کد خبر 1276694
تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۸
ثبت رکوردی جدید به نام گواردیولا

سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی در روز پیروزی تیمش مقابل چلسی، رکورد جدیدی را به نام خود ثبت کرد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال منچسترسیتی بعدازظهر امروز (شنبه) در آغاز هفته ششم لیگ برتر فوتبال انگلیس موفق شد در ورزشگاه استمفوردبریج به لطف تک گل دقیقه ۵۳ گابریل ژسوس با نتیجه یک بر صفر چلسی را شکست دهد و ضمن تحمیل اولین شکست فصل به آبی‌های لندنی، خود نیز ۱۳ امتیازی شد و به رده دوم جدول ره‌بندی این رقابت‌ها صعود کرد.

پپ گواردیولا و تیمش اما در این بازی آمار جالبی از خود برجای گذاشتند و تبدیل به اولین تیمی شدند که چلسی را از ثبت یک شوت در چارچوب از زمان روی کار آمدن توماس توخل ناکام گذاشتند. آبی‌پوشان شهر منچستر به نوعی انتقام شکست مقابل چلسی در فینال مسابقات فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا را هم گرفتند.

سرمربی اسپانیایی منچسترستی همچنین اولین مربی است که در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس هر چهار سرمربی اخیر چلسی یعنی آنتونیو کونته، مائوریتزیو ساری، فرانک لمپارد و توماس توخل را شکست داده است.

همچنین برای اولین بار در تاریخ رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، منچسترسیتی موفق شد در دو بازی متوالی در استمفوردبریج بر آبی‌پوشان لندنی غلبه کند. شاگردان پپ گواردیولا در بازی قبلی در همین ورزشگاه با نتیجه ۳ بر یک پیروز شده بودند و امروز هم با نتیجه یک بر صفر این تیم را از پیش رو برداشتند.

پپ گواردیولا همچنین با این برد تیمش، یک رکورد جدید را به نام خود ثبت کرد. او امروز دویست و بیست‌ویکمین بردش را با منچسترسیتی تجربه کرد و با گذر از رکورد ۲۲۰ پیروزی لِس مک‌دوال اسکاتلندی رکورددار بیشترین برد با من‌سیتی به‌عنوان سرمربی شد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس