کد خبر 1276607
تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۸
موانع پیش روی آجورلو در باشگاه استقلال/ مشکلی که باید اولویت باشد

کارشناس فوتبال و پیشکسوت استقلال با بیان این که مشکلات زیادی سر راه مدیرعامل جدید این باشگاه وجود دارد گفت: اولین مشکلی که باید در اولویت قرار گیرد بازگشت آرامش به استقلال است.

به گزارش مشرق، با تایید وزارت ورزش و جوانان، هیات مدیره استقلال دستخوش تغییر کلی شد و تنها پرویز مظلومی از ترکیب قبلی هیات مدیره در هیات مدیره جدید این باشگاه باقی ماند و نفراتی مثل آجرلو، افضلی، عبداللهی و مومنی نیز به این هیات مدیره اضافه شدند. همچنین مصطفی آجرلو به عنوان مدیرعامل جدید این باشگاه انتخاب شد.

محمد نوری پیشکسوت آبی پوشان در خصوص این انتخاب جدید اظهار داشت: آجرلو از مدیران باتجربه فوتبال است و حُسن او نسبت به خیلی از مدیران قبلی این است که لااقل دارای تجربه است و برای کارآموزی به استقلال نیامده است. هرچند برای قضاوت در این خصوص زود است و قضاوت را باید بعد از مشاهده عملکرد آجرلو انجام داد، اما به شخصه امیدوارم تا تغییرات مثبت را خیلی زود در این تیم مشاهده کنیم.

بیشتر بخوانید:

حضور آجورلو و علی‌نژاد در باشگاه استقلال

عضو پیشین کمیته فنی استقلال در ادامه خاطرنشان ساخت: آجرلو هنوز از راه نرسیده کارهای زیادی برای انجام دارد و قطعاً سر او بیش از اندازه شلوغ است. در این باشگاه کارهای نشده زیادی هست که شاید در راس آن حل مشکلات و معضلات زمین تمرین و مسائل مالی باشد. اما شاید مهم‌ترین موردی که آجرلو باید در ایجاد آن تلاش کند، به وجود آوردن نظم و آرامش در تیم است.

وی افزود: از هیات مدیره جدید تنها آجرلو، مومنی و مظلومی را می‌شناسم و دو عضو دیگر را اصلاً نمی‌شناسم و تنها می‌توانم به انتخاب وزارت مجلس اعتماد کنم.

پیشکسوت آبی پوشان تصریح کرد: حالا که هم وزارت ورزش دستخوش تغییر شده و هم تیم مدیریتی استقلال، انتظار داریم نتیجه این تغییرات را در عملکرد تیم درون زمین مشاهده کنیم.

نوری در خصوص شرایط فنی تیم بیان داشت: حالا که فرهاد مجیدی امکان این را داشته تا تیم را با سلیقه و تفکرات خودش ببندد این حق را دارد تا با حمایت تیم مدیریت جدید وارد مسابقات شود و هیات مدیره نیز باید این شرایط را برای او فراهم کند. من و همه پیشکسوتان امیدواریم که نتیجه همه تغییرات در نهایت به سود استقلال شود و این تغییر را در جریان بازی‌ها شاهد باشیم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • بازنشسته US ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۵
    0 0
    بادوتاباخت آجورلوحیاکن شروع میشودمجیدی هم ازاین شعارمحفوظ نخواهدبودونیست این گوی واین میدان چندماه بیشترنخواهدگذشت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس