سکوت عجیب فرهاد مجیدی بعد از اتفاقات اخیر در باشگاه استقلال

سرمربی تیم استقلال پیش از آنکه وعده‌اش در خصوص پاسخگویی به ادعاهای مدیرعامل پیشین استقلال را عملی کند، با محرومیتی سنگین مواجه شد.

به گزارش مشرق، کمیته اخلاق با اعمال جریمه نقدی و محرومیتی سنگین برای سرمربی تیم استقلال، این باشگاه را وارد چالش تازه‌ای کرد و چه بسا این حکم باعث شود آنها ناچار به اعمال تغییراتی روی نیمکتشان شوند.

هنوز زمان زیادی از آخرین حضور مدیر مستعفی استقلال در یک برنامه زنده تلویزیونی و بیان صحبت‌هایی در خصوص فرهاد مجیدی نمی‌گذرد که حالا این حکم چالش تازه‌ای برای او ایجاد کرد.

پس از صحبت‌های احمد مددی، فرهاد مجیدی با انتشار پیامی در فضای مجازی وعده به پاسخگویی به برخی ادعاها به صورت تصویری داد و در حالی که هواداران استقلال منتظر بودند پاسخ مجیدی را هم بشنوند، وی در روزهای گذشته از پاسخگویی خودداری کرد.

قبل از آنکه مجیدی بخواهد در بحث قبلی از خود دفاع نماید، حالا بحث محرومیت او پیش آمده تا علی‌رغم توضیحات باشگاه در خصوص این محرومیت، باز هم ابهاماتی وجود داشته باشد؛ ابهاماتی که شاید لازمه رفع آن پاسخگویی مجیدی باشد.

با اینکه مجیدی معمولاً در این‌طور مواقع سکوت نمی‌کرد و در مقام پاسخگویی حاضر می‌شد، این سئوال پیش می‌آید که دلیل سکوت او با گذشت بیش از یک هفته از صحبت‌های مدیرعامل سابق آبی پوشان چیست.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس