آیت‌الله رئیسی: ایلام ظرفیت‌های زیادی برای پیشرفت دارد/ امیدوارم این سفر گام مهمی برای ایجاد شتاب در توسعه استان باشد

رئیس جمهور با بیان اینکه استان ایلام ظرفیت‌های زیادی برای پیشرفت و توسعه دارد، گفت: امیدواریم این سفر گام مهمی درجهت رفع محرومیت‌ها و ایجاد شتاب در توسعه استان باشد.

به گزارش مشرق، سید ابراهیم رئیسی روز جمعه در فرودگاه ایلام درباره اهداف سفر به این استان، گفت: استان ایلام حق بزرگی بر عهده همه ملت ایران دارد و خط مقدم جبهه‌های نبرد حق علیه باطل بوده است.

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: مردم استان ایلام قهرمانانه در مقابل دشمنان ایستادگی کرده و شهدای بسیاری را تقدیم انقلاب اسلامی کردند که یاد همه آنان را گرامی می‌داریم.

ببینید:

فیلم/ صحبت‌های رئیسی در بدو ورود به ایلام

رئیسی با تاکید بر اینکه این سفر بعد از سفر کارشناسان و بررسی شرایط و وضعیت استان انجام می‌شود، گفت: استان ایلام ظرفیت‌های بزرگی در بخش‌های مختلف به ویژه برخورداری از نیروی انسانی کارآمد و جوان دارد و می‌تواند در حوزه‌های مختلف کشاورزی، گردشگری و صنعت و معدن، توسعه قابل توجهی داشته باشد.

رئیسی با اشاره به همجواری استان ایلام با کشورهای همسایه اظهار داشت: در این رابطه نیز می‌توان با فعال کردن بازارچه‌های مرزی تبادلات مرزی استان را در کنار افزایش صادرات گسترش داد.

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: امیدوارم در جریان این سفر تصمیمات مختلف و مهمی در جهت توسعه یافتگی استان اتخاذ شود.

ببینید:

فیلم/ ورود رئیس جمهور به ایلام

رئیسی همچنین از مردم استان به خاطر اینکه با توجه به شرایط کرونایی امکان دیدار و حضور در اجتماعات باشکوه آن‌ها وجود ندارد عذرخواهی کرد.

رئیسی همچنین انجام سفر به استان ایلام را در ایامی که متعلق به وجود مقدس ابا عبدالله‌الحسین (ع) و روزهای زیارتی مضجع نورانی امام حسین (ع) است، مغتنم شمرد.

لازم به ذکر است؛ آیت الله رئیسی در چهارمین سفر استانی، صبح امروز وارد استان ایلام شد.

رئیس جمهور صبح جمعه در بدو ورود به فرودگاه بین المللی شهدای ایلام از سوی حجت الاسلام و المسلمین کریمی‌تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، استاندار و مسئولین استان مورد استقبال قرار گرفت.

دیدار با نخبگان و فرهیختگان استان، شرکت درجلسه شورای اداری و بازدیدهای سرزده از برخی مناطق استان از مهمترین برنامه‌های سفر استانی رئیس‌جمهور است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • DE ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    2 7
    حرف های تکراری، ظرفیت های زیادی برای پیشرفت دارد و .... . عمل صفر!
    • IR ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
      1 0
      بدلیل ناهماهنگی و زمان نامناسب سفر متاسفانه: اولا حراست استانداری ایلام امروز برای نیروهای ارزشی حتی رییس ستاد آیت الله رییسی کارت ورود صادرنکرد! ثانیا سخنرانان اصلاح طلب مانند مشاوراموربانوان استاندار صحبت کردند! ثالثا مشکلات واقعی استان مطرح نشد! لطفا تا استانداران انقلابی مستقر نشدند سفر استانی نروید تا سرتان کلاه نگذارند رییسی عزیز. یاعلی
  • حکیم IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    5 0
    من ایلامی هستم... یکی از مشکلات ایلامی ها این است که عموما زبان گویایی برای طرح مشکلاتشان ندارند... بسیار تشکر می کنم از آقای رئیسی... مرز مهران دست یک مشت سودجو از سردمداران دولت قبل افتاده است و ۵۰۰ شکایت خصوصی دارد لذا هنوز هنوزه فعال نشده است... اگر مرز مهران فعال شود ظرفیت رزق همه ی مردم ایلام را دارد
  • IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    0 0
    ایلام میتونست قطب کشاورزی بشه
  • IR ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    0 0
    واقعا صبح های جمعه میبینیم رئیس جمهور خواب نیست رفته دورترین استانها خدائی خیلی پر کاره دم شما گرم سید بزرگوار حقا به عمل کار برآید به سخندانی نیست
  • IR ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    0 0
    از شمال شرق ایران..از ترکمن صحرا به ایلامی ها سلام عرض میکنم...انشالله رییس جمهور به همه کشور سربزنن حتما منشا خیر هستن..فکرش را بکن همه مسئولان استان جمعه ها صبح خواب ندارن...حقوقشون حلالشون میشه
  • IR ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    0 0
    وزیرها و معاونهاش هم مرتب دارن سرکشی میکنن همزمان این جوری جواب میده
  • IR ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    0 0
    خیلی از دولتی ها و کارمندان صبح های جمعه برنامه سرکشی به املاک خودشون را داشتن و سعی میکردن به کارگرهاشون و املاک و مستغلات شون سربززنن و حساب و کتاب دهقانها و کارگرهاشون را برسن.خداراشکرانگار باید یکی را انتخاب کنن چون روزهای تعطیل احتمالا رئیس جمهور یا وزرا میان شهرشون
  • ایرانی US ۰۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
    0 0
    ظرفیت های زیادی دارد!!!!! دقیقا جمله ای هست که دو رییس جمهور قبلی در عرض 16 سال گذشته گفتند ولی حتی یک خشت رو روی خشت نگذاشتند که هیچ. وضعیت را از هر انچه که بود چند برابر بدتر کردند. چپاول ها چند برابر شد و دیگر هیچ. بویش می اید که اقای رییسی هم همان رویه را پیش گرفته باشد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس