کد خبر 1276412
تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۵

به گزارش مشرق، کانال تلگرامی هاون مدیا نوشت: " خطرناکترین مهاجرین در سال ۱۴۹۲ رسیدند"

نوشته بنر در دست دخترک سرخپوست آمریکایی  که اشاره به کشف قاره آمریکا توسط کریستف کلمب دارد.

خطرناک‌ترین مهاجرین از نگاه دخترک آمریکایی

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
    24 1
    عزیزم! حرف راست رو باید از بچه شنید.
  • IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
    14 1
    لایک داری!
  • IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
    9 0
    آفرین . متجاوزین دیروز مدعیان افروزند. میگن به دزد رو بدی صاحبخونه میشه همینه
    • CA ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
      1 0
      البته دیروز هم مدعی بودند. امروز هم متجاوزن. فقط ابزار پیشرفته تر شده.
  • CA ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
    1 15
    به هرحال اگر کریستف‌کلمب نبود یکی دیگه می‌رفت. ولی خود سرخپوستان هم باهم جنگ داشتند قبل از ورود مهاجران. و خیلی از سرخپوستان بر اثر بیماری بعد از ورود مهاجران فوت نمودند چون اروپایی ها واکسن زده بودند. تنها قبیله ای که همیشه با سفید پوست تا قرن هفده درجنگ بود قبیله ارو کوا بودند که قبیله ای فوق العاده جنگ جو و بیرحم بودند و زنده زنده پوست سر میکندند! در واقع تمامی قبایل برای همین با سفید پوستان متحد شدند تا این قبیله را تار و مار کنند!
    • IR ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
      11 0
      این ماله های تفلون رو خود یانکی‌ها بهتون میدن؟؟! عجب صاف ماله میکشه، اصلأ معلوم نیست!!! خخخخخ
    • IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
      7 0
      خدا شفایت دهد. اولین واکسن که واکسن آبله بود در سال ۱۷۹۶ توسط ادوارد جنر کشف شد. یعنی سیصد سال بعد از نسل کشی و غارت قاره جدید توسط کریسف کلمب
    • CA ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
      0 5
      بد برداشت نکن منظور من این نیست که اروپایی‌ها آدمهای خوبی بودند و یا واکسن نشانه پیشرفتشان بوده . اروپا دارای شرایط خاصی بود تراکم جمعیت و جنگ دائم شان باعث تغییرات زیادی شد که آنها را به سمت رقابت باهم تا دورترین نقاط سوق میداد بطوری که وایکینگ ها هزار سال پیش از ایسلند به قاره آمریکا رسیده بودند و گرینلند را مستعمره نموده بودند. ولی خود سرخپوستان هم از تبار آسیایی هستند که هزاران سال پیش از سیبری تا بدانجا مهاجرت نمودند و بنوعی یکتا پرست بودند و خدا را خالق ارتباط خود با زمین و آسمان و آب می‌دانستند ولی در بین ششصد قبیله که در سرتاسر قاره پخش بودند نیز باهم بخاطر زمین و پرستیژ و منابع در جنگ بود و هدف استعمارگران بعد از رسیدن بدانجا تجارت با بومیان بود! ولی همین استعمارگران هم باهم جنگ داشتند در واقع فرانسوی ها زودتر از انگلیسی ها شروع به مستعمره سازی کرده بودند ولی از بریتانیا در پام ابراهام در کوبک سیتی شکست خوردند. در ضمن شما تاریخ رو مطالعه کنید متوجه فوت بومیان بسیار از بیماریهایی که اروپایی ها ایمن بودند پی میبرید.
    • US ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
      0 0
      به به!!! عجب نگاه سطحی و ماله کشی بود نگاه شما. فرض کنین دوتا کشور روی کره زمین درحال جنگ هستن. همزمان یک عده آدم فضائی از یه سیاره فوق پیشرفته بیان مردم یکی از این دو کشور رو به بهانه کمک به اون یکی ،درجا با فشار یه دکمه پودر کنن و بپاشن تو هوا. بعدازبرقراری دمکراسی فضائی! برن مردم بقیه کشورها ،که هیچ دعوائی هم باهم ندارن رو یکی یکی مریض و تکه تکه ونیست ونابود کنن. نظر شما اینه که اگه نزاعی بین این قبایل نبود اروپائی های وحشی و بیرحم که فضائی های پیشرفته اون زمان بودن کنار سرخپوست ها برادرانه زندگی میکردند؟ دیدیم کانادائی ها با بچه های سرخپوست دور کلیساشون چه کردن. اون روزها که دعوای قبیله ای نبود. شاد تراین باشید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس