روحانی

عامل نفوذی دولت روحانی که این روزها در لندن زندگی می‌کند در یادداشتی با کدهای خاص و به نقل از منبعش در وزارت خارجه نوشته است: اگر مذاکره نشود، قافیه را باخته ایم!

سرویس سیاست مشرق- نه در برابر دوربین رسانه‌ها حاضر می‌شود و نه به مراسم‌های رسمی می‌رود، این روزها همه می‌پرسند رئیس‌جمهور سابق ایران «حسن روحانی» کجاست؟ برخی اخبار حکایت از آن دارد که رئیس دولت تدبیر در خانه مجلل خود در شمال تهران به استراحت مشغول بوده و بیشتر وقت خود را در رسیدگی به امور شخصی سپری می‌کند. روحانی برخلاف سنت روسای جمهور قبلی از گرفتن دفتر از سوی نهاد ریاست جمهوری سر باز زده و در منزلش به برخی امور رسیدگی می‌کند.

روزنامه آفتاب یزد در گزارشی  از وضعیت حسن روحانی خبر داده است که رئیس‌جمهور سابق اغلب اوقات خود را به کوه‌نوردی در شمال تهران سپری می‌کند. در این گزارش آمده است روحانی این روزها از جانب اطرافیان خود طردشده و حتی آن‌ها تلفن او برای رفتن به کوه‌نوردی را نیز پاسخ نمی‌دهند!

این روزنامه اصلاح‌طلب نوشته است که حسن روحانی منزوی‌شده و کنج عزلت گزیده است. این روزنامه در ادامه گزارش خود خبر عجیبی نیز منتشر کرده و مدعی شده است حسن روحانی به دلیل عدم انتصاب به‌عنوان رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام قهر کرده است. آفتاب یزد می‌نویسد: «برخی نیز موضوع غیبت روحانی را به‌ حکم او در مجمع تشخیص مصلحت نظام گره می‌زنند و بر این باورند که چون حکمی برای او صادر نشده روحانی تصمیم به انزوا گرفته است. دراین‌بین برخی نیز بر این باورند که روحانی به این دلیل که کارنامه موفقی در زمان ریاست جمهوری خود ارائه نداده است و از آنجایی‌ که اهل مشورت نیست، حکمی برای حضور او در مجمع صادر نشده است» [۱]

دو رئیس‌جمهور پیش از روحانی هیچ‌کدام بعد از پایان مأموریت خود انتظار انتصاب در مقامی حکومتی نداشته‌اند، یکی از آن دو، موسسه خصوصی باران (البته با رانت دولتی) را تشکیل داده و دیگری عضو ساده مجمع تشخیص مصلحت نظام است، این ادعا که رئیس دولت تدبیر انتظار داشته پس از پایان دوران ریاست جمهوری خود در سمتی عالی منصوب شود، تنها زاییده رسانه‌های اصلاح‌طلب در ماه‌ها اخیر بوده است.

روزنامه شرق در گزارشی با عنوان «روحانی در پرده آخر» می‌نویسد: حسن روحانی در آخرین شب ریاست‌جمهوری خود در تلویزیون اعلام کرد که به کارهای علمی و فرهنگی بازخواهد گشت. یک‌ماهی از رفتنش گذشته و هیچ خبری از او نیست؛ حتی از سوی مقام معظم رهبری نیز حکمی برای عضویتش در مجمع تشخیص مصلحت نظام صادر نشده است. هرچند این شایعه وجود دارد که حسن روحانی یکی از گزینه‌های ریاست بر مجمع تشخیص مصلحت نظام است؛ اما آخرین حضور او در مجمع به حدود پنج ماه قبل از فوت هاشمی رفسنجانی برمی‌گردد.

دو هفته بعد از پایان ریاست‌جمهوری خاتمی در مرداد سال ۸۴ او در مراسم تودیع حسن روحانی در شورای عالی امنیت ملی گفته بود هر چه نظام بدهد می‌پذیریم، اشاره او به مشارکت اصلاح‌طلبان در قدرت پس از شکست در انتخابات بود، به نظر می‌رسد پروژه داشتن پایی در قدرت همچنان میان اصلاح‌طلبان و میانه‌روها طرفداران جدی داشته و برخی می‌خواهد از کارت روحانی برای دسترسی به یکی از نهادهای مهم حکومتی استفاده کنند.

البته برخی کارشناسان سیاسی اعتقاد دارند که مطرح کردن نام روحانی به‌عنوان رئیس مجمع تشخیص مصلحت تنها برای ایجاد یک حفاظ امنیتی در برابر بازخواست احتمالی است. خبرگزاری فارس نوشته است که تا امروز بیش از ۵۰۰ هزار نفر از دانشجویان، طلاب و اقشار مختلف مردم با امضای نامه‌ای از حسن روحانی رئیس‌جمهور سابق به کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی شکایت کردند. با توجه به شرایط موجود «بازنشستگی سیاسی» بهترین گزینه برای آینده رئیس جمهور سابقه ایران است، او می تواند با بهره بردن از این وضعیت به علایق شخصی خود به درستی برسد. [۲]

 حسن روحانی در مرز بازنشستگی سیاسی/ چرا شاه کلید نفوذی‌ها در لندن هنوز نگران مذاکره است؟

دسته‌کلید یا شاه‌کلید؛ کدام‌یک قفل را باز کرد؟

سال ۹۶ سعید حجاریان با دعوت برای رأی دادن به روحانی، گفته بود «روحانی با یک دسته‌کلید برای حل مشکلات آمده است، البته دو سال پس‌ از آن سخنرانی در ستاد مرکزی انتخاباتی روحانی به ناگهان ورق برگشت و تئوریسین اصلاحات عنوان کرد که روحانی شاه‌کلید نداشته و نتوانست بر مشکلات کشور غلبه کند. اشاره حجاریان به آن بود که رئیس دولت تدبیر  اجازه برقراری ارتباط با آمریکا را نداشته و ناکام مانده است. بعد از پایان کار روحانی بدون آنکه گشایشی در رفع تحریم‌ها ایجاد شود، دولت سیزدهم با اقدامات جهادی و انقلابی توانست گره بیماری کرونا را بازکرده؛ در حوزه بین‌المللی تحرکات اساسی در وضعیت دیپلماتیک ایران ایجاد کند؛ حال مردم حق‌ دارند از خود بپرسند که در عرض این مدت کوتاه رئیسی چه کرد که روحانی در انجام آن ناکام بود؟

پاسخ به این سؤال شاه‌کلید ماجراست، جریانی که کشور را قفل کرده و بهبود وضعیت را به همکاری با آمریکایی‌ها و تسلیم کردن مقاومت به آن‌ها گره‌ زده بود توسط مردم از کار برکنار شده و یک نیروی جهادی پرکار، اما کم‌ادعا جای آن را پرکرده است. «شاه‌کلید نفوذی» در ماه‌های آخر دولت روحانی با قطع برق، آب، افزایش سرسام‌آور قیمت کالاهای اساسی چنان دره عمیقی زیر پای دولت جدید حفر کرد که تنها راه باقی‌مانده برای دولت رئیسی ادامه راه دولت روحانی برای مذاکره با دشمن باشد.

یکی از اعضای حزب منحله مشارکت در صبح روز پیروزی رئیسی در انتخابات در جلسه‌ای گفته بود که وضعیت تغییری نخواهد کرد؛ رئیسی همان روحانی است؛ او مجبور است با آمریکایی‌ها مذاکره کند! اشاره او بدان بود که چنان پیش پای دولت مین‌گذاری شده است که دولت سیزدهم چون دولت قبل باید برای فروش نفت و وارد کردن واکسن دست به‌سوی کدخدا دراز کند.

 حسن روحانی در مرز بازنشستگی سیاسی/ چرا شاه کلید نفوذی‌ها در لندن هنوز نگران مذاکره است؟

نگرانی محمد علی شعبانی از عدم برگزاری نشست برجامی در نیویورک

البته برنامه عوامل تخریب‌گر به‌هم‌خورده و کشور با مدد به بازوان مقاومت و رهنمودهای رهبر انقلاب در مسیر درست رو به‌ پیشرفت قرار گرفته است؛ به هم خوردن صحنه چنان به مذاق عامل نفوذی دولت روحانی که این روزها در لندن زندگی می‌کند تلخ آمده که در یادداشتی با کدهای خاص و به نقل از منبعش در وزارت خارجه نوشته است: اگر تا میانه مهرماه (اوایل اکتبر) در وین مذاکرات شروع نشود؛ قافیه را بد باخته‌ایم. عامل سرویس امنیتی انگلیس در تهران جای خالی رؤسای سابقش را به خوبی حس می کند!

 

[۱] http://aftabeyazd.ir/?newsid=۱۹۶۳۶۱

[۲] https://www.farsnews.ir/news/۱۴۰۰۰۶۰۸۰۰۰۴۳۰

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 81
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • KURD IR ۰۷:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
    12 39
    اینها حرفها بهش میگویند مفت
    • IR ۰۸:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
      8 92
      باید هر چه سریعتر به برجام برگردیم.
    • IR ۰۸:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
      42 1
      حتما منظورت این است که خیانتکاران بنفش کشور را "مفت" فروختند و ویران کردند
    • IR ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
      60 3
      بانیان وضع موجود باید محاکمه و مجازات بشوند تا دیگه کسی جرئت نکنه وعده های دروغ به مردم بدهد.
    • IR ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
      68 1
      روحانی باید بازخواست شود.
    • IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
      11 3
      به تو چی میگن؟
    • IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
      14 1
      ان شالله زودتر از لحاظ پست های کاری بازنشسته بشه
    • IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
      1 0
      چی بگم والا
    • احمد IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
      30 1
      فقط محاکمه.
    • IR ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
      6 1
      معنای عکس دکترهمتی در خیابان ولی عصر عج جلوی ساختمان رییس هلال احمر به بهانه هفته دفاع مقدس چیست؟ فردی با سابقه اصلاح طلبی افراطی با شال سبز با متن بودار در روزهای آخر ریاست!؟ دوستان دولت انقلابی و اطلاعات سپاه کجا هستند؟ ظاهرا بازداشت تیم هلال احمر خراسان رضوی و استعفای دو معاون اصلاح طلبش هم در این اقدام بی سابقه و کج دهنی بی تاثیر نیست. آیت الله رییسی باید زودتر این گستاخهای بی عرضه دولت روحانی را عزل کند. مشرق خواهش میکنیم پیگیری کنید
    • SE ۲۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
      8 0
      باز نشستگی از زندگی چطور؟
    • سوخته IR ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
      2 0
      خیانت دوتابعیتی جاسوس بقدری است که لیاقت محاکمه هم ندارد
    • IR ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
      0 0
      حرف تو حرف مفته
    • IR ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
      1 0
      از بس شما مفتی حرف زدید و حرف مفت زدید. حالا حرحرفی را مفت می بینید. هرکسی از ظن خود شد یار من.
  • محمدایوب IR ۰۷:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
    48 1
    انشاالله بعد از 42سال که از انقلاب گذشته. با نگاهی به کشورهای چین و کره واسراییل که وقتی رییس جمهور یا نخست وزیر. تخلف وکوتاهی وموجب دزدی اقوام خود شده را محاکمه میکنند. جمهوری اسلامی هم مصلحت را کنار گذاشته. وبا بازخواست روحانی. اورابه عدالت سپره وبرای او حکم صادر کنند. تا اصلاح طلبان حامیان سینه چاک او از نگرانی دربیایند.
    • IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
      21 0
      ایوب! مگه اسراقیل کشوره؟
  • IR ۰۸:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
    19 11
    طالبان وزیر انرژی هسته ای تعیین کرده است . ایا انها هم انرژی هسته ای را حق مسلم خود می دانند ؟؟؟؟؟؟ خدا به داد مردم دنیا برسد .
    • IR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
      10 1
      اولا انرژی هسته ای حق مسلم همه مردم دنیاست. اون سلاح هسته ای است که محکوم است و تنها کشوری که تاکنون از آن استفاده کرده ارباب و عشق جنابعالی است!!
    • IR ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
      0 3
      شما اگر سواد لازم را داشتی می دانستی سازمان انرژی هسته ای به چه شرطی دانش هسته ای را در اختیار کشور ها می گذارد . واکر کشورها شرایط را رعایت نکنند چه عواقبی دارد . نهایت آن انزوای کامل بین‌المللی و شاید هم یک جنگ تمام عیار.
  • مظلوم IR ۰۸:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
    32 1
    خیلی هم خوب . کسی که فقر رو براحتی گذاشت توی سفره مردم با ایجاد تورم و کمبود های مصنوعی و گرانی و بی سر پرست کردن ده ها هزار خانواده ایرانی به علت عدم تمایل به ورود واکسن از شرق و تمسخر ملت با ان خنده های ..... الان باید با خیال راحت تو خونش بشینه و کوه نوردی هم بره و از همه هم طلب کار باشه و دوباره بخنده . هیهات
  • امیرو IR ۰۸:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
    45 1
    آقای روحانی باید از ملت ایران بخاطر هشت سال سیاهی معذرت خواهی میکرد.
    • IR ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
      33 1
      عذر خواهی برای وقتی است که فرد ناخواسته و سهوی ضرری برساند
  • عادل IR ۰۸:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
    36 1
    روزنامه شرق... روزنامه شرق... خدایا شر منافقان رو از سر این ملت کم کن...
  • IR ۰۸:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
    45 1
    تنها خواسته برحق مردم محاکمه علنی مسبب وضع موجود و ویرانی اقتصاد مملکته . اما چرا انجام نمیشه ؟
  • مصطفی IR ۰۸:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
    38 0
    والا آدم می مونه چی بگه./ من فکر نمی کنم کشور اینجوری درست بشه. اینکه یک عده ای بیان و 8 سال خیانت پشت خیانت کنند و مردم هم اعتراض کنند و هیچ نهاد و قوه قضاییه هیچ کاری نکنه .... . تو آمریکا کلینتن بخاطر رابط با یک زن دادگاهی شد
  • IR ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
    21 0
    اولا عضو ساده مجمع نداریم. مگه مجمع جای کم اهمیتی است که عضوش ساده باشه. چه احمدی نژادکه دچار انحراف و اشتباهات نابخشودنی شده و چه دیگران. همشون عضو مجمع هستن و مهمن. ثانیا اگه روحانی برای مجمع اهمیتی قایل بود که وقتی به عنوان رئیس جمهور عضو حقوقی بود در جلسات شرکت می کرد. حتما مجمع تشخیص براش مهم نیست پس طبیعیه که حضرت آقا براش حکم نزنه. فعلا بره دادگاه جواب پس بده تا بعد تکلیفش رو روشن کنیم.
    • خخ IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
      2 4
      با سکوتش همتون را داره می سوزونه!!!!
  • IR ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
    31 0
    او فقط از ترس مواجه با مردم است که در اجتماعات شرکت نمی کند وگرنه همه می دانند که او چقدر علاقمند به خود نمایی و فخر فروشی است .
  • IR ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
    48 0
    او فقط از ترس مواجه با مردم است که در اجتماعات شرکت نمی کند
  • شیرازی IR ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
    26 0
    با آوردن عکس و نام این شخص حال مردم را خراب نکنید. در ضمن رفتن او به کوه دروغ است او فقط تا جائی میرود که بتوان با ماشین رفت از جایش نمیتواند تکان بخورد.
  • IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
    35 0
    واقعا بدون بازخواست چطور انتظار دارید مردم عدالت را باور کنند؟!
  • فرزاد IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
    9 0
    بزنید زیر میز برجام
  • کیان IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
    5 4
    خوب شما مذاکره نکنید
  • هفتانی IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
    10 0
    مذاکره ی ما برای احقاق حقمون خواهد بود نه اینکه مجدد ما قرارداد یکطرفه اجرا کنیم
  • علی IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
    14 1
    حضؤر روحانی در هر نهادی و پست و مقامی خسارت بار هست به خاطر تفکر غربگرایی که داره هر نهادی باشه انجا را محل نفوذ و ضربه زدن زه کشور مردم و انقلاب و نظام میکنه بهتر هست قوه قضاییه که از زمان ریسی راه مبارزه با فساد اقتصادی و سیاسی دانه درشتها مخصوصا اقازاده ها و مقامات سیاسی سابق در پیش گزفته و تا معاون اول ریس جمهور رسیده این مصونیت ساختگی که شخص ریس جمهور هر قانون شنکنی میکنه از محاکمه مصون هست را بشکنه و روحانی با توجه به شکایت پانصد هزار نفر. از روحانی در کمسیون آصل نود. محاکمه اش شروع کنه تا در اینده هیچ فکر سواستفاده از پست و مقام و ظلم به مردم و نظام در سر نداشته باشه
  • IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
    11 1
    بی وجدانها خودشون میدونن برجام چه بلایی سر کشور میاورده
  • IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
    19 0
    نفرینها پشت سرشه هرجا باشه نوک کوه یا توی استخر
  • محسن IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
    17 0
    با مدیریت روحاین هر کشوری جز ایران بود ده ها بار متلاش یشده بود. جزایش ؟
  • سید فروزان CH ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
    7 0
    جناب فریدون ، نه کار علمی بلد است نه کار فرهنگی ، اما در کار آرایشی بسیار تبحر دارد ، ریش رنگ کردن ، عبا ایتالیایی با کفش انکلیسی و عینک فرانسوی و رنگ ریش آلمانی ،کار هر کسی نیست ، ایشان برود در یک مرکز مد فعالیت کند بهتر است
  • علی IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
    7 0
    چرا روحانی بازخواست نشد؟
  • IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
    5 0
    در این هشت سال هر کاری که لازم باشه یه نفر انجام بده تا بازخواست بشه روحانی و اصلاح طلبان از انجام دادنش به دفعات دریغ نکردند قوه قضاییه کی میخواد دست به کار بشه
  • IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
    6 0
    انقدر دلم از روحانی پره که میگم یه چیزی بگم ولی میدونم مشرق توهینها رو چاپ نمیکنه...............
  • جلال IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
    3 0
    اگر محاکمه نشود در این صورت ایران لقب «بهشت نفوذی‌ها و نابودگرها» را خواهد گرفت. مطمئن باشد از محاکمه او کسی (جز خانواده‌اش احتمالا) رنجیده نخواهد شد.
  • IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
    5 0
    بانظرت موافقم بايد محاکمه‌ بشوند
  • محسن IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
    0 0
    همیشه تقابل حق و باطل وجود داره
  • بهرام IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
    3 0
    حسن روحانی در آخرین شب ریاست‌جمهوری خود در تلویزیون اعلام کرد که به کارهای علمی و فرهنگی بازخواهد گشت غضنفر هم که به زبان انگلیسی مسلط است چون در انگلستان تحصیل کرده به کار علمی مشغول شده . خدایا این علم چه مظلوم واقع شده با این غضنفرها
  • DE ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
    1 1
    در دوره روحانی 7 میلیون بشکه نفت ناپدید شد ، یک میلیارد و 177 میلیون دلار از سهم صندوق توسعه واریز نشد ، 200 میلیون یورو تخصیصی برای مبارزه با کرونا کجا رفت ، 200میلیون دلار از سهم صندوق توسعه ملی درسال 96 به مناطق زلزله زده اختصاص یافت که سرنوشت آن در هاله ابهام است ، 45 میلیون دلار سهم توسعه استانها در دوره روحانی کجاست ، در سال 97 میلیون ها دلار ارز حاصل از صادرات نفت به خزانه داری واریز نشد .. از زدو بندهای فامیلی و حقوق های نجومی و گرانی سرسام آور و تخلفات اقتصادی دیگر او چه بگوئیم ؟؟ امروز روحانی با مقرری بازنشستگی 350 میلیون تومانی در بهترین نقطه شهر نشسته و به ریش ملت می خندد .
  • IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
    2 0
    بزرگترین درس را مردم ایران باید از این چند سال گذشته بگیرند. "چمشان را باز کنند ببیند ب چه کسی رای میدهند". ایا این فرد توان فکری، ارق ملی و قوه راهگشایی دارد؟
    • IR ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
      0 1
      برادر اشتباه نکن .فکر می کنی در کشور چند نفر مثل رییسی پیدا می شود. تازه اگر ما همه یاریش نکنیم .موفق نمی شود . رییسی یک قهرمان ملی است .و عصاره چهار سال تجربه یک ملت است . ومهمتر از همه مشیت الهی و حمایت امام زمان را دارد. او دارد معجزه آسا عمل می کند . واکسیناسیون را ببین .انشاالله تحریمها را هم با سربلندی بر میدارد.
  • مهدی IR ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
    3 0
    خدا نگذره از روحانی و اصحابش
  • IR ۱۷:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
    2 0
    خدارو شکر الان یک مدت است صدای تزویر فریب نیرنگ و ریا با فحاشیهای ناتمام ایشان را نمیشنویم
  • مهرناز IR ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
    1 0
    بهترست روحانی به جای اینکه ارزوی ریاست تشخیص مصلحت نظام را داشته باشد " به عزلت درکاخش وکوه نوردی " ادامه دهد.
    • IR ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
      1 0
      روحانی فقط به درد چوپانی توی روستایشان (سرخه) می خورد . علی برکت الله .
  • IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
    0 0
    در مرز زندان اوین
  • US ۰۵:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    2 0
    مردم از قوه قضائیه انتظار دارند حسن روحانی و بعضی از دولتمردان و اصلاح طلب های نفوذی را مجازات کند. شایسته نظام اسلامی نیست که این حجم از فساد و ناکارآمدی و خرابکاریهای عمدی و آسیب های متعدد به تمام ارکان کشور و نظام بی پاسخ بماند.
  • احمد IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    0 0
    مردم خواهند فهمیدمردونامردکیست.
  • IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    0 0
    چرا ح... روح.... را با این همه خیانت و جنایتی که در حق مردم کرد محاکمه نمی کنید؟ از چی می ترسید ؟
  • عبداله اسدی IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    1 0
    حسن روحتنی در جوانی هم کازی ازش ساخته نبود
  • IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    1 0
    حسن روحانی باید فوری ....شود و به تمام گندکاری هایی که خودش و اطرافیان دزدش کرده اند پاسخ بدهد .
  • IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    1 0
    روحانی فقط به درد چوپانی توی روستایشان (سرخه) می خورد . علی برکت الله .
  • IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    0 0
    خدایی روزهای تعطیل و جمعه ها آقای رئیس جمهور را میبینیم به استانها میرن یا وزرا و معاونین در بین مردم و در بازار بین مردم سر کشی میکنن واقعا جای تقدیر و تشکر داره...یک فکری هم به حال خودرو بشه
  • IR ۲۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    0 1
    انشاءالله آقای روحانی 130عمرکند تا آخر عمر کار فرنگی بکند. تا هم خانواده اش و هم فرنگی ها مستفیض شوند.
    • IR ۱۷:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
      0 0
      البته فقط به شرط اینکه فرنگی باشد .
    • IR ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
      0 0
      استفاده از توالت فرنگی هم قبوله
  • IR ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    0 0
    آقای روحانی بازنشستگی سیاسی ندارند. بلکه او .... سیاسی شده. چون حتی اطرافیانش هم از او مایوس شده اند.
  • IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    0 0
    در ایران هیچ مسئولی بازنشست نمیشود
  • IR ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    0 0
    اگر ترامپ رییس جمهور نمیشد....
  • IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    0 0
    مذاکرات باید از جایگاه قدرت باشد نه جایگاه خفت و خواری سیاسی.
  • دکتر محلاتی FR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    0 0
    در چه تاریخ محاکمه و به اشد مجازات میرسد ؟ این درخواست تمام ایرانیان از هر منطقه و گویش ایران زمین است !!!
  • FR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    0 0
    حتى در امريكا روز اخر ، محلس سنا ترامپ را استيزاه كرد
  • IR ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    1 0
    باید هر چه سریعتر محاکمه شود
  • FR ۲۳:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    0 0
    تاریخ بازخواست (بهایی) انگلیسی ؟
  • همه دانی IR ۰۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
    0 0
    ملت خواهان حکم برای روحانی اند؟اماحکمی که وزن خیانتهایش(بخشیدن۶۴تن طلابه هم پالکی های ثروتخوارش،۶۰میلیاردلارجهانگیری،۱۰برا برکردن تورم....)راداشته باشد
  • * مشرق از قول کل ملت ایران بنویس : IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
    1 0
    اگر عدالتی در کشور وجود دارد فقط : ( محاکمه فوری ) (( ح.. رو.. )) مورد خواست و انتظار عموم مردم است و لاغیر .
  • IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
    1 0
    حسن روحانی به تاریخ پیوست . اینقدر دیگر اسم او را نیاورید .
    • IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۳
      0 0
      تاریخ در اینجا = .....
  • IR ۰۷:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۵
    0 0
    اگر روحانی محاکمه بشه ممکن است طرفداران جاهل وفاسدش اشوب وخسارت وحتی کشته ای همراه داشته باشه این خسارت ارزش انمحاکمه را ندارند
  • IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۵
    3 0
    حسن روحانی خیلی وقته که نشستش کاملا باز شده !!!! علی برکت الله
  • IR ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۵
    0 0
    اگرروحانی بدبود دررابطه بابد بودن اوهیچ اظهار نظری نکردید ؟ به دیگران تهمت نزنید (مشرق منتشر کن)
  • IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    1 0
    به خدا قسم هر روز که محاکمه حسن روحانی را پشت گوش بیاندازید در مقابل خدا و مردم مسئول هستید .
  • IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۱
    0 0
    خدایا شر فتنه گران رو به خودشون برگردان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس