اربعین نمایه

زائران عراقی در مسیر پیاده روی اربعین جای خالی برادران ایرانی را حس کرده و دلتنگ آنها هستند.

به گزارش مشرق، امسال هم مانند سال پیش، میلیون‌ها عاشق حسینی از کشورهای مختلف به ویژه ایران، به دلیل بیماری منحوس کرونا نمی‌توانند در پیاده‌روی اربعین شرکت کنند و در ایام اربعین به کربلا و زیارت امام حسین (ع) مشرف شوند.

از این رو زائران عراقی که با پای پیاده از شهرهای مختلف عراق به سمت کربلای معلی در حرکت هستند جای خالی برادران ایرانی را در مسیر پیاده روی اربعین حس می کنند و دلتنگ ایرانی ها هستند. 

در ادامه زائران عراقی با دیدن عکس شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس احساسشان را بیان کردند. 

دانلود

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    0 0
    خدا نده هرکس که مارا از زیات اربعین محرم توی دنیا او آخرت روش سیا بشه جلو امام حسین
  • حسنی KW ۰۶:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    0 1
    اره اره منم باور کردم همین‌ها بودند که ایران بره بره کردند وبه زوار توهین کردند ودولت شریف عادل عبدالمهدی را دگرگون کردند وکاظمی آمريکای رو سر کار آوردن‌ وبه آمریکا بهانه دادند که شهید حاج قاسم را ترور کنند وکمی هم رقصیدند وبعد که همچی رو به ابن زیاد سپردن شروع کردن به عزا وماتم گرفتن والان دل تنگ ایرانیان اند چرا الان از جنوب تا بغداد آمریکا بره بره نمی کنند اي بابا از تاریخ که بوده همین است و همین از جمله وصفین تا عاشورا تا به امروز تکرار اندر تکرار به امید جمعه ای که آقا امام زمان عجل الله فرجه ظهور کند واز نفاق راحت شویم
    • IR ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
      0 0
      عقل هم خوب چیزیه، عزیز تو عراق هم مثل ایران یه مشت غربزده احمق هستند که شدیدا تحت تاثیر رسانه های ضد ایرانی هستند. چرا همه رو یکی می بینید؟
  • ارش IR ۰۸:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    5 0
    با بردن اسم حاج قاسم و شهید المهندس، تمام صورتم اشک باران شد، دلتنگی پیاده روی اربعین یک طرف و شهادت این دو شهید هم یک طرف،، والله قسم،،، انتقام ما گرفته نشده، دلمون خونه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس