موتورسیکلت هوندا

Gold Wing موتورسیکلتی است که توسط هوندا ساخته شده و با آن می توان سفری راحت را تجربه کرد.

به گزارش مشرق، هوندا برای اولین بار در سال ۱۹۷۵ از موتورسیکلت فوق جذاب خود به نام   Gold Wing رونمایی کرد. مهندسان این کارخانه موتورسیکلت در طول سالها تلاش کرده اند تا این موتورسیکلت را ارتقا دهند. اکنون این موتورسیکلت برای مدل ۲۰۲۱ تغییرات چشمگیری داشته است .

این موتورسیکلت اکنون نه تنها با گیربکس دستی بلکه با گیربکس DCT اتوماتیک عرضه می شود و آن را تبدیل به موتورسیکلتی منحصر به فرد کرده است. این موتورسیکلت ارتقا یافته اکنون دارای صندوق عقب بزرگتر برای ذخیره سازی بیشتر در سفرهای جاده ای است ، بلندگوها دارای ۵۵ وات ولت هستند.

صندلی اکنون بسیار بهبود یافته است، همچنین برخی از ویژگی های ظاهری ، مانند چراغ های جلو و داراب انواع رنگ ها از جمله خاکستری با نوار نارنجی است. علاوه بر این، تمام مدل های Gold Wings در حال حاضر با Android Auto سازگار هستند و همچنین Apple CarPlay offering را ارائه می دهند.

ddd

 

به جرات می توان گفت اکنون این موتورسیکلت واقعاً عالی و حتی بهتر از قبل است بنابراین می توان گفت با آن میتوان یک سواری رویایی را تجربه کرد.  هنگام خرید یک موتورسیکلت مسافرتی، راحتی مسافران اهمیت چندانی ندارد؛ بنابراین هوندا گروهی از خبرگزاری ها را برای سوار شدن بر این موتورسیکلت سال ۲۰۲۱ دعوت کرد کرد.

ddd

 


اگر به عکس ها توجه کنید، این موتورسیکلت دارای پشتی در صندلی است و باعث می شود سرنشین به راحتی بنشیند؛  گفته می‌شود که این حالت نشستن ‌به کاهش فشار بر باسن مسافران کمک می‌کند.

ddd

 

اکنون پشتی ۳۰ میلی متر بالاتر است و کف آن ۵ میلی متر ضخیم‌تر شده است؛  موتور آن شش سیلندر بوده و از آخرین نسخه ۱۸۳۳ سی سی بهره می برد.تعلیق جلو WISHBONE دوگانه است و توجه خاصی به سیستم تعلیقرادیکال  شده است؛ این موتورسیکلت بسیار مورد توجه افرادی است که به دنبال موتورسیکلتی برای سفرهای درون شهری هستند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    2 0
    چرا مردم ما از دسترسی و استفاده از این وسایل نقلیه بی بهره هستند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ آقا در کنار تولیدات داخلی اجازه بدید این وسایل نقلیه هم وارد بشن و مردم خودشون انتخاب کنند که چی سوار بشن
  • محمد IR ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    3 0
    عالیییییییییییییییی هست ولی اگه راهور بذاره خخخخخخخخخخ
  • IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    2 5
    مسلمانان بهترش را خواهند ساخت.
  • رضا IR ۱۹:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
    0 0
    ارزو بر دل....
  • فریدون،حمیدی IR ۰۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
    0 0
    خیلی خوبه،یاده،جونی،وفدادم
  • فرهاد IR ۰۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
    4 0
    با سلام و عرض ادب با توجه به قوانین سال ۱۳۶۰ که ورود و تردد موتور سیکلت سنگین در ایران ممنوع شده ، میشه حداقل بعد از چهل سال قوانین موتور سیکلت سنگین مورد برسی قرار بگیره و کارشناسان مجدد نظرات خود را در مورد این موضوع عنوان کنند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس