کد خبر 1276885
تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۶
سرقت

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران از بازداشت عامل تخریب ۸ خودرو در محله شوش خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ پیام کاویانی با اعلام خبر بازداشت عامل تخریب هشت دستگاه خودرو در منطقه شوش، در تشریح این خبر اظهار کرد: اواخر تیرماه سال جاری در پی تماس شهروندان با مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ مبنی بر عربده‌کشی، فحاشی و تخریب هشت دستگاه خودرو، توسط افراد ناشناس سریعاً تیمی از مأموران پایگاه هفتم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ وارد عمل شدند.

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران تصریح کرد: با بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد یکی از اراذل و اوباش سطح‌دار تهران که دارای سوابق متعددی همچون سرقت و درگیری است با چند نفر از همدستانش ضمن عربده‌کشی و قدرت‌نمایی، شیشه‌های هشت دستگاه خودروی شهروندان ساکن خیابان مختاری را تخریب کرده و پیش از حضور پلیس از محل وقوع جرم به سرعت گریخته‌اند.

وی بیان کرد: با اخذ دستورات قضائی و بعد از دو ماه تعیقیب و مراقبت، در حالیکه متهم از ترس دستگیری، خود را مخفی کرده بود، صبح روز یکم مهرماه تیمی از مأموران پایگاه هفتم پلیس امنیت عمومی تهران وی را در حالیکه قصد داشت به مکان دیگری جا به جا شود دستگیر کرده و به پلیس امنیت عمومی انتقال دادند.

این مقام انتظامی به معرفی این فرد شرور به دادسرا اشاره و خاطر نشان کرد: تلاش برای دستگیری همدستان وی همچنان در دستور کار پلیس قرار دارد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
    1 4
    خوشبختانه از موقعی اژه ای اومده هر روز سطح امنیت در حال افزایشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس