یاد نوجوان شجاع ایذه‌ای در دل و جان ایرانیان ماندگار خواهد بود

وزیر کشور با تسلیت درگذشت قهرمانانه و مظلومانه مرحوم علی لندی گفت: نام و یاد آن نوجوان شجاع و فداکار در دل و جان ایرانیان و در صحیفه شجاعت و ایثار سرزمین ایران، ماندگار خواهد بود.

به گزارش مشرق، احمد وحیدی در پیام تسلیت خود به مناسبت درگذشت علی لندی نوجوان شجاع ایذه ای آورده است: علی لندی با نثار جان عزیز خود، ثابت کرد، نسل امروز نوجوانان این مرز و بوم نیز از شهیدان والامقام این سرزمین خدایی الگو گرفته و در بزنگاه‌های حساس، شجاعانه برای یاری هموطنانشان، خطر را به جان می‌خرند.

وی ادامه داد: درگذشت قهرمانانه و مظلومانه نوجوان عزیز و فداکار ایذه‌ای؛ علی لندی، اندوهی بزرگ است که موجب تأثر و تألم فراوان گردید. بی‌تردید ایثارگری این نوجوان شجاع، که می‌تواند در سپهر جانشفانی‌ها و از خودگذشتگی‌های شهدای این مرز و بوم بر شمرده شود، در دل و جان همه ایرانیان و در صحیفه شجاعت و ایثار سرزمین ایران، ماندگار خواهد بود.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: فقدان شهادت گونه این نوجوان عزیز را که ققنوس وار، در آتش سوخت تا بال‌های مهربانی و جوانمردی را بر سر هموطنانش بگستراند، به عموم مردم عزیز و به‌خصوص نوجوانان این سرزمین، مردم شهید پرور و ولایتمدار شهر ایذه، دوستان و همکلاسی‌ها و خانواده مکرم ایشان تسلیت عرض می‌کنم و از خدای بزرگ، آرامش و آسایش جاودان و حشر با اولیا و اوصیا را برای آن فرزند عزیز و شجاع و صبر و اجر برای پدر و مادر ارجمند و خانواده گرامی وی مسالت دارم.

علی لندی نوجوان ایذه‌ای روز ۱۸ شهریور پس از وقوع آتش سوزی کپسول گاز مایع در خانه همسایه، برای نجات ۲ زن میانسال و سالخورده به آتش زد و با فداکاری تمام برای دور کردن منشاء آتش از آنها خود گرفتار آتش شد.

وی با ۹۱ درصد سوختگی ابتدا به بیمارستان سوانح سوختگی طالقانی اهواز و پس از آن به بیمارستان سوانح سوختگی امام موسی کاظم(ع) اصفهان اعزام و بستری شد.

این نوجوان فداکار بامداد روز جمعه در بیمارستان امام موسی کاظم اصفهان جان به جان آفرین تسلیم کرد.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس