کد خبر 1274410
تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۶
زاکانی نمایه

شهردار تهران اعلام کرد: سازمان‌ها و شرکت‌های شهرداری ملکف‌اند همه درآمدها را صرفا به حساب درآمدی خزانه این نهاد واریز کنند.

به گزارش مشرق، بر اساس دستورالعمل معاونت مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران و همچنین ابلاغ آن از سوی شهردار تهران، به منظور شفاف شدن حساب‌های شهرداری و نظم بخشی به تراکنش‌ های مالی شهرداری تهران تمامی واحدها، مناطق، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه و موسسات شهرداری تهران ملکف هستند تا همه منابع درآمدی و سایر وجوهی که به موجب بودجه مصوب وصول شده است را صرفا به حساب‌های درآمدی خزانه شهرداری که به پیشنهاد شهرداری و تایید شورای شهر تهران افتتاح شده یا می‌شود، واریز کنند.  

بیشتر بخوانید:

از لبخند برجام تا اشک شانگهای/ لطفا زاکانی به راه قالیباف نرود!

این دستورالعمل بر اساس مفاد ۳۵ برنامه سوم توسعه شهر تهران، لزوم به کارگیری دستورالعمل خزانه‌داری در شهرداری تهران که از سوی وزارت کشور در سال ۱۳۹۶ ابلاغ شده بود و همچنین در راستای اجرای تبصره یکم بودجه موصب شورای شهر تهران است.  

ابلاغ این دستورالعمل در شرایطی است که پیشتر برخی از اعضای شورای پنجم شهر تهران نسبت به واریز نشدن درآمدها به خزانه شهرداری انتقاد داشتند و بارها نسبت به همکاری نکردن سازمان‌ها و شرکت‌های در اجرای این مصوبات تذکر دادند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • DE ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    0 0
    اقای زاکانی محترم لطفا چند تا بازرس در مناطق 22 گانه تهران هم بذارید تا ناشفاف ها و اب زیرکاه ها ! کاملا مجبور بشن شفاف عمل کنن. منطقه 18 شهرداری شون سالهاست خواب تشریف دارند و با اینکه میدونن زیر ساز بعضی جاهای مناطق 18 خیلی بی رمقه خیلی خیلی کاهلی کردن و بخش انتقال فاضلاب رو راه اندازی نکردن . بخش حمل و نقل این منطقه با این توان تجاری بالا خیلی عقبه. اتوبوس های مرتب و منظمی ندارند . این منطقه با اینکه یک قدمیه میدان آزادی هستش یک خط مترو نداره. ده ها ساله از مردم پول فاضلاب کشی رو گرفتند ولی هنوز دو سه تا حوضچه فاضلاب رو نساختن وراه اندازی نکردند. بسیاری از اپارتمان ها بعلت عدم انتقال فاضلاب و قدیمی بودن ساخت در معرض خطر ریزش قرار دارند. اگر خدایی نکرده یک زلزله مثل دفعه قبل بیاد دخل اپارتمان های قدیمی اومده وریزش میکنن و جان ادم ها در معرض خطره.
    • IR ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
      0 0
      انتظار داری کاری بکنه؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس