سردار ذوالقدر

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران گفت: در دنیایی که کشورهان متمدن ماسک‌ و اکسیژن را از یکدیگر دزدیدند، ایران افتخار تزریق واکسن به اتباع خارجی مجاز را دارد.

به گزارش مشرق، سردار احمد ذوالقدر فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران امروز در مراسم افتتاح مرکز واکسیناسیون روستای رضی‌آباد بالا شهریار اظهار کرد: از آنجایی که امروز مسئله اول کشور واکسیناسیون است، فرموده مقام معظم رهبری و دستور فرمانده کل سپاه مبنی بر دراختیار گذاشتن تمام امکانات سپاه برای واکسیناسیون عمومی بوده است.

وی افزود: از حدود یک ماه پیش، امروز شاهد اضافه‌شدن ۲۹‌امین مرکز تجمیعی واکسیناسیون در سطح استان تهران در شهریار هستیم که ادامه خواهد داشت.

فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران با اشاره به جمعیت بالا در شهریار، بیان کرد: امروز علاوه بر واکسیناسیون ۱۸ سال به بالا، اتباع خارجی مجاز کشور نیز واکسینه می‌شوند و افتخار بزرگی است در دنیایی که کشورهای متمدن ماسک‌ها و اکسیژن‌ها را در فرودگاه از یکدیگر دزدیدند، ما این امر را عملی کردیم.

ذوالقدر ضمن توصیه به مردم برای جانماندن از فرآیند واکسیناسیون، گفت: امروز برای کسانی که توانایی جسمی برای حضور در مرکز واکسیناسیون را ندارند، سپاه ناحیه شهریار موظف است خودروی خود را در اختیار گذاشته و شهروند مورد نظر را در صورت امکان به محل واکسیناسیون منتقل کند.

وی تصریح کرد: روز به روز آمار واکسیناسیون، مراجعات و مراکز تزریق رو به افزایش است و ما در سطح مراکز واکسیناسیون استان تهران هیچ صف و انتظار طولانی مردم را ندیدیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
    5 1
    اين تركها هم اتباع خارجي هستند. همگي قاچاقي به ايران آمده اند. بايد تو نوبت بگذاريد نه اينكه همراه با مردم ايران بهشون واكسن بزنيد. اگر واكسن كم بود براي بيگانگان كه غيرقانوني آمده اند بايد كم باشد نه مردم كشور خودمان.
  • AU ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
    0 1
    فقط اتباع مجاز؟ غیرمجازها انسان نیستند؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس