کد خبر 1275392
تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۶
توضیحات باشگاه استقلال در خصوص حواشی پیش آمده در دبی

مدیر روابط بین الملل باشگاه استقلال در خصوص برخی حواشی پیش آمده برای این باشگاه توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش مشرق‌، کاظم قیم، مدیر امور بین‌الملل در مورد حواشی پیش آمده اظهار داشت: در مورد آقایان بهزاد نوشادی و علیرضا رضایی مربی بدنساز و دروازه‌بان تیم استقلال لازم به ذکر است که باشگاه استقلال همه نفرات تیم از جمله این دو عضو تیم را با تست منفی و در سلامت کامل به دبی برده بود ولی در اردوی دبی، این دو عضو تیم به ویروس کرونا مبتلا شدند که هم در بعد فنی و هم هزینه‌ها برای باشگاه استقلال نتایج منفی در پی داشت و ایجاد حاشیه کرد و با اینکه تیم حدوداً ۸ روز قبل به کشور بازگشت ولی باشگاه در طول این مدت این دو عضو تیم را در یکی از بهترین هتل‌های دبی با هزینه باشگاه قرنطینه کرد و هزینه اتاق و تست‌های مجدد را برای ایشان انجام داد.

بیشتر بخوانید:

تذکر سازمان لیگ به استقلال و پرسپولیس

وی در ادامه درباره موضوع بلیت و مشکلات پیش آمده اضافه کرد: در مورد بلیط هواپیما نیز قبلاً برای هر دو نفر بلیط برگشت تهیه شده بود ولی با مثبت شدن تست تاریخ برگشت آنها تغییر کرد. با منفی شدن تست ایشان، باشگاه در حال رایزنی برای تغییر تاریخ بلیط آنها بود که به یکباره خبر رسید که آنها از یک هواپیمایی دیگر بلیط تهیه کرده‌اند در صورتیکه این مورد یک موازی کاری بود که به دلیل عدم هماهنگی به وجود آمده است و مسلماً تهیه بلیط هواپیمای این دو نفر برای باشگاه استقلال که در این چند روزی که ایشان در دبی در قرنطینه بودند مبالغی بیش از ۵۵ میلیون تومان هزینه هتل را پرداخت نموده، مسئله‌ی قابل حل و کوچکی در برابر سایر هزینه‌های متحمل شده بر باشگاه بوده است. لازم به ذکر است حضور این دو عضو تیم در لابی هتل نیز به دلیل قانون هتل برای تحویل اتاق در ساعت ۱۲ ظهر بوده است.

منبع: سایت باشگاه استقلال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • DE ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
    0 0
    «در یکی از بهترین هتل‌های دبی با هزینه باشگاه قرنطینه کرد». خیر! این هزینه از باشگاه آبی و قرمز نیست. این بیت المال کشوره که بی حساب و کتاب و بی قانون در اختیار شماست تا پول پاشی کنید برای یک سری لمپن مدعی. قرنطینه میتونست در یک هتل عادی یا ارزان قیمت انجام بشه، نه یکی از بهترین هتلها.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس