سرقت با ناخن گیر

رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی از دستگیری سارق بعنف و زورگیر که اقدام به سرقت طلا از بانوان در پوشش راننده در محدوده جنوب غرب تهران کرده بود، خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ کارآگاه علی عزیزخانی گفت: پیگیری و رسیدگی به جرائم خشن با توجه به آثار منفی و تبعات روحی و روانی که برای مالباخته دارد، در اولویت رسیدگی و در رأس اقدامات پلیس آگاهی است، در همین راستا و پیرو شکایت خانمی جوان مبنی بر سرقت به عنف طلاهای وی رسیدگی به پرونده در دستور کار کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت بعنف پایگاه هشتم پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرقت به عنف در پوشش راننده

وی افزود: شاکی اعلام کرد، حدود ساعت ۱۶:۰۰ بیست و ششم تیر ماه در خیابان ابوذر سوار یک خودروی سمند نقره ای شدم که راننده جوان ناگهان با تغییر مسیر و توقف در محیطی خلوت با تهدید و ایجاد رعب و وحشت طلاهایم را گرفت و النگوهایم که به راحتی از دستم خارج نمی شد را با استفاده از ناخن گیر بریده و از دستم خارج کرد.

با ارجاع پرونده به دایره مبارزه با سرقت های به عنف پایگاه هشتم آگاهی، کارآگاهان با تحقیقات و بررسی های بیشتر به این نتیجه رسیدند که سه فقره شکایت دیگر با همین شیوه مجرمانه ثبت شده که پس از تجزیه و تحلیل موضوع، سریالی بودن این نوع سرقتها  در حوزه استحفاظی کلانتریهای ۱۴۹ امامزاده حسن(ع) و ۱۶۱ ابوذر محرز شد.

وی گفت: در یکی از شکایتها، مالباخته اعلام کرده بود که دو مرتبه سوار خودروی مذکور شده که در بار اول با راننده طرح دوستی ریخته و از وی شماره ای در اختیار دارد که با اقدامات پلیسی و شیوه های نوین و علمی کشف جرم هویت سارق به نام «اصغر» شناسایی شد.

سرقت طلای زنان تهران با ناخن گیر

این مقام انتظامی تصریح کرد: با دعوت از شاکیان و ارائه تصاویر بدست آمده از اصغر، همگی وی را به عنوان سارق زورگیر اموال خود شناسایی کردند، در نهایت با بررسی آدرس های متهم و شناسایی مخفیگاه وی، متهم سوار بر یکدستگاه خودروی سمند نقره ای که دارای سابقه توقیف در شهرستان رباط کریم نیز بوده، دستگیر شد.

عزیزخانی افزود: وی در ابتدا منکر جرائم خود بود اما با مشاهده شواهد  و مواجهه حضوری با شاکیان، به سرقت های سریالی خود اعتراف کرد؛ در بازرسی از خودروی وی دو عدد ناخن گیر که بوسیله آن اقدام به بریدن النگوی شکات می کرده است نیز کشف شد و با هماهنگی قضائی، متهم برای ادامه تحقیقات تحت نظر است.

منبع: رکنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • شیوا IR ۲۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    14 6
    حقتونه . تمام شما زنهایی که سوار ماشین شخصی میشین حقتونه این بلا سرتون بیاد . یک زن اگه آدم درست و حسابی باشه ، وقتی تنهاست سوار ماشین مرد غریبه نمیشه . مترو ، اتوبوس ، تاکسی ، اینها وسایل نقلیه عمومی هستند . وقتی سوار ماشین مرد غریبه میشین هرچی سرتون بیاد حقتونه
    • محمدرضا IR ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
      1 1
      احسنت . . . حالا خفه شو احمق
    • ناشناس IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
      1 1
      این چ حرف بی منطقیه که تومیزنی یعنی تاحالانشده سوارماشین سواری بشی مگه تاکسی هاغریبه نیستن اتفاق دیگه خداازاون مردنگذره اگرنه چ ربطی به زن داره که هرچی ازدهنت میادمیگی
  • مهدی IR ۰۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    1 1
    شیوا خانم یکم زیاد از حد بی منطق حرف میزنی. حالا اگه خودت گرفتار چنین ادمهایی بشی بهت بگن حقت بوده خوشت میاد؟ از یک زن بعید اینقدر سنگ دل باشه .متاسفم برات

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس