کد خبر 1275615
تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰
حکم جدید برای مدیرعامل جنجالی استقلال/ شرایط جدید برای احمد مددی!

شنیده‌ها حکایت از آن دارد که به زودی قرار است مدیرعامل مستعفی باشگاه استقلال، مدیریت مجموعه ورزشی آزادی تهران را برعهده بگیرد.

به گزارش مشرق، وزیر ورزش در اولین انتصاب خود برای تکمیل چارت مدیریتی وزارت ورزش، اقدام به تعیین و معرفی مدیر جدید شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کرد.

با حکم حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، علیرضا عاصم یوسفی به عنوان مدیر عامل جدید شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی منصوب شد. یوسفی جایگزین حسن کریمی شده است که از دی ماه سال ۹۶ با حکم مسعود سلطانی متصدی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی شد. با کنار گذاشتن کریمی و معرفی یوسفی به عنوان مدیرعامل جدید، تغییر و تحولات و جابه‌جایی‌های حمید سجادی آغاز شد.

حالا خبر می‌رسد گزینه اصلی علیرضا عاصم یوسفی برای مدیریت مجموعه ورزشی آزادی تهران، احمد مددی است که یکی دو روزی می@شود که دیگر به باشگاه استقلال نمی‌رود.

بد نیست یادآوری کنیم؛ بهمن ماه سال ۱۳۹۸ نیز امیرحسین فتحی مدیرعامل پیشین استقلال به عنوان مدیرمجموعه ورزشی انقلاب منصوب شده بود و به نظر می‌رسد مدیریت مجموعه‌های ورزشی در تهران پایگاه بعدی مدیران مستعفی باشگاه استقلال تهران باشد!

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • علی IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
    5 1
    دروغ یا راست!، گفته میشد که سلطانی‌فر برای رای اعتماد گرفتن آقای سجادی خیلی تلاش میکرد! همین امر باعث شده با شک به عملکرد آقای سجادی نگاه کنم!! اگر مقدور بود در این رابطه روشنگری کنید. ممنونم
  • IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
    2 0
    اینها کی هستند که از این سوراخ درنیومده میرن توی یه سوراخ دیگه مسئولیت میگیرن ، چه سگی پشت این آدمها هستند مگه مملکت قحط الرجال هست
  • علی IR ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
    1 0
    سجادی هم تو زرد از آب درآمد همه اول با پوستین انقلابی گری و چفیه بدوش می آیند، ولی به یکباره پوست انداخته و وهیبت واقعی و آن روی نفاقشان آشکار میشود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس