سفرهای «مدیر غیرقانونی» با عزیزی‌خادم به آلمان و لیتوانی/ هیأت رئیسه فوتبال تماشاگرِ بی‌قانونی

سفرهای حمیدرضا مهرعلی مدیر غیرقانونی این روزهای فدراسیون فوتبال به آلمان و لیتوانی، جای سؤال و البته بررسی دارد.

به گزارش مشرق، انتخابات فدراسیون فوتبال روز دهم اسفند سال ۹۹ برگزار و شهاب عزیزی خادم به عنوان رئیس جدید این فدراسیون انتخاب و معرفی شد.

بعد از انتخاب رئیس جدید، عزیزی خادم روز ۲۷ اسفند حمیدرضا مهرعلی را به عنوان سرپرست نایب رئیسی انتخاب کرد. انتخابی که تا امروز همچنان تحت عنوان سرپرست ادامه دار شده؛ در حالی که این موضوع رسما اساسنامه و قوانین انتخابات فدراسیون فوتبال را نقض کرده است. در واقع، هم انتصاب سرپرست غیرقانونی به شمار می رود و حتی تداوم این حضور که شائبه های زیادی را در پی داشته است.

در بند ۴ ماده ۲۶ اساسنامه آمده است: بعد از انتخاب رئیس، مجمع عمومی باید در مورد نامزدهای معرفی شده برای پست‌های نایب رئیس اول، دوم و سوم رأی‌گیری کند. برای انتخاب نواب رئیس، کسب اکثریت (بیش از ۵۰ درصد) آرای معتبر ماخوذه مورد نیاز است. اگر مجمع عمومی یک یا چند نفر از این نامزدها را با اکثریت (بیش از ۵۰ درصد) انتخاب نکند، رئیس باید نامزد یا نامزدهای دیگری را حداکثر ظرف مدت سه ماه از تاریخ خاتمه مجمع عمومی جهت انتخاب به مجمع عمومی معرفی کند. متعاقباً هیئت رئیسه هم باید یک مجمع عمومی انتخاباتی فوق‌العاده برگزار کند.

سفرهای «مدیر غیرقانونی» با عزیزی‌خادم به آلمان و لیتوانی/ هیأت رئیسه فوتبال تماشاگرِ بی‌قانونی +عکس

از تاریخ انتخاب مهرعلی به عنوان سرپرست نایب رئیسی فدراسیون تا امروز ۷ ماه گذشته و نه مجمع عمومی تشکیل شده و نه عزیزی خادم اقدامی برای تشکیل مجمع و معرفی نایب رئیس خود انجام داده است. عجیب تر این است که مهرعلی به همراه عزیزی خادم در سفر به لیتوانی حضور پیدا کرد و حتی در سفری که رئیس فدراسیون به آلمان داشت، سرپرست نایب رئیسی وی که البته حضور او تا امروز در فدراسیون غیر قانونی بوده، او را در نشست با اینفانتینو همراهی کرده است!

سفرهای «مدیر غیرقانونی» با عزیزی‌خادم به آلمان و لیتوانی/ هیأت رئیسه فوتبال تماشاگرِ بی‌قانونی +عکس

سفرهای «مدیر غیرقانونی» با عزیزی‌خادم به آلمان و لیتوانی/ هیأت رئیسه فوتبال تماشاگرِ بی‌قانونی +عکس

باید از هیات رئیسه فدراسیون سوال کرد که چرا نسبت به این بی قانونی واکنشی ندارد و تا چه زمانی قرار است حضور افراد مختلف در کمیته های فدراسیون، نایب رئیس و دبیرکل به صورت سرپرست که مغایر صریح اساسنامه است، ادامه داشته باشد که در نهایت برخی از آنها به سفرهای توریستی هم اعزام شوند؟ آیا قرار است هیات رئیسه فدراسیون که با شعار قانونگرایی وارد هرم مدیریتی این رشته شده، تماشاگر بی قانونی در فدراسیون باشد؟

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • IR ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
    22 0
    پول سفرهای صفاسیتی که از بیت المال میره رو تا قرون آخر باید ازش گرفت.
    • صفدر تیله باز IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
      1 0
      اون آدم سمت چپی شبیه گراز هست پولا رو عین گراز شخم زده
  • BE ۰۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
    1 0
    یه ماچشم میکردی ، سعادت دنیا و آخرت نصیبت میشد
  • من IR ۰۷:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
    1 0
    از متاع زیاد داریم
  • موسی ملایی تازه کند IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
    0 0
    واقعا خیلی متاسفم برای این فدراسیون
  • شیر ممد BE ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
    0 0
    چهره مفت خور پاچه خار از صد کیلومتری داد زده بید
  • سید فروزان CH ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
    0 0
    آن یقه دکمه بسته و آن مدل ریش و کت و شلوار ایتالیایی تابستانی ، مصداق رنگ رخسارش حکایت کند از راز درون هزینه مسافرتهای ایشان و حتما حقوق انچنانی برای پستی که غیر قانونی است ،از جیب بیت المال دادن ، اصل خیانت و دزدی است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس