیوز، وزارت دفاع عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد: وزیر دفاع عراق امروز به همراه شماری از مقامات ارتش و اطلاعات نظامی عراق به استان کربلا سفر کرد و مورد استقبال فرمانده عملیات کربلا و فرمانده پلیس و فرماندهان الحشد الشعبی در این استان قرار گرفت.

بر اساس این بیانیه، جمعه عناد سعدون به محض رسیدن به کربلا یک نشست امنیتی با فرماندهان عملیات کربلا برگزار کرد و در آن به شرح مفصلی از طرح امنیتی ویژه تامین موفق مراسم اربعین امام حسین(ع) گوش فرا داد.

در این نشست بر کنترل کامل مرزهای اداری و مناطق صحرایی کربلا و استقرار واحدها در مناطق تحت مسئولیت خود تاکید کردند، به گونه‌ای که حفاظت لازم از همه زائران و مسیرهای آنها تا استان کربلا تضمین شده و تلاش‌های اطلاعاتی در این خصوص تشدید شود.

وزیر دفاع عراق پس از آن با حضور در مقر استانداری کربلا با نصیف جاسم الخطابی استاندار کربلا جلسه‌ای به منظور بررسی اقدامات مربوط به تامین امنیت مراسم اربعین برگزار کرد.

وزیر دفاع عراق سفر خود به کربلا را با زیارت حرم امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل العباس(ع) به پایان رساند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس