کد خبر 1276048
تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۰
داورزنی: قصد ما حمایت جدی از کادر فنی ایرانی است/ معروف می‌تواند یکی از مربیان بزرگ و موفق کشور باشد

رئیس فدراسیون والیبال با اشاره به اینکه سعید معروف استارت کار مربیگری را زده است، تأکید کرد او می‌تواند یکی از مربیان بزرگ و موفق کشور باشد.

به گزارش مشرق، محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال در مورد شرایط فعلی والیبال کشور اظهار داشت: ما هر روز دغدغه والیبال را داریم و از یک ماه قبل هم در همه رده‌های سنی درگیر مسابقات بوده‌ایم. خوشبختانه تغییر نسل در تیم ملی جواب داد و هماهنگی خوبی که بین بازیکنان و بهروز عطایی (سرمربی تیم ملی) وجود دارد، رمز موفقیت آنها بوده است.

رئیس فدراسیون والیبال ادامه داد: تیم ملی مصمم بود که در قهرمان آسیا شود و این امر با وجود مشکلات زیادی که کشور ژاپن به‌عنوان میزبان داشت، محقق شد. نسل جدید در آغاز راه است و لیگ ملت‌های والیبال و مسابقات قهرمانی جهان را پیش رو دارند. قصد ما حمایت جدی از کادر فنی ایرانی است.

داورزنی درباره نسل پیشین تیم ملی والیبال گفت: همه بزرگانی که سال‌ها در تیم ملی حضور داشتند همچنان در والیبال هستند و در تیم‌های باشگاهی خود به فعالیت ادامه می‌دهند. با این حال، فرصت را باید به جوان‌ها داد. سعید معروف می‌تواند یکی از مربیان بزرگ و موفق کشور باشد و استارت کار مربیگری را هم زده است.

وی تصریح کرد: میانگین سنی تیم ملی در حال حاضر 24 سال است و در المپیک 2024 پاریس به 27 خواهد رسید که کاملاً ایده‌آل است. تیمی با میانگین 27 سال، یک مجموعه کاملاً پخته خواهد بود. سرمربی تیم ملی نیز از بهترین‌ها در تیمش استفاده خواهد کرد، ولی باید فرصت را به جوان‌ها داد تا در المپیک آماده باشند.

داورزنی در مورد دلخوری سعید معروف در پایان المپیک گفت: دلخوری سعید از فدراسیون نبود. او توقع داشت در شرایط بهتری از بازی‌های ملی خداحافظی کند که محقق نشد. دلخوری او از شرایط پیش آمده بود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس