شمال عراق به محل فعالیت جاسوسان آمریکایی و اسرائیل تبدیل شده است

کتائب حزب الله عراق اعلام کرد: شمال عراق به محل امنی برای مزدوران و توطئه کنندگان و نیز مرتعی برای سرویس های اطلاعاتی آمریکا و رژیم صهیونیستی تبدیل شده است.

به گزارش مشرق به نقل از المسیره، کتائب حز ب الله عراق با اشاره به برگزاری نشست در حمایت از عادی سازی با رژیم صهیونیستی در شمال عراق اعلام کرد: شمال عراق به محل امنی برای مزدوران و توطئه کنندگان و نیز مرتعی برای سرویس های اطلاعاتی آمریکا و رژیم صهیونیستی تبدیل شده است.

در این کتائب حزب الله عراق آمده است: ادوات و عوامل رژیم صهیونیستی در راستای ترویج عادی سازی روابط با رژیم غاصب در اقدامی مغایر با قانون اساسی عراق حرکت کرده اند که نمی توان در قبال آن سکوت کرد.

کتائب حزب الله عراق اعلام کرد: ما بر لزوم ادامه عملیات ضد مراکز صهیونیستی-امریکایی برای حفظ امنیت کشور و گرفتن فرصت از خائنان سازشکار تاکید می کنیم.

شیخ اکرم الکعبی دبیر کل جنبش النجباء عراق هم اعلام کرد: برگزاری این نشست تغییری در موضع تاریخی عراق در قبال فلسطین ایجاد نخواهد کرد.

آبو آلا الولائی دبیر ک گردانهای سیدالشهداء عراق هم گفت: هر آنکه به عادی سازی روی آورده یا مقدمه چینی برای آن می کند درس عبرتی برای تاریخ قرار خواهیم داد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس