کد خبر 1275284
تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۶

به گزارش مشرق، محمد ایمانی فعال رسانه‌ای در کانال تلگرامی خود نوشت: محمد مرسی همتای اخوانی اردوغان در مصر، در اوج خوش خدمتی به غرب، با کودتا ساقط شد و در زندان و محاکمه جان سپرد.

اردوغان، خوش شانس بود و از کودتا جان به در برد؛ اما مجددا به همان هایی در غرب  خوش خدمتی می کند که کودتا را علیه وی ترتیب داده بودند.

یه بار جستی اردوغان، آخر به دستی اردوغان!

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 70
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 52
  • آزاده IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
    86 23
    ولش کنین بابا،امثال اردوغان و دیگر غربدوستان و دستنشانده ها و غربچاکرها اگر می فهمیدن که یکی یکی کله پا نمیشدن!
    • SE ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
      26 5
      مانند روحانی خودمون که هسته ای را داد غربیها بردند و زدند زیر قرارداد و تحریمها را که بر نداشتند بر آن هم افزودند ولی این عزیز ول کن نبود و میگفت بایدن و امریکا آب توبه ریخته اند سرشان و ما بر سر تعهدات برجامی خود باید بمانیم
    • DE ۱۹:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
      13 10
      آخ باز خبر رجب_هیتلر_عردوغان. رجب تو سازمان ملل گفته الحاق کریمه و به رسمیت نمیشناسه حیف که رجب دیکتاتور رفتنیه و دیگه خبراشو نمیخونیم..
    • IR ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
      32 14
      من توی شهر آذری نشین زندگی میکنم هر روز با مردم ارتباط دارم تا حالا جز 2-3 مورد یعنی زیر 1 درصد ندیدم کسی ضد ایران حرف بزنه. میتونم قسم بخورم این نظرات پانترکی نه از آذری های ایران که از دشمنان یکپارچگی ایران و کسانی که میخوان جنگ ترک و فارس بندازن و به هدف خودشون برسن هست که در حالت عادی نمیتونن. به عبارت دیگه منافقین یا گروههای تجزیه طلب قندیل
    • IR ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
      9 8
      مشرق جان شما فکر می کنید غرب ستیز هستید؟ این فرزندان آقازاده ها که همشون تو آمریکا تشریف دارند در دامان کدوم خانواده ها بزرگ شده اند. برادر این غرب ستیزان دستشون به گوشت نمیرسه میگند بوی بد میده گربه.
    • ایلار IR ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
      2 0
      من دو تا سوال دارم واقعا هرکس سوادشو داره جواب بده ما هم بدونیم ترکیه واذربایجان به گفته شما بدن اما چرا هر ماه امار خریدن خونه در ترکیه میگن ایرانیا در این کشور بد اول هستن دوم چرا امریکا در کشور متحد ایران ارمنستان فسقلی 2500 کارمند داره ایا کشور ارمنستان که جمعیتش کمتراز 2 میلیون هست چرا بیشترین کارمند سفارت در جهان رو داره بگین ما هم بدونیم تا اگاه شویم ممنون
  • IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
    69 25
    ترکیه مستعمره درجه 3 آمریکاس درست مثل عربستان و اردن و امارات و کویت و بحرین و ... ترکیه بدبخت هم روزی مستقل میشه ولی خوشمزه اینجاست که یکعده بیشعور مزدور ترکیه شدن! یعنی نوکر کشوری شدن که خودش نوکر آمریکاس!
    • RO ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
      38 42
      خوش به حالت بسیجی! کلا تعطیلی
    • KIAN71 IR ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
      24 14
      16:47 کمی واقع‌بین باش!
    • TR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
      18 36
      مستعمره روسیه برای ما شاخ شدن
    • SE ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
      12 7
      مثل اصلاحات که هرچه به غرب خدمت کرد در عوض تحقیر شد و تو سری خورد و حالا بعد از اینکه امریکا در افغانستان شکست خورد و فرار کرد میگویند نظامیان ایران بروند در افغانستلانبا طالبان بجنگند و انتقام شکست امریکا را از طالبان برای ما بگیرند. بزدلها خودشان هم جرائت رفتن و جنگیدن را ندارند
    • BE ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
      1 1
      ۱۷:۲۱ درد و بلات بخوره تو سر اردوغان
  • دلسوز IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
    28 29
    وبزرگترین اشتباه حاکمیت حمایت از اردوغان درآن کودتا بود.
    • IR ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
      20 20
      موافقم ایران نباید مانع کودتا میشد
    • RO ۱۸:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
      25 23
      چه حمایتی چه کشکی؟ یه کلمه میندازن وسط مثل طوطی تکرار میکنن ملت ترکیه رفتن زیر تانک. ایران داشت کیف میکرد چه حمایتی؟ پانفارس بیاد از ترکها حمایت کنه؟ چقدر ساده ای بسیجی
    • BE ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
      4 3
      ۱۸:۱۳ درد و بلای هر چی بسیجیه بخوره تو سر هر چی وطن فروش بی هویته مثل ..
  • قادر مهری IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
    30 28
    و آه از ملتی که در بدترین وصعبت اقتصادی و سیاسی زیر بار تورم در عقب ماندگی محض با اینکه جنوب رو به چین و شمال رو به روس فروخته وفساد و فحشا اعتیاد و فقر کمر ملت راشکسته شب و روزشان به فکر نابودی ملت تورک و اردوغان هستند ولی خوب شما فقط میتوانید فریاد بکشید یا مانی بنویسید والا ترکیه و تورک ها راه خود را می‌روند و اصلا شما رو هم نمیشناسند
    • IR ۱۷:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
      28 22
      ترکیه ای که سفارت اسرائیل در آن است و کوچکترین تحریمی ندارد وضعیت فقر و فحشا و تورم آن چگونه است؟! تا امثال خاک بر سر بین های مثل شما در کشور است!! انتظار دارید چه اتفاقی بیافتد؟!
    • IR ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
      24 19
      ۱۴:۰۱ نخیر این ما هستیم راه خودمان رو می رویم ولی عده ای منافق هر چند مانند تو عرعر کنند فایده نداره قطار ما خیلی وقته راه افتاده شما توهماتتون در حد همون توهم می ماند و به دیوانگی می رسید
    • US ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
      26 19
      قادر، ملت ترک وجود خارجی ندارد، پانترک ها، کشور ایران و ملت باستانی ایرانیو میشناسند، خوبم میشناسند، تمام عمر حسرتش را میخورند، و تلاش می کنند آن رو بدزدند... یک قطره از پشتوانه ی تاریخی، فرهنگی، ملی و ....... ایرانیا رو اگه پانترک ها داشتند، ذوق مرگ شده بودند از شدت خوشی. قسمت مضحک و بدبختی این است که پانترک های ایرانی (و حتی فراتر از مرزهای ایران)، ایرانی الاصل هستن، ولی متاسفانه کورتر از آن هستن که بتونن ببینن و درک کنن. (خیلی جالبه، من با کامنتم دارم از اصل و نسب واقعی یک پانترک که براستی ایرانی هست دفاع می کنم، ولی متاسفانه نمی خواهد ببیند.)
  • بهزاد AZ ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
    19 37
    خاقان الاعظم، مالک رقاب الامم، سلطان سلاطین الترک و العجم، ظل الله فی العالمین، باسط العدل فی الارضین، المخصوص بعنایه رب‌العالمین، المظفرمن السما، الموید علی الاعدا، محرز ممالک الدنیا، مظهر کلمه الله العلیا، امان‌الله فی خلقه، ملاذ سکان العالم فی غربه و شرقه، القایم بامرالله، الداعی فی الله، سلطان ارض الله، معزاولیا الله، مذل اعداالله، خافظ بلادالله، ناصرعبادالله، النورالساطع و البرق اللامع، غیاث الحق و الدوله و الدین حضرت خداوندگار رجب طیب اردوغان ارواحنا فداه
    • پان گوش دراز IR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
      22 15
      نه شام لقمه چربی برای شام تو شد نه در عراق، قضا و قدر به کام تو شد نه در سیادت اعراب، نقشه تو گرفت نه افتخار اروپا شدن به نام تو شد نه با ریا و دغل، سنگ دین به سینه زدن دلیل رونق بازار و احترام تو شد کنون هم از هوس ساحل ارس بگذر گمان مبر دل ایران زمین کنام تو شد دوام عزت این خطه از ولای علی است اگر که کافه و می، پایه دوام تو شد ارس ز هر دو طرف زیر گام شیران است ترشحی اگر از آن نصیب جام تو شد رفیق قافله‌ای و شریک دزد اما گمان مدار که تُرک غیور خام تو شد فقط به حرمت همسایگی است صبر یلان گمان مبر وجبی هم نصیب گام تو شد نه تُرک گنجه و باکو نه تُرک ایرانی نه قوم کُرد هماهنگ با مرام تو شد سکوت شیر برادر! ز ترس روبه نیست ز خوان اوست اگر لقمه‌ای طعام تو شد به خود، قیافه فاتح گرفته‌ای با شعر چه غم؟ که قافیه اسباب التیام تو شد فسانه گشت و کهن شد حدیث عثمانی به خود بیا که همای ظفر ز بام تو شد نه غرب با تو وفا می‌کند نه اسراییل نه داعشی که به دستور او غلام تو شد خود آگهم که روا نیست هجو همسایه حلال کن اگر این بیت‌ها حرام تو شد!
    • IR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
      8 8
      خاک برسر .
    • بهناز US ۱۸:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
      13 15
      یاشاسین ایران، یاشاسین آذربایجان اوستانی، یاشاسین اران اوستانی، یاشاسیک آزربایجان.
    • پاسخ به بهزاد سایبری US ۱۸:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
      13 10
      بهزادجون، اینارو به زبون گرجی هم می تونی بگی؟ لطفا معادل سازی هم بکن، آخه گرجی ها خاقان ماقان ندارن (آناتولی و قفقاز هم ندارن، ولی نمی خوام کامنتت حروم بشه این وسط)
    • IR ۱۸:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
      9 5
      حیف صدا شیشکی رو نمیشه نوشت، اما شما که جنس خوب مصرف میکنی خودت برای خودت صداش رو تداعی کن.خخخخخخ
    • ساسان IR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
      6 15
      سلام به بابا اردوغ برسون
    • IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
      11 8
      عجب شعر زیبایی، دَم شما گرم.این اصالت و فرهنگ کهن ایران و ایرانیه.
    • IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
      19 5
      هرجا در مشرق سخن از اردوغان است نام بهزاد (سایبری میت) میدرخشد! خدایییی من یکی بیکارم، ولی تو چند میگیری کامنت میزاری(:(:(:(: نرخ هواداری از پان‌ترکیسم و تجزیه طلب همون ۲۰۰ دلار قدیمی که از باکو می‌رسید یا نه بیشتر شده ؟؟ شنیدی سعودی میخواد آذربایجان اینترنشنال راه بندازه، از من می‌شنوی از هرجا که هستی پاشو برو لندن، بهت قول میدم علاوه بر پاسپورت انگلیسی، بهتر از الهام و اردوغان هم پول میدند!
    • IR ۰۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
      0 0
      حتی نمیدانی چه نوشته ای و گویا دوزمین یافته ای وشرک بالله العظیم , یاخائف به امم العرب و راسخ به رابع ادویه ! تشر ما شرشرک و تفال به تف بتعب ! خوفت من الاعصرمرسی دون راس، بسجن و ابداخسرین ، تذل المومنین بفداک یا امیرالیهود ! یاصاحب عاصمة القدسنا ! اشبح رجال خاقان الاصغر والاخسر مرکب صهیون الابتر الادوغان به ارضین المجهول فی العالم ، نافق بتوافق مع نوشمک الاتگری ! السلطان الفرار به نعمة جیشه و دشمنه ! بارک شهرالسرطان به دشنه ، لومة الاصدقاء کوه ده تا تا تاطاه و دال وذال ووازلینه فی کیفش دردستش آبلیقه ! نعم یاهاضم الاجهیم وهم ردیف ابلیسان السلطانت ! ششم با شش تانک و مدد ایران شاهت شدهنشاع ای ! لکن به توفیق ویدالله ، امیرناصر ،حیف اسمه درکنار خانقاه یاتاقانک، بتک و السرعه نجات ندادا امیرک فی موفیله ! افهم یا اشبه الناس بالانس ولاناس که فی الیوم المعلوم کتبت هذه البیان العظیم ومانصرالابالله العلی العظیم من بعد هذالامر الجیش ایرانی راست مینویسد ال تریپولی ! وایران کان عزیز و والمنتصر الی آناتولی ! یابوق ! یاتق وتوقت توق ! شاهت درازا وافقا به التابت المدینة التی کانت فی جایی بی بابایی ! شرنگتین وکودتینا وفوتینا به حرف ول و ول ولینا ! شام باشی یاکاتب اندرکتابی و زندیقی نوشته بوده تو...الدیگی ! لااله الاهو محمدعبده ورسوله و علی ولیه اشهد ان لا اله الا هو .... نابود باد هربتی ضد او !
    • IR ۰۶:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
      5 2
      اون شعر برای تو و هرچی افراد بی اصل و نسب و بی غیرت و وطن فروش کافیه. خداوکیلی شعر ایشان مثل پتک تو سر تو و امثال تو کوبیده شد. دیگه فقط و فقط خفه خون بگیرید و هیچی نگید.
    • IR ۰۷:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
      1 1
      ای زکی
    • BE ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
      1 0
      بابا خیلی اسکلی دمت گرم
  • بابک آزری PL ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
    17 19
    باز هم منافقین چشم دیدن لیدر گرانقدر اسلام رو ندارند یک بار میگند اردوغان خودش کودتا کرد تا دیکتاتور بشه یه بار میگن طول دوره ریاستشو طویل کرد یک بار میگن اومد ایران نجاتش داد یک بار میگند سردار سلیمانی نجاتش داد (شله زرد)
    • بابک ایرانی US ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
      13 12
      آذربایجان رو درست بنویس پانترک جون.
    • IR ۰۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
      4 3
      آزربایجان
    • IR ۰۷:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
      3 1
      اسلامی عثمانی که ترکیه و اردوغان لیدر ش باشند، داعش و جبهه النصره و القاعده و هرچی تروریست تکفیری در عالم هست هم پیاده نظام ش هستند، البته یه سری سایبری هم دارند. میان تو سایت های فارسی زبان، گروه های مجازی و .... لیر و منات میگیرند، تفرقه میندازند بین مردم با غیرت و شرف ما، از هر گویش و آئین ی ما ایرانی ها خیالت جمع تو دهن امثال اردوغان می‌زنیم، از بزرگتر هات بپرس چجوری تو سوریه از شهر خانطومان مثل چی پرت تون کردیم بیرون!
    • محمد IR ۰۷:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
      2 1
      داعشی پست و کثیف، تو یکی قطعا دیگه غلط میکنی اسم سرداران ایرانی رو به زبون میاری! اگه با بابا اردوغان تون مدارا میکنیم، خیال ورت نداره، ما ملت امام حسین علیه السلام هستیم، همیشه تاریخ تو دهن شما و ز ها می‌زنیم!
  • IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
    8 10
    دیگه کمک بی کمک. خودتو گولن و آمریکا.
  • RO ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
    14 33
    امیدوارم که پانفارسها دست از پا خطا کنن تا 50 میلیون تورک آزربایجانی در شمال و جنوب آراز مثل قره باغ دندون لق رو بکشن. هارت و پورت اضافی کنین با برادران ترکیه و بمب اتمی پاکستان هم طرفید متحد شما کیه؟ بشار اسد قاتل خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    • IR ۱۸:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
      16 11
      هیچی نشده با بمب پاکستان داری به خودت دلگرمی میدی، آخه شما که جرات رجز خونی مجازی رو هم ندارید چرا لالمونی نمیگیرید، از داشته های خود ترکیه بگید یه خورده دور هم بخندیم
    • IR ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
      14 16
      اتفاقا بنظر میرسه ترک های بسیاری هستن که در دفاع از این نظام حاضرن جانشون بدن یکیش خودم
    • مصطفی کمال یونانلی US ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
      16 12
      بمب اتم پاکستان باشه یا نباشه، ایرانیان خطه ی آذربایجان، شما پانترکای تجزیه طلب رو خاکستر می کنن. الی علیزاده دست از پا خطا کنه ایرانیان اران هم میان پیش خودمون...
    • IR ۱۸:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
      6 10
      ایران خودش بمب اتمیه نیاز به کمک کسی نداره(خودش یه تنه ائتلافه) .....البته اگه لب تر کنه هند بهش بمب اتم میده ولی خود ایران در مینیاتوریزه کردن حتی از هند جلوتر است .....
    • IR ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
      3 6
      پانترک
    • IR ۰۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
      6 3
      اتحاد ترکیه و پاکستان منو یاد اتحاد رجوی و بنی صدر میندازه... همون قدر مزمحل همون قدر پوچ، یکی از اون یکی منافق تر و نامرد تر! رو چی و کی حساب کردید واقعا، نگید دوباره می‌خندن بهتون(:(:
  • معلم SC ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
    9 14
    همدلی از همزبانی خوشترست.....اینم پاسخ مولوی پارسی کوبه عردوغان مدعی زبان ترکی و نژادپرست
  • IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
    10 10
    مشکل ایران اینه که میاد از اخوانی ها و به اصطلاح اسلامگراها در مصر و ترکیه و لیبی حمایت می کنه و بعد نتیجه میشه پروراندن دشمن جدید. چنین تجربه ای رو تو بوسنی هم داشتیم. احتمالا در آینده نزدیک در افغانستان و شاید یمن. باید منافع خودمان را در نظر بگیریم.
  • IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
    17 6
    فعلا که همین جناب اردوغان با تولید ناخالص 720میلیارد دلاری تو منطقه اول هست حتی بالاتر از عربستان با 700میلیارد دلار وافسوس که رتبه ایران با افتی فاحش به تولید ناخالص داخلی 190میلیاردی رسیده.اونهایی که چهل سال پیش ترکیه رو دیده باشن تحولات ساختاری واصلاحات بزرگ این کشور رو قشنگ می تونند ببینن.ازبزرگترین صادرکنندگان نساجی دنیا هستند تو صنعت قطعه سازی خودرو کلی صادرات دارند وتو گردشگری جزو برترینهای دنیا دارن میشن .به خدا ایران الان باید با درآمد بالای هزار میلیارد تولید ناخالص ملی تو منطقه اول بود چه شد که الان تازه در گیرتورم بالا ومسکن گران وصف مرغ شدیم.
    • IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
      5 6
      عامل تعیین کننده قدرت خریده که فاصله ایران و ترکیه با این حساب کمتر هم میشه. از روزی که ترکیه بخواد بشه مثل عراق زمان صدام. اون موقع هم از ایران خیلی‌ها برای کار می‌رفتن عراق...
  • فارس وحشی GB ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
    17 28
    رسانه افتاده دست تروریستهای فاشیست فارس وقتی به تورکها توهین میشه مجاز هست ولی وقتی به اقلیت فارس وحشی میرسه گناه هست تاوان چنین کثافت کارها را خواهید داد اقلیت وحشی ایران شهری را برایتان ویران شهری خواهیم کردد
    • فقط یه ایرانی IR ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
      15 11
      جواب اینو ندین سایبری صهیونیست کثیف ! مشرف واقعا اینجور نظراتو چرا تایید میکنید؟
  • سوسان IR ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
    18 11
    کینه آرامیان دری و ارمنی و کورد از ترکها سابقه دیرینه داره کی ما رو با شما فاشیستهای عبری زاده هم وطن کرد
    • ساسان IR ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
      12 15
      پدرت چنگیز اینکارو کرد
  • هانی IR ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
    13 16
    اردوغان توهم امپراطوری عثمانی زده به کلش . ترکیه خیلی دیگه داره پاشو از گلیمش دازتر میکنه و احساس اول بودن تو منطقه بهش دست داده
  • RO ۱۸:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
    16 16
    هر وقت حقوق مدنی و زبانی و سیاسی اقتصادی 35 میلیون تورک در ایران رو فراهم کردین بعد بیاین حرف بزنیم فاشیستهایی که دارین ایران رو تجزیه میکنین
    • آراز ایرانلی US ۲۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
      14 8
      چنین حق و حقوقی کسی نداره، تو این مملکت تنها حقی که ملت ایرانی داره، "ایرانی" بودنه. تو این کشور 85 میلیون ایرانی وجود داره.
    • شنای قورباغه BE ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
      1 0
      ۱۸:۱۴ با توضیحاتی که جناب ۲۰:۵۹ دادند قاعدتا باید دوزاری جنابعالی افتاده باشد ، مگر اینکه خدای ناکرده مغز خر خورده باشید ، از اینکه به زبان شیرین فارسی تقریبا تسلط دارید معلوم میشود که شما هم بله ، ای ناقلا
  • علی IR ۱۸:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
    19 13
    به نظر من باید باکو رو سر جاش بنشانیم. هر پان ترکی هم تو مملکت صداش درآمد ببرن دم مرز ولش کنن بره همون باکو زندگی کنه. اینجا ایران است ما آدم خائن اینجا نمی خواهیم
  • IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
    8 12
    از ماست که بر ماست اگر در زمان کودتا در ترکیه اردوغان را آگاه و نجات نداده بودیم اگر درجنگ غره باغ با توجه به مدارک از جمهوری باکو حمایت نمیکردیم اگر... حال آب سرلا نمیرفت و غورباغه ابو عطا نمیخواند
  • IR ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
    9 10
    در کودتا ترکیه جالب اینجاست تنها کشوری که از ترکیه در آن شرایط سخت حمایت کرد ایران بود و اردغان هم این را بخوبی می‌دانند حالا که از پل نجات رد شد این اردغان شروع به جفتک زدن کرد... بی معرفت...
  • IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
    14 3
    مگه شما نمیگفتین کودتا ساختگی هست؟؟؟!!! چرا بازی خوردین پس؟؟؟
  • IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
    1 3
    یاشاسیک چی چی یه ولی انصافا اشعار خیلی باحال سروده شدن
  • IR ۲۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
    4 15
    یه سوال اردوغان که مستخدم و خدمت گذار امریکا و اروپا هست تحریم هم که نیستند غلام حلقه بگوش رژیم کودک کش صهیونیستی هم هست پس چرا اینقدر لیر ترکیه سقوط کرده ؟
    • US ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
      5 3
      سقوط لیر به دلیل مدیریت فاجعه بار بانک مرکزی آناتولی توسط اردوغان و دخالت در اونه (استقلال بانک مرکزی و ازین جور حرفا...)، لزوما ربطی به چاکر بودن اردوغان نداره.
  • IR ۰۴:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
    0 0
    البرق الانع
  • IR ۰۵:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
    5 2
    خواهش میکنم سر عقل بیایید. تا کی در زمین انگلیس بازی میکنید. چرا بین کشورهای مسلمان تفرقه می اندازید. می دانید نتیجه اتحاد بین کشورهای مسلمان چه برکتی و نعمت و رفاهی برای مسلمانان داره؟ میدانی اگر ایران، ترکیه، مصر، پاکستان با هم متحد بشوند کل دنیا حریفشون نیست؟ اگر مردم حرف شما را باور می‌کردند این همه ملک تو ترکیه نمی خریدند. یک کمی تعقل کنید لطفا.
  • IR ۰۶:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
    2 3
    ای مگس ... نه جولانگه اوست .. زحمت خود می‌داری
  • IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
    3 0
    تا وقتی ما در اینجا به عنوان افرادی که رسانه های مختلف را مطالعه میکنیم هنوز یاد نگرفته ایم انتقاد سالم انجام دهیم و به دیگران احترام بگذاریم و از توهین خودداری کنیم .از افرادی که فرصت مطالعه ندارن چه انتظاری داریم.به امید آگاهی واقعی و احترام به تمامی مخلوقات خداوند.....
  • IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    2 0
    به جای گذاشتن انرژی رو کشور های دیگه که فلانی چی خواهد شد ، به فکر ملت خودمون کشور خودمون و بدبختی های خودمون باشید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس